![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dus dat we in het ongewisse zullen blijven over wat er werkelijk gebeurd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() In ieder geval dit is hier een totaal overbodige topic die gebaseerd is op niets.
Eigenlijk is het gewoon beter dit hier af te ronden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was je reactie op de vraag van Knuppel om eens de scheldpartijen en kuiperijen aan te wijzen in wat Annemans daadwerkelijk gezegd had. Iets waar we nog altijd op wachten overigens. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=182 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 juli 2007 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
Het VB zit niet aan de regeringstafel, indien ze de BH van V gesplitst willen zien moeten ze gewoon stemmen wanneer het onderwerp ter sprake komt ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 juli 2007 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=166 Kan je even de vraagjes waar ik hier naar verwees aan mij uitleggen zodat ik weer mee ben ? pretty please ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foute opmerking ook. Als er wordt gedoeld op het feit dat na een aanvaring tussen N-VA'ers en Rob, Rob de vlag van de N-VA vertrappeld heeft, dan wil ik nog toegeven dat dat niet hoort voor een parlementslid (en die heeft zijn conclusies getrokken), maar plassen zou ik er niet meteen van maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft voor mij de vraag waarom Jan Jambon, die zich in zijn mail aan mij en ook aan Knuppel beroept op zijn ervaring bij het VVB, zo haastig was om de bezwaarbrieven van de dienstweigeraars, waartoe je als niet-effectieve toch mag toe rekenen, van tafel te vegen. Het eerste wat ik zie (en Knuppel heeft wat dat betreft geput uit mijn antwoord aan Jambon) als ik op de VVB site kom is het logo van de actie van de burgemeesters en het burgerzin-initiatief van Halle-Vilvoorde commitee. Dat commitee stelt dat de verkiezingen dit jaar ongrondwettelijk waren, daarin gesteund door de Raad van State. Ook de volgende verkiezingen zullen ongrondwettelijk zijn zolang BHV niet is opgelost. Voel je je niet een beetje in de aars genomen door Jambon die wanneer hij met die kritiek geconfronteerd het boeltje afmaakt met de woorden: Citaat:
Ik vind het raar dat jij ultra-kritisch bent tov. NWO toestanden, maar hier het verraad (en ik weet dat dat woordje wat verschaald is in Vlaamsnationalistische context) niet ziet van de N-VA tov van het HAVIKO, wiens logo je tot op heden in je signature droeg. Voor de volledigheid heb je hier ook de mail van mij waarop Jan Jambon reageerde: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juli 2007 om 00:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
De verkiezingen 2007 waren onwettig en Jambon is een opportunist, zijn uitspraak zal echter geen effect hebben op het al dan niet vervolgen van de gewetensbezwaarders.
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch bedankt dat je eindelijk doorheen de gaten in het gordijntje kan gluren en zien dat daar iets niet klopt. Ga voort op de ingeslagen weg en gebruik je NWO-energie af een toe eens voor zaken die onder je neus gebeuren en waar je zelfs actief tegen meewerkt. Het moet niet altijd een niet-ontplofte bom in Yemen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het de CD&V-NVA er echt om te doe is om BHV te splitsten, dan gaan ze met het Vlaams Belang in zee en ze hebben direct een meerderheid. Het Vlaams Belang is verplicht om iets te doen, want anders wordt hen dat acheraf zeker verweten. Dan zouden ze zeker hypocriet zijn en zo, juist omdat ze niks van zich lieten horen. Het is nu aan de CD&V-NVA. Wat is er voor hen belangrijker? Het koeieneren van het Vlaams Belang door het cordon vast te houden of de daadwerkelijke splitsing en andere kwesties met Wallonië opgelost te zien? Zoals ze aan de kiezers hebben beloofd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Vreemdeling
|
![]() Laten we eerlijk zijn met elkaar,
CD-Ampersant-Vé bedriegt de boel, NV-Altijdhetzelfdeliedje ook, er moet nu eenmaal in dit nog steeds unitair België een eensgezind akkoord komen. Hoe zou dit ooit tot stand komen indien we elkaar blijven bestoken met verwijten, en niet wederzijdse verlangens? Waarom is het zo moeilijk om de aanvaarden -aan alle kanten van de taalgans- dat de discussie zinloos is, dat een LAND België zinloos is, dat de ONAFHANKELIJKE STAAT Vlaanderen zinloos is, ... Het gene dat zin heeft is de REGIO VLAANDEREN in het nieuwe CONCEPT Europa Mvg The Flemish European Formaly Known as Belgian |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Dus regio Vl bengt geen aarde aande dijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |