![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Staatssecretaris
|
![]() werd zij verkracht? moest zij mensen vermoorden ? NEE
![]() |
![]() |
#202 |
Minister
|
![]() een kindsoldaat komt hier bijna altijd alleen aan, na een vreselijk leven.
in de zaak angelica betreft het een moeder en een dochter veralgemeeen niet, het is niet omdat er uitgewezen moet worden en er mensen zijn die daar achter staan, dat deze geen enkele vluchteling zouden toelaten. maar in dit geval betreft het, zoals ik reeds zei, een moeder met kind, naar mijn mening , een gans andere zaak dan een kindsoldaat die uit een hel is ontsnapt
![]() |
#203 | |
Staatssecretaris
|
![]() Allemaal goed en wel, maar wat maakt de politieke kleur van een advocaat uit?
Citaat:
Volgens mij is het niet zo gegaan. Evenmin kan ik dat bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij gebruiken namelijk onschuldige kinderen om de omzet van hun eigen politieke boetiek wat aan te zwengelen Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() zeer juist, een fundamenteel, wat mij betreft, allesbepalend verschil
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar ik op doelde met mijn post was dat deze draad niet gaat over het al dien ethisch zijn een uitwijzing an sich. Wel over het toelaatbare dat een advocaat mag pleiten om om voor haar/zijn cliënt een uitwijzing tegen te houden. En dit met argumenten dat de rechten van het kind niet correct werden toegepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Starkan : 4 augustus 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
realistisch blijven aub afgezien van het feit dat zo'n kindsoldaat hier nogal gauw zijn rechten zal doen gelden op de manier zoals hij het ginder geleerd heeft: met een mes jouw keel oversnijden ... Vlaanderen steekt geen kinderen in 't gevang. Maar Vlaanderen kan de vergissingen en illegale daden van de rest van de wereld niet opvangen: het misdrijf is begonnen met de moeder, die zichzelf en hare kleine in een illegale daad het land binnenbracht .... en daarna zouden wij dat maar moeten kunnen oplossen zeker ... Die amada-advokaten mogen leuteren zoveel ze willen, als ze wat teveel gelijk krijgen van de rechters, zal het Vlaams (on)Belang nog veel meer stemmen gaan halen. (zeer tegen mijn goesting) Dat die amada-advokaten al maar voorbereiden waar ze zelf asiel zullen vragen, als ze het nog zover gaan schoppen dat het Blok hier een absolute meerderheid gaat krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Minister
|
![]() als men zo begint, moet men alles en iedereen binnenlaten, en dat gaat niet,
ok, die kinderen zijn opgesloten, maar dat is een maatregel te vergemakkelijking van het uitvoeren van de door de overheid genomen beslissing. en nog dit over dat centrum; beter ergens gratis zitten dan uitgemolken worden door een huisjesmelkers, want illegalen die niet in centra zitten, belanden daar, en wie weet wat ze allemaal moeten doen, om hun huur te kunnen betalen. illegalen die niet in centra zitten, zijn de slaven van deze tijd . of bent u voorstander van hetr invoeren van een moderne vorm van slavernij ?
![]() |
#210 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En voor je het VB erbij sleurt kan ik je enkel vertellen dat ik beide zijden van de advokaten meegemaakt heb
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 augustus 2007 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "En in deze zaak ligt het er vingerdik op dat de "advokaten" tot de laatste bloedzuigende soort behoren." Ach zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 augustus 2007 om 18:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geloof niet dat de advocaten in dit proces het overtreden van wetten goedpraten. Evenmin heb ik uitspraken van de advocaten gehoord die zeggen dat ze illegaal emigreren goedpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik ben reeds enkele jaren lid van een werkgroep die mensen met problemen met immigratie trachten te helpen(geen kopstuk, een waterdrager). We hebben tot onze schade en schande meerdere malen mogen ervaren dat (PVDA)advokaten de dossiers (mis)(ge)bruiken om HUN politieke agenda in de schijnwerper te krijgen (ten koste van het slachtoffer),dus zwijg mij in alle talen van deze moderne vampiers. Men zou deze moeten verbieden in een rechtszaal te komen, levenslang. Tot zover mijn vooringenomenheid
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 augustus 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Minister
|
![]() citaat:
Tenslotte zijn wij van oordeel dat het debat moet toegespitst worden op de ware inzet van deze zaak : kinderen opsluiten in gesloten centra is hun fundamentele rechten schenden! En verder blijven we aanklagen dat er geen duidelijke en menselijke criteria zijn voor regularisatie. einde citaat mijn voornaamste bedenking is toch: als we die kinderen niet mogen opsluiten, waar moeten ze dan naartoe? bij huisjesmelkers misschien ? De opsluiting is niet ideaal, maar toch het beste, me dunkt, zolang er geen deftig alternatief is. en dat de regularisatie beter kan ,is een feit.
![]() |
#220 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |