Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2007, 14:48   #201
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik denk dat je een carrière als stand up comedian moet overwegen!
Je hebt lang op je laten wachten hoor.
Ik begon je reeds te missen.
Citaat:
Maar ik vermoed dat dit niet de bedoeling was, dus begin misschien met een referentie naar die medische onderzoeken die aantonen dat "echte homo's" (geestelijk) ziek zijn.
Juf, je weet dat ik dit liever aan jou over laat, en kom nu ens met bewijzen dat ik ongelijk heb.
Citaat:
En vergeet vooral ook niet het algoritme mee te geven om een echte homo van een valse te onderscheiden, want daar ben ik ook wel eens benieuwd naar.
Daar die slechts 5% van de mannelijke bevolking uitmaken zijn ze niet moeilijk te vinden zeker.
Je moet ze enkel gaan zoeken in de echte onderwerpingsberoepen, waar zij nooit gezag over een andere man moeten uitoefenen.
Citaat:

Overigens wil ik ook wel eens je argumentatie willen horen om te besluiten dat net "onderdanig" gedrag een probleem zou zijn. Dominant gedrag lijkt mij alvast minstens even "problematisch".
Ik heb nooit gezegt welke van de twee het meest problematische is.
Maar je hebt hier wel gelijk dat het dominante gedrag tegenover iedereen het meest problemen veroorzaakt.
En zeker als die dominantie zuiver geestelijk is en niet lichamelijk word ondersteund.
Maar we gaan hier wel ver van het onderwerp van de draad afwijken als we hierop verder gaan.

We zullen het hier dus maar houden op HIV en AIDS, twee zaken waarin we gelijklopend zijn en eens overeenkomen.

Er bestaat idd te veel onzin en onwetendheid over die ziektes.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:50   #202
Gayboy29
Banneling

Standaard

Wat heeft "jantje" toch steeds met "onderwerpen"? Hoe kom je erbij dat homo's zich onderwerpen aan iemand? Rare gedachtengang zeg...onderwerpen doet me eerder denken aan SM toestanden die hetero's uitvoeren! En daarbij...ik "onderwerp" me wel eens graag bij mijn partner
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:50   #203
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Zeg mensen, we zijn al op p. 10. Waar blijft Paulus?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:51   #204
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
bloedvaten ! zeer dun slijmvlies ! wat snap je daar niet aan ?
Wat begrijpen jullie niet aan het feit dat net daarom de anus niet geschikt is voor penetratie?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:52   #205
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Het ergste van al is dat dergelijke idiote ideeën bijdragen tot een hoger risico op besmetting voor de mensen die er in geloven.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:53   #206
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Dat vroeg ik me ook al af... Maar ik denk dat Paulus tijdelijk bezit heeft genomen van Jantje, want die begint nu ook al met omgekeerde bewijslast als argumentatie.
Oud 29 november 2007, 14:54   #207
Gayboy29
Banneling

Standaard

Ik heb hier thuis private spice via Tv Vlaanderen: 50% van penetratie van MAN en VROUW gebeurt anaal ...en dat op hetero-erotiek zenders amaaai...
Gayboy29 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:59   #208
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
Wat heeft "jantje" toch steeds met "onderwerpen"? Hoe kom je erbij dat homo's zich onderwerpen aan iemand? Rare gedachtengang zeg...onderwerpen doet me eerder denken aan SM toestanden die hetero's uitvoeren! En daarbij...ik "onderwerp" me wel eens graag bij mijn partner
jaja 'wel eens' dat verklaart alles...
jij bent dan ook geen 'echte' homo,Gayboy29... je bent slechts een hetero die zijn gevoelens voor vrouwen compleet verdrukt hebt, 't zal wel iets met je jeugd te maken hebben en een al te dominante stieftante ofzo
vandaar dat ge nu wilt gedomineerd worden door echte mannen zoals het een flinke jongen betaamt en heb je gewoon wat biseksuele trekjes ontwikkeld

ter compensatie leg je het er net wat te dik op dat je homo zou zijn aldus te oordelen naar je avator en nickname
freud heeft dit ontkenningsmechanisme al lang allemaal in geuren en kleuren gedocumenteerd

dat je dat nog niet duidelijk is na de grondige uiteenzetting van jantje, is me een raadsel
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:59   #209
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gayboy29 Bekijk bericht
Ik heb hier thuis private spice via Tv Vlaanderen: 50% van penetratie van MAN en VROUW gebeurt anaal ...en dat op hetero-erotiek zenders amaaai...
Interessant, zeg.
En in "the bold en the beautifull" heb ik zelfs nog nooit een penetratie gezien tussen man en vrouw.

Als dat niet veilig is.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 14:59   #210
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wat begrijpen jullie niet aan het feit dat net daarom de anus niet geschikt is voor penetratie?
Wat begrijp jij niet aan het feit dat volgens diezelfde redenering ook de vagina niet geschikt is voor penetratie? Of de penis for that matter, want ook het slijmvlies van de eikel laat besmetting toe.
Oud 29 november 2007, 15:00   #211
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit in de dierenwereld is wel wat gevarieerder en complexer dan dat. Maar daarover is al eens een ellendig lange topic geweest en ik heb geen zin om dit hier nog maar eens te herhalen. Lees die eerst eens door vooraleer je nog meer onzin uitkraamt.
Edina, dat ik hier homosexualiteit op een bepaalde manier omschrijf, heeft meer te maken met de vele foute opvattingen over de oorzaken en gevolgen in verband met ziektes te maken dan met het gedrag zelf.

Ik val dus helemaal de homo's ook niet aan.
Ik ben zelfs zo erg dat ik zuiver verklaar dat er geen zuivere hetero mannen bestaan.

Want ook binnen de mensenwereld is homosexualiteit ietsje te complex om hier snel te bespreken.

Maar mij gaat het vooral om de misvatting dat homo's de oorzaak zijn van hiv en aids.

Want dat is totaal uit de lucht gegrepen.
Het virus is zelfs een mutatie van SIV een onschadelijk" voor hen" parasietvirus van de aapachtigen.

En men vermoed dat het is over gegaan op de mens door besmet vlees te eten, maar zelfs dit is slechts een vermoeden.
Oud 29 november 2007, 15:02   #212
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
zwijg... ik wil die naam nooit meer horen, trouwens ik sta toch op negeer bij hem

die gast was er gewoonweg over ... volgens mij was het een groot complot vanuit chez-paulus om zulk irritant persoontje op poten te zetten gewoon om mij te pesten
Oud 29 november 2007, 15:07   #213
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dan is een vagina volgens jou absurde redenering dat evenmin

al een geluk dat het mondslijmvlies minder doorlaatbaar anders zou dat een uitermate ongeschikt orgaan zijn voor penetratie
Oud 29 november 2007, 15:08   #214
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Interessant, zeg.
En in "the bold en the beautifull" heb ik zelfs nog nooit een penetratie gezien tussen man en vrouw.

Als dat niet veilig is.
hahaha
Oud 29 november 2007, 15:17   #215
willem1940NLD

Standaard

Grote lijn lijkt mij toch wel dat de ver-uit meest optredende besmetting is middels penetratie van de anus en daarmee de nagenoeg enige verspreider de man.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 29 november 2007 om 15:18.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2007, 15:23   #216
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is niet dat zijn dat zelf niet weten en begrijpen, maar dat zij moeten toegeven dat ze een biologische fout leven voor staan.
En ik weet het wel, ik haal mij hier alle zonden der wereld op de kop.

Maar zuiver biologische heeft Uh-Huh hier 100% gelijk.
Sex heeft biologisch enkel het doel tot voortplanting van de soort.
En daar is de anus totaal ongeschikt voor en dus biologisch niet op voorzien.

Binnen de sociale omgeving en sexualiteit staan de zaken natuurlijk helemaal anders, maar in tegenstelling tot de vrouwelijke vagina, heeft de mannelijke en vrouwelijke geen natuurlijk gelei en beschermingsmiddelen.
Ze heeft dus weldegelijk gelijk als ze zegt dat de anus geen natuurlijke opening is om gepenetreerd te worden.
Oud 29 november 2007, 15:27   #217
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Juf, je weet dat ik dit liever aan jou over laat, en kom nu ens met bewijzen dat ik ongelijk heb.
Zo werkt het niet, Jantje. Het is aan jou om je idiote stellingen te bewijzen. Niet aan mij om ze te ontkrachten.

Citaat:
Daar die slechts 5% van de mannelijke bevolking uitmaken zijn ze niet moeilijk te vinden zeker.
Je moet ze enkel gaan zoeken in de echte onderwerpingsberoepen, waar zij nooit gezag over een andere man moeten uitoefenen.
En je gaat maar door. Onderwerpingsberoepen?!? Wat is dat in hemelsnaam? Natuurlijk is geaardheid een continuum van hetero naar homo met alle varianten daartussen, maar daar zijn dus geen scherpe scheidingslijnen in te trekken. En al helemaal niet naar gedrag.

Citaat:
Ik heb nooit gezegt welke van de twee het meest problematische is.
Maar je hebt hier wel gelijk dat het dominante gedrag tegenover iedereen het meest problemen veroorzaakt.
En zeker als die dominantie zuiver geestelijk is en niet lichamelijk word ondersteund.
Maar we gaan hier wel ver van het onderwerp van de draad afwijken als we hierop verder gaan.
Ik heb geen één van de 2 als problematisch aanzien of als een ziekte bestempeld, dat deed jij. Om nog maar te zwijgen van het feit dat mensen niet voortdurend onderdanig of dominant zijn. Zeker niet in bed.
Oud 29 november 2007, 15:27   #218
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Grote lijn lijkt mij toch wel dat de ver-uit meest optredende besmetting is middels penetratie van de anus en daarmee de nagenoeg enige verspreider de man.
???????
't is maar waar ge de 'bron' wilt leggen tiens en hoe eng je die overdracht wilt bekijken
Oud 29 november 2007, 15:29   #219
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Edina, dat ik hier homosexualiteit op een bepaalde manier omschrijf, heeft meer te maken met de vele foute opvattingen over de oorzaken en gevolgen in verband met ziektes te maken dan met het gedrag zelf.
Het ene vooroordeel bestrijden door er nieuwe te creëren of andere te bevestigen, lijkt mij nu niet bepaald een goeie strategie.
Oud 29 november 2007, 15:30   #220
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat begrijp jij niet aan het feit dat volgens diezelfde redenering ook de vagina niet geschikt is voor penetratie? Of de penis for that matter, want ook het slijmvlies van de eikel laat besmetting toe.
Idd Edina, en de anus is nu net de grootste verzamelplaats van bacteriën en virussen die in de mens zit.
En die eikel zal een pak sneller beschadigd worden bij een penetratie in een anus die geen natuurlijke geleimiddelen afscheid, dan bij penetratie van een vagina die eigen geleislijmen produceerd voor en tijden de penetratie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be