![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begon je reeds te missen. Citaat:
Citaat:
Je moet ze enkel gaan zoeken in de echte onderwerpingsberoepen, waar zij nooit gezag over een andere man moeten uitoefenen. Citaat:
Maar je hebt hier wel gelijk dat het dominante gedrag tegenover iedereen het meest problemen veroorzaakt. En zeker als die dominantie zuiver geestelijk is en niet lichamelijk word ondersteund. Maar we gaan hier wel ver van het onderwerp van de draad afwijken als we hierop verder gaan. We zullen het hier dus maar houden op HIV en AIDS, twee zaken waarin we gelijklopend zijn en eens overeenkomen. Er bestaat idd te veel onzin en onwetendheid over die ziektes. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Wat heeft "jantje" toch steeds met "onderwerpen"? Hoe kom je erbij dat homo's zich onderwerpen aan iemand?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg mensen, we zijn al op p. 10. Waar blijft Paulus?
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
![]() Het ergste van al is dat dergelijke idiote ideeën bijdragen tot een hoger risico op besmetting voor de mensen die er in geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier thuis private spice via Tv Vlaanderen: 50% van penetratie van MAN en VROUW gebeurt anaal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij bent dan ook geen 'echte' homo,Gayboy29... je bent slechts een hetero die zijn gevoelens voor vrouwen compleet verdrukt hebt, 't zal wel iets met je jeugd te maken hebben en een al te dominante stieftante ofzo vandaar dat ge nu wilt gedomineerd worden door echte mannen zoals het een flinke jongen betaamt en heb je gewoon wat biseksuele trekjes ontwikkeld ter compensatie leg je het er net wat te dik op dat je homo zou zijn aldus te oordelen naar je avator en nickname freud heeft dit ontkenningsmechanisme al lang allemaal in geuren en kleuren gedocumenteerd dat je dat nog niet duidelijk is na de grondige uiteenzetting van jantje, is me een raadsel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in "the bold en the beautifull" heb ik zelfs nog nooit een penetratie gezien tussen man en vrouw. Als dat niet veilig is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Wat begrijp jij niet aan het feit dat volgens diezelfde redenering ook de vagina niet geschikt is voor penetratie? Of de penis for that matter, want ook het slijmvlies van de eikel laat besmetting toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val dus helemaal de homo's ook niet aan. Ik ben zelfs zo erg dat ik zuiver verklaar dat er geen zuivere hetero mannen bestaan. Want ook binnen de mensenwereld is homosexualiteit ietsje te complex om hier snel te bespreken. Maar mij gaat het vooral om de misvatting dat homo's de oorzaak zijn van hiv en aids. Want dat is totaal uit de lucht gegrepen. Het virus is zelfs een mutatie van SIV een onschadelijk" voor hen" parasietvirus van de aapachtigen. En men vermoed dat het is over gegaan op de mens door besmet vlees te eten, maar zelfs dit is slechts een vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zwijg... ik wil die naam nooit meer horen, trouwens ik sta toch op negeer bij hem
die gast was er gewoonweg over ... volgens mij was het een groot complot vanuit chez-paulus om zulk irritant persoontje op poten te zetten gewoon om mij te pesten |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al een geluk dat het mondslijmvlies minder doorlaatbaar anders zou dat een uitermate ongeschikt orgaan zijn voor penetratie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Grote lijn lijkt mij toch wel dat de ver-uit meest optredende besmetting is middels penetratie van de anus en daarmee de nagenoeg enige verspreider de man.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 29 november 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik weet het wel, ik haal mij hier alle zonden der wereld op de kop. Maar zuiver biologische heeft Uh-Huh hier 100% gelijk. Sex heeft biologisch enkel het doel tot voortplanting van de soort. En daar is de anus totaal ongeschikt voor en dus biologisch niet op voorzien. Binnen de sociale omgeving en sexualiteit staan de zaken natuurlijk helemaal anders, maar in tegenstelling tot de vrouwelijke vagina, heeft de mannelijke en vrouwelijke geen natuurlijk gelei en beschermingsmiddelen. Ze heeft dus weldegelijk gelijk als ze zegt dat de anus geen natuurlijke opening is om gepenetreerd te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is maar waar ge de 'bron' wilt leggen tiens en hoe eng je die overdracht wilt bekijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Het ene vooroordeel bestrijden door er nieuwe te creëren of andere te bevestigen, lijkt mij nu niet bepaald een goeie strategie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die eikel zal een pak sneller beschadigd worden bij een penetratie in een anus die geen natuurlijke geleimiddelen afscheid, dan bij penetratie van een vagina die eigen geleislijmen produceerd voor en tijden de penetratie. |
|
![]() |
![]() |