Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2014, 15:37   #22361
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik heb geen problemen met synagoges om de heel eenvoudige reden dat de joden ons hun religie niet door het strot duwen.
Ik evenmin.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 15:45   #22362
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik evenmin.
Dat is voor mij ook het ultieme bewijs dat wij helemaal geen racistische religieuzenhaters zijn. Wij vinden enkel dat godsdienst iets moet zijn tussen de gelovige en zijn ingebeeld vriendje; niet zo Circe?
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 16:29   #22363
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik heb geen problemen met synagoges om de heel eenvoudige reden dat de joden ons hun religie niet door het strot duwen.
Ik bedoelde die naast de moskee en de kerk te zetten. Wat betreft de joden ben ik van dezelfde mening.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 19:12   #22364
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik bedoelde die naast de moskee en de kerk te zetten. Wat betreft de joden ben ik van dezelfde mening.
Schitterend idee!!
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 22:18   #22365
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.869
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

toch gek hoe men nu denkt over marokkanen sinds zij hier naartoe kwamen, er waren in het begin nauwelijks 20.000 marokkanen in nederland die hier werkten, jaren zestig, en de gezinshereniging en import van moslimbaarsletjes waren dus de boosdoeners toen. Volgens de Yield curve oftewel leercurve moeten de nieuwe generaties in heel Europa dit echt anders aanpakken in hen eigen land en ik denk dat de oplossing door mijn geniale Hindoe kat is ontwikkeld nu. Zie GMK filosofie, Database kasten modellen etnische groepen, bijstandscommunes in suriname, enz die allemaal door Wieroe zijn uitgedokterd lekker bloot, en relax mediterend in zijn luie warme mandjes. Ja, probeer het zelf, ga lekker bloot in een heerlijk kattenmandje van jou formaat liggen in de zomerzon en mediteer op het allochtonen probleem dan krijg je zeker snel een Eureka moment zoals Wieroe.

Wieroe en Dewanand
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent Hindu chimps


zie deze tekst:


27 Redenen waarom mensen Marokkanen haten....

Offeraar onbekende auteur en commentaar van Dewanand
Offercode wfor0488
Offerdatum 10 maart 2014


27 Redenen waarom mensen Marokkanen haten....

Auteur is onbekend, iemand tipte mij hierover via email en vroeg om commentaar te leveren.

Inhoud:

1. 27 Redenen waarom mensen Marokkanen haten....
2. Intelligent commentaar van Wieroe en Dewanand (beknopt)
3. Antwoord van Dewanand terug via email aan de zender op d.d. 7 maart 2014
4. 6 Argumenten waarom Hindoes een lager mensapen ras zijn
5. Werkloosheid treft migranten extra hard (ANP 10 maart 2014)


Onderstaande tekst werd naar mij gemaild en ik besloot om het met eigen commentaar op mijn site te publiceren. Het gaat over Marokkanen en hoe men hen haat in Nederland, maar liefst 27 argumenten, niet mis dus. Lees de argumenten aandachtig en denk zelf na of er een kern van waarheid in zit. Leuk is het niet, maar besef dat Marokkanen zelf onbehoorlijk gedrag vertonen en zelf brutaal en ongemanierd overkomen tijdens het persoonlijke kontakt. In hoofdstuk 2 staat er wat intelligent commentaar, en daarna is de bewerkte mail terug als antwoord opgenomen.


1. 27 Redenen waarom mensen Marokkanen haten....

Op 7 maart 2014 om 10:42 uur ontving ik onderstaande mailbericht met een beleefd verzoekje uit rechts-intellectuele, activistische kringen in Nederland:

"Zeer geëerde Hindu intellectueel Dewanand,

Met veel interesse heb ik uw teksten gelezen.

Zelf schrijf ik ook wetenschappelijke stukken over etnische groepen in Nederland. Afgelopen week heb ik een artikel geschreven over de Nederlands-Marokkaanse bevolkingsgroep. Zou u mijn artikel kunnen doorlezen en uw mening erover willen geven? Als u wilt mag u het betreffende artikel ook op uw website publiceren."

Dit is het artikel:

hier staat alles op mijn site:
http://www.dewanand.com/wfor0488.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 07:48   #22366
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

We kunnen ook allemaal een paternoster dragen want daar zullen de pedofeetaanhangers zich ook wel geschofeerd door voelen
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 13 maart 2014 om 07:49.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 08:15   #22367
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Wat we allemaal weten maar niet mogen bespreken.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 08:26   #22368
Holger Danske
Burger
 
Geregistreerd: 8 januari 2014
Berichten: 159
Standaard

Twintiger in elkaar geslagen voor 20 euro
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 08:43   #22369
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Een mens zou bijna liever hebben dat ze niét gaan werken!
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 08:43   #22370
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Een mens zou bijna liever hebben dat ze niét gaan werken!
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 09:46   #22371
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Geen probleem, hier gaan ze die aan het werk zetten bij de politie zonder nood aan diploma, veel beter.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 09:47   #22372
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Positief is dat ze door hebben dat het verzwijgen van de origine niet helpt, eindelijk.

"Het zou gaan om vijf jongeren tussen de 16 en de 18 jaar, allemaal van vreemde origine."
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 10:35   #22373
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Geen probleem, hier gaan ze die aan het werk zetten bij de politie zonder nood aan diploma, veel beter.
Een islamtische politie-agente is zowat het ergste wat er is: boordevol frustraties owv haar positie thuis, dan in een soort machtspositie terechtkomen en de negatieve gevoelens lustig kunnen botvieren op de blanke ongelovige honden. Perfect scenario toch!
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2014, 02:29   #22374
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.278
Standaard

Heb dit op een buitenlands forum gevonden, maar ik denk dat er enige gelijkenis is met BE...

http://www.youtube.com/embed/wq_lhlIn1e0
__________________
- Stop de renovatieplicht
- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 13:46   #22375
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Kinderen aanranden mag, zolang je vrouw de taal van het land waarin je woont maar niet spreekt
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 13:52   #22376
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ook hier is het blijkbaar belangrijker voor moslimkinderen om arabisch te leren dan om hun eigen achterstand op school weg te werken.
Komt daarbij nog dat die privé leraar (moet kunnen zolang wij het maar weer niet hoeven te betalen) gewoon het voorbeeld van hun pedofeet volgt. Tenslotte was ze al elf! Bijna te laat om deftig ontmaagd te worden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 14:00   #22377
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ook hier is het blijkbaar belangrijker voor moslimkinderen om arabisch te leren dan om hun eigen achterstand op school weg te werken.
Komt daarbij nog dat die privé leraar (moet kunnen zolang wij het maar weer niet hoeven te betalen) gewoon het voorbeeld van hun pedofeet volgt. Tenslotte was ze al elf! Bijna te laat om deftig ontmaagd te worden.
De momenten dat ze naar de madrassa moeten gaan, zijn ook de enige momenten dat ze op tijd zijn, netjes gekleed, alles bij in hun schooltas en de meisjes gesluierd vanaf hun 5-6 jaar.

Wat wil je, als de smeerlapperij van de pedofeet primeert op een deftige opvoeding en scholing?
Hou gij ze dom, ik zal ze arm houden....
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 14:12   #22378
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ssst... ze zijn helemaal niet homofoob.

Citaat:
Raadkamer Tongeren bevestigt aanhouding van verdachte van moord op Erik Janssen
De Tongerse raadkamer heeft vrijdag bij zijn eerste verschijning de aanhouding bevestigd van de 20-jarige Abdullah E. uit Dilsen-Stokkem, die verdacht wordt van de moord op de 50-jarige Erik Janssen. De minderbegaafde Janssen werd donderdag 24 oktober 2013 dood aangetroffen in zijn woning aan de Hoogbaan.

De man zou al een dag eerder door middel van geweld om het leven zijn gebracht. Zowel in zijn slaapkamer boven, als op de trap en het gelijkvloers waren er bloedsporen. Het lichaam van de man vertoonde messteken, vooral in de borststreek ter hoogte van zijn hart. Janssen was maandag 21 oktober voor het laatst gaan werken in een steenfabriek in Lanklaar. 's Anderendaags was hij rond 8.15 uur nog opgemerkt in een krantenwinkel aan de Europalaan in Dilsen-Stokkem. De voorbije maanden hebben speurders van de afdeling agressie van de Tongerse federale gerechtelijke politie (fgp) een doorgedreven tactisch en wetenschappelijk onderzoek gevoerd, dat woensdagochtend tot de arrestatie leidde van de twintiger. De jongeman was geen onbekende van politie en gerecht.
http://nieuws.be.msn.com/binnenland/...p-erik-janssen
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2014, 11:51   #22379
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Het zijn toch zo'n schatjes
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2014, 20:00   #22380
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-de-val.dhtml

En TOEVALLIG is het weer prijs? De enige die uitkeken of ook maar interesse hadden om iets te stelen waren ALLEMAAL criminele kanker allochtonen. Toevallig he.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be