![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
---> in dat geval zou met moeten rekening houden met het % allochtonen die verderstuderen tegenover het % autochtonen die verstuderen. Ik heb echter eerder de indruk dat het over vakantiejobs zou gaan (juli, augustus, september). Heeft mijnheer Salami hierbij rekening gehouden met de massale langdurige zomeruittocht van allochtone jongeren? Hoeveel % bedraagt het aantal aanwezige allochtone jongeren in die periode in feite? Kortom, ik denk dat dit voorstel weer een zoveelste luchtballon is, opgelaten richting utopia. Als ze van die 150 jobs twintig allochtonen vinden die verder studeren én aanwezig zijn in de zomermaanden zal het al veel zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe het er bij stadbesturen aan toe gaat, in de firma waar ik werkte moest men ook voor vakantiejobs minimum 18 jaar zijn, maar dat terzijde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2007 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over degenen die op reis zijn naar het buitenland, kan jij geen uitspraak doen, want je hebt er niet de geringste notie van hoeveel er dat zijn. Bovendien zijn er ook heel veel autochtone jongeren die tijdens de zomervakantie op reis gaan naar het buitenland. Die opmerking is dus op geen enkele wijze relevant. Het spreekt namelijk vanzelf dat een jongere die op reis is in het buitenland geen aanspraak kan maken op een vakantiejob, of hij nu allochtoon of autochtoon is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juli 2007 om 08:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er nu van uit dat het énkel over vakantiejobs gaat: de maanden juli/augustus/september. Voor de duidelijkheid begin ik met het gemakkelijkste: degenen die in september nog vrij zijn voor een vakantiejob zijn degenen die hogere studies aanvatten of volgen. De middelbare scholieren moeten dan terug naar school. In september heeft men dus énkel +18 jarigen die hogere studies gaan volgen vanaf oktober of eind september. Hoeveel % van de Mechelse +18jarigen die hogere studies volgen zijn allochtoon???? 50%????. ![]() ________________ In juli en augustus zou men in principe vanaf 15 jaar een vakantiejob kunnen krijgen. (vraag is of men voor 15-17 jarigen vakantiewerk heeft op het gemeentebestuur - buiten de groendienst e.d.). Is in de periode juli en augustus de verhouding aanwezige allochtone jongeren tegenover autochtone jongeren fifty/fifty??? Als ik naar de kleur van sommige Antwerpse buurten kijk in die zomermaanden, dan is dat wel ettelijke shades lichter dan tijdens de andere maanden, wegens de massale heimwee-uittocht. Als tijdens de tien andere maanden van het jaar het % allochtonen max. 20% is in Mechelen (dat krijg je van het mistspuien met cijfertjes: is het nu 7 of 20%? - men kan dus wel een correctie maken op de hoeveelheid jongeren), hoe geraak je dan aan de aanwezigheid van 50% 15-17- jarige allochtonen in die zomermaanden? Hou er rekening mee dat ook in dié maanden verderstuderende +18 jarigen nodig zullen zijn - de dan weer hoofdzakelijk autochtoon zullen zijn omdat allochtonen nu eenmaal niet in gelijke mate verder studeren. Hoeveel % van de aangeboden jobs zijn geschikt voor 15-17 jarigen? want die zullen dus volledig moeten worden voorbehouden voor allochtonen indien men aan 50% wil geraken. Citaat:
Uiteraard gaan ook autochtone jongeren op verlof, maar dit wordt over het algemeen meer gespreid (zeker in die leeftijdscategorie). En ja natuurlijk kan men in augustus een vakantiejob doen als men in juli op verlof is geweest. Vraag blijft of de verhouding binnen de aangewezen groep van vakantiestudenten dan 50/50 is (afspiegeling van de maatschappij weet je wel?) tijdens de periode juli/augustus. Men kan er natuurlijk ook van uitgaan dat autochtone jongeren die aan een hogere studie willen beginnen of verder doen, helem�*�*l geen extra centje hoeven bij te verdienen tijdens de vakantiemaanden want hun ouders zijn toch stinkend rijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2007 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat die absurde onzin van je nergens op slaat. Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn excuses! Ik had natuurlijk moeten weten dat de algemene trend is dat allochtone gezinnen massaal gaan wintersporten tijdens het kerstverlof!
Foutje van me! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat je toegeeft dat je geen reet afweet over het vakantiegedrag van "de allochtonen".
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien mijnheer Salami effectief zijn "afspiegeling van de maatschappij" wil doorvoeren, dan zou hij inderdaad tevens alle verschillende categoriën apart moeten beschouwen. Dus: universiteitsstudenten vb. 95% autochtoon, 5% allochtoon / hogeschool studenten: vb. 90% autochtoon, 10% allochtoon (en dan die verhoudingen aanwerven) Als mijnheer Salami zijn 50/50 wil doorvoeren, (�*ls hij al aan de gevraagde 75 allochtonen geraakt!) dan is het praktisch zeker dat geen enkele autochtone middelbare scholier kan worden aangeworven: die plaatsen zullen volledig moeten worden ingevuld door allochtonen, omdat er géén allochtone kandidaten genoeg zijn om de 50/50 bij de hogere studenten in te vullen. Dit zal trouwens een algemene trend worden als men de quotatoestanden wil doordrijven zonder eerst met subcategorieën te werken: witte mensen die geen hogere studies aankunnen zullen dan per definitie uit de boot gaan vallen. Maar dat geeft natuurlijk niks! moeten ze maar emigreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dikwijls (en veronderstel ook aan de stad mechelen) ook helemaal geen reet te maken met werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet? Met wat dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een soort beshutte werkplaats tijdend het verlof ? Uiteindelijk zijn er vakantiejobs in overvloed, en in alle maten en gewichten. Aanbiedingen zie ik overal. Dus waarom is het nodig dat mechelen gaat discrimineren ? Om al degenen die de echte vakantiejobs te zwaar vinden, of die niet voldoen aan de minimum vereisten (weet ik veel), in groep op te vangen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, JIJ was het toch die wil beweren dat de Mechelse ambtenaren kunnen vervangen worden door 15-jarige allochtone scholieren hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
is dat de uiting van onze fiere vlaamse taal waar we voor strijden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja? Waar heb ik d�*t dan wel beweerd? Een linkje graag...
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt gij. Is trouwens een totaal andere discussie (zou hier trouwens liever discusieren over het feit dat ze met teveel zijn, en dat het onderscheid tussen de arbeiders,bedienden en ambtenaren statuten ook beter zo snel mogelijk zou afgeschaft worden). Maar deze discussie is. Waarom moeten de allochtonen positief gediscrimineerd worden voor een vakantiejob aan een openbare dienst (waarvan ik het lichte vermoeden heb dat het meer wegheeft van een beschutte vakantiewerkplaats) terwijl de vraag naar jobstudenten, in de privé, overal aanwezig is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is eigenlijk op zich al waanzinnig dat we al discussiëren over deze kwestie. Het zou logisch zijn moest iedereen deze quota's verwerpen. Maar medeburgers zoals Raf zijn helemaal vervreemd geraakt van hun eigen volk. In plaats van het 'eigen volk eerst' van het Vlaams Belang, zitten we nu bij het 'eigen volk laatst' van allochtonen als Ali Salami. Die doet natuurlijk wat hij hoort te doen: de belangen van zijn eigen volk verdedigen. De oplossing is niet strijden tegen quota's, maar strijden tegen de multiculturele samenleving en de volksverraders. Dáár zit hem het probleem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |