![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Ik kan onvoldoende in uw logica meegaan om daar een zinnig antwoord op te kunnen geven.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De desbetreffende avatars waarop gedoeld wordt in deze thread, etaleren duidelijk seksuele voorkeuren. Het zou een goede vergelijking zijn mochten alle VB'ers blote kinderen in het avatar hebben. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 september 2007 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, jouw voorkeur voor bestialiteit is overduidelijk te zien aan je avatar
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 september 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen zetten hun eigen vrouw zelfs in hun onderschrift. Mij prima, maar da's evengoed 'etaleren'. Maar ik zie niet in waarom je je geaardheid niet zou mogen tonen?
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Pietje vindt de duif te naakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet alle holebi's hier hebben een foto die hun seksuele voorkeur "etaleert". Daarenboven is het ook niet zo dat omdat men zoiets doet, dat 'krampachtig' is, of om 'ermee op te vallen'. Ik heb bij mijn keuze van mijn avatar echt niet zitten denken van: 'hoe kan ik nu in hemelsnaam even krampachtig opvallen met mijn geaardheid'. Ik zocht gewoon naar iets dat ik mooi vind en graag onder mijn nick heb staan. Dat gold ook voor de vorige avatar.
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het eigenaardige is, dat mensen bij wie het heel duidelijk is, zoals Doki en Raf, het ontkennen dat zij hun seksuele voorkeur etaleren. Dat is natuurlijk spelen met je geloofwaardigheid. Vind je ook niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smijt er ne burka over.
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar "etaleren" en "tonen" betekent niet dat je een aandachtshoer bent omwille van je geaardheid. Er is niks mis met tonen dat je homoseksueel bent. Partnerkeuze enzo is voor heel wat mensen vaak hét centrale thema in hun leven. Het lijkt me dan ook nogal wiedes dat je je voorkeuren daarvoor kunt uiten en dat ook wenst te doen.
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smijt er dan een atoombom op. het ding zou het moeten overleven.
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je.
Wat is het probleem dan?
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() een vliegende vis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij moet u echt eens een hobby zoeken eh.
![]() |
#218 |
Parlementslid
|
![]() Eindelijk. Met deze opmerking geraken we ergens. U zou inderdaad op die vraag geen antwoord krijgen, omdat nergens op dit forum (of elders) wordt gesuggereerd dat 'VB'ers allemaal pedofielen' zijn. De vraag zou dus van idiotie getuigen, zoals u zelf opmerkt. Maar het kan op dit forum niemand ontgaan hoe expliciet en bewust provocerend de avatars van sommige homo's zijn. En dus is de vraag 'waarom etaleren ze hun geaardheid zo krampachtig?' (want dikwijls ook bij threads die niks met homofilie te maken hebben) legitiem. Ik merk trouwens dat meer dan één poster zich die vraag stelt. Maar een antwoord hebben we nog lang niet, blijkbaar.
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er helemaal geen probleem mee.
Mij viel het alleen op, dat de threadstarter vroeg waarom.... En dat men ipv te antwoorden, zei dat ze hun seksuele voorkeur helemaal niet... Integendeel begon men op de man te spelen, te beledigen, op schrijffouten te wijzen, van onderwerp te veranderen enz... Tja? Je moet eens kijken... welke belachelijke postings... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Paulus. |
![]() |
![]() |