![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je vroeg bewijzen(omdat je idioot dacht dat ik die post toch niet zou terugvinden)en je kreeg ze. nu lieg je WEER over het interview omdat je het je zionstaat zo slecht uitkomt en duidelijk maakt dat de zionisten zijn begonnen. komt ervan jongentje, ge hebt u flink belachelijk gemaakt, bezint eer ge begint ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() (ps: Illusie is geband dankzij deze thread) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Iedereen op dit forum heeft recht op spreken. Daarom vind ik dit forum zo waardevol.
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zionisten en leugens he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Shit, 'k heb nu de slappe lach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() illusion =geband
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Volgens de Hindoe's is alles op deze aardbol één grote illusie. Ook wat u schrijft in uw postings.
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Omfg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Typisch bhakti-Soefi, kawali, nusrat fateh ali Khan.Alles is één, één is alles. Alles is Allah...
En inderdaad, ik sluit niets uit. Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het spijt me voor je, Bruut geweld, maar alles is gewoon terug te vinden en te lezen. En dat je je gebrek aan bewijzen steeds probeert te maskeren door mij proberen belachelijk te maken begint nu weer opnieuw op te vallen. Sodoirt heeft al aangetoond dat dat interview (en de bron) niet deugde, twee pagina's voordat ik zelfs aan die discussie meedeed. Nogmaals: Je hebt een aantal straffe beweringen gedaan in deze draad. Tot nog toe heb je je alleen nog maar op mij gericht. En we weten alletwee waarom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Soms vraag ik me wel af of een neiging tot mystiek niet genetisch bepaald is. Het is maar een vraag natuurlijk. Mijn 'westers' denken dwingt me tot die vraag. Maar de vraag is hier: heeft die vraag belang?? Of verbergt die vraag een hunkering naar de Eenheid? Of is het een archetypische vraag van Jung? De vraag naar een verloren paradijs?? Fata morgana??? Ultieme realiteit????
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ps: ik TRACHT helemaal niet je belachelijk te maken, je bent daar zelf meer dan uitmuntend in ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 juli 2007 om 23:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Mystieke ervaringen zijn hyper-privé en heilig onverstaanbaar voor derden omdat ze sacraal hyperindividueel zijn.
Laatst gewijzigd door system : 5 juli 2007 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu we het er toch weer over hebben: Je beschuldigt me eerst ervan te beweren dat een palestijn Rabin heeft vermoord, dan beschuldig je me ervan dat ik niet weet wie Rabin heeft vermoord, en vervolgens kom je aan met een draad waarin ik me vergistte in het extremistische clubje dat erachter zat en deze vergissing zelf, na opnieuw geverifieerd te hebben, binnen twee uur toegaf, en nog eens, en nog eens, en nog eens. Je kunt daar blijkbaar geen genoeg van krijgen en van mij mag je hoor, ook al is het al bijna een jaar geleden. Maar je bent je nu al een pagina lang op mij aan het richten maar je bent nog steeds niet met bewijzen gekomen voor al je beweringen. En ik heb het nog steeds niet over die over mijn persoontje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |