![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
Ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
29 | 78,38% |
Ik ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familienaam gaat over van vader op zoon/dochter. Als de zoon een kind heeft gaat die familienaam weer over naar die zoon. Al de nalatenschap e.d. wordt overgedragen van vader op zoon. De vrouw speelt daarin de rol van absolute toegewijde aan de man. De man mag naar de hoeren gaan e.d., maar er moet over gezwegen worden om die absolute toewijding van de vrouw niet te verstoren. In sommige culturen als de man sterft moet de vrouw ook maar sterven; absolute toewijding. Dat is nu aan het veranderen ... maar dit was wel gangbaar tot de jaren '70 van de vorige eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie heeft dan wel gelijk, en waarom ??
![]() |
#2223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik citeer uit het artikel: "Het scheppingsverhaal in de bijbel kan ons een verkeerd beeld van God geven, waarschuwde de paus. Hij benadrukte dat de schepper geen "tovenaar met een toverstok" is, maar "een opperste wezen dat creëert uit liefde". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals je zelf zegt, is sinds de seventies aan het veranderen. Geen minuut te vroeg trouwens.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 november 2015 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2226 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoelt het godsbeeld, door mensen gecreeërd ???
![]() |
#2228 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dan ook het einde betekenen van het "klassieke gezin" (alleen man + vrouw en kinderen) zoals wij het zolang kennen. Zolang het "klassieke gezin" bestaat zal de man het blijven voor het zeggen hebben..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel, heel de geschiedenis vd mensheid leert ons dat "god" een prima middel is/was om mensen te onderdrukken. Velen, die de verhaaltjes niet geloofden, belandden trouwens op de brandstapel.
![]() |
#2231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig wordt er geroepen dat sommigen ontslagen moeten worden omdat ze een andere mening hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inquisitie
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 november 2015 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik leef in zo'n katholiek klassiek gezin en mijn vrouw heeft zeker niet minder te zeggen dan mij. Alles begint bij een goede opvoeding en daar schort het tegenwoordig aan bij vele mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eens een "potje" wil neuken voor de sport dan gebeurt dat ook gewoon en dat zie je meer en meer gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb jij het geluk gehad de vrouw (de liefde) van je leven te vinden want vele mannen en vrouwen vinden die man of vrouw niet en neuken er maar wat op los.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw en ik blijven samen en hebben geen behoefte aan "anders", maar dat is omdat wij het goed hebben samen, niet omdat één of andere regel ons dat zou verplichten.
![]() |
![]() |
#2238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toevallig lusten zowel mijn vrouw als ik van een stevig potje seks. Beiden kontent, dus.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 november 2015 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inquisitie
![]() |