![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Details of 37 phone calls made from flight 93, from the Zacarias Moussaoui trial .... Deze gegevens bestaan al heel lang .[/quote]Interesseert me echt geen fluit, want dat zijn getrukeerde documenten. Maar daar trappen jullie maar lekker weer in. Weet jij ondertussen wel dat meer en meer mensen beginnen te geloven dat heel 9/11 een complot was. Meer dan vroeger dus. Heb jij trouwens al luchtfoto's gezien van tower 6 (niet 7 dus), toren waarvan naast 7 ook word beweerd dat hij in brand gevlogen was. Wel die is als het ware geimplodeerd van binnenuit. Maar dat gaat er weer in als zoete koek uiteraard. Er is ook de originele filmopname waarin je een van de vliegtuigen tussen het schuine framewerk van een kraan en zijn loodrechte vertikale kabel ziet doorvliegen. Dat is nog het beste ! Grappig als je zoiets gelooft hoor !! De spanwijdte van zo'n vliegtuig al eens opgezocht ? Echt fantastisch dat men zo'n vliegtuigakrobaten op zo'n korte tijd kan maken van een stel debiele moslims die enkele proefvluchtjes hebben gemaakt. We hebben er misschien nog veel van te leren van die moslims. Ook nog een topper en een van de meest absurde zaken die men een mens tracht wijs te maken is de mirakuleuze vonst van dat paspoort van een van de piloten. Zou dat nu zelfs bij de domste mens geen licht hebben moeten doen branden dat er ons hier stevig een en ander voorgelogen werd, uiteraard met alle gevolgen van dien, voor de rest van het verhaal ? In het Frans zegt men "mettre la puce a l'oreille". Maar nee, jullie bende kiekens blijft gewoon alles slikken wat men jullie voorschotelt, nomatter what. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 januari 2015 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22442 |
Banneling
|
![]() Dat was minstens 1 fles wodka teveel vandaag, profeetje, of een toeter of 3, 4.
succes morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22443 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maak gewoon een optelsom van al de zaken waarbij je jezelf een vraagteken bij zet. Als daar een feit bijzit waarvan je zegt: dit kan niet meer, zou je moeten inzien dat het niet anders kan dan een complottheorie zijn. En dat wil dus zeker niet zeggen dat je alles moet geloven. Ik dacht vroeger ook dat diegenen die beweerden dat zeker een van de 2 vliegtuiginslagen fake waren, nu wel een beetje overdreven, maar dan zag ik onlangs via YT, een aantal frames van een van de vliegtuigen vlak voor impact, en ik wist genoeg dat er geen vliegtuigen bij betrokken waren. Dan heb je nog mensen als Dixie die nooit zullen toegeven dat Israel er iets mee te maken heeft. En dat heeft een naam "cognitive dissonance". Iets waaraan kleuters als parcifal ook aan lijden naar alle waarschijnlijkheid. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22444 |
Banneling
|
![]() Ik drink raar of zelden alcohol. En nu is het tijd voor jou om onder de lakens te kruipen, met of zonder vrouwelijk gezelschap. Ik blijf nog tot een uur of zes doorwerken.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 januari 2015 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22445 |
Banneling
|
![]() Dit is ook leuk. Het verhaal van de dansende Israeli's
http://www.antiwar.com/justin/pf/p-j062402.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#22446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans zijn Alex Jones, David Ray Griffin, Mark Dice, David Icke, Jesse Ventura, Judy Wood en nog tal van andere troeters nog steeds alive and kicking. Iedereen gaat ooit dood, mensen worden ziek, ongevallen gebeuren. Maar als het toevallig iemand uit het troeterkamp is is zijn dood altijd per definitie verdacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22448 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22449 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 24 januari 2015 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22450 |
Banneling
|
![]() Samen met bagage, menselijke resten, vliegtuigstoelen, kledij, papier, ... Geloof het of geloof het niet, een vliegtuigcrash is niet iets dat alles doet verdampen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22451 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De telefoontjes uit de vliegtuigen kwamen op twee na allemaal van Airphones. De twee die van Gsm's kwamen waren vanuit vlucht 93, vlak voor die vlucht neerstortte, op een moment dat het toestel al laag vloog. Da's al jaren bekend. Jij doet dat zomaar, zondermeer af als 'vervalst'. Goed, maar dan is het aan jou om dat te bewijzen. Je beweert bijvoorbeeld dat er 'altijd gezegd is dat het Gsm's waren' en dat ons dat op 'officiële media' is 'voorgelogen'. Wel, laat eens de officiële documenten zien waar over Gsm's wordt gesproken. Moeilijk kan dat voor jou niet zijn, jij beweert immers dat dat 'overal' gezegd werd. O en, 'jullie zijn allemaal schijtedom' telt niet als antwoord. 'Omdat ik het zeg' ook niet. We wachten met spanning af welk bol van verwensingen en schunnige taal staand excuus je nu weer zal verzinnen om die bewijzen niet te tonen. Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 januari 2015 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De daders zijn heel duidelijk geweest over hun motieven , Die motieven houden ze in de VS zo veel mogelijk buiten schot. Deze meneer doet dat niet, en weet heel goed waar hij over praat. wat hij allemaal zegt veroorzaakt meer ophef en weerstand dan de complottheorieën!! https://www.youtube.com/watch?v=udz5_FdoFGU think about it ! . . . . .
![]() |
![]() |
#22454 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
zij geven hun eigen leken interpretatie die niet juist is. Dus wie beweert er explosies te hebben gehoord een minuut ofzo voor de impacts ?? Iedereen in lower manhattan had deze moeten horen als ze er waren. Zij die er bij waren denken helemaal niet dat er explosieven geplaatst waren. Citaat:
daar zal een deel hoe dan ook van sterven in de 10 of meer jaren na de aanslagen. Denkt u even aan de beweringen die zijn gedaan over Danny jowenko hij zou ook vermoord zijn. Totale onzin ! en dat weet ik heel zeker, hij woonde vlakbij mij , en ik heb mensen gesproken die bij hem waren vlak voor zijn dood. Dus: juist van de mensen die er zelf bij waren denkt nagenoeg niemand dat het een complot was, en er explosieven geplaatst waren. De genen die dat wel denken zijn stuk voor stuk buitenstaanders.
![]() |
![]() |
#22455 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij doen dat niet: wij bekijken de informatie en bouwen dan verder. Hoe het eindresultaat eruitziet interesseert ons niet. Bij dat laatste heb ik al eens gezegd dat ik in het geheel niet kon geloven en het uitermate belachelijk vond dat mensen beweerden dat er geen vliegtuigen in de twin towers waren gevlogen maar dat het een soort hologram projectie was. Omdat bij mij het eindresultaat of zoiets kon of niet, open stond, heb ik dat aan het onderzoeken geweest. Mijn bevinding op dat gebied is nu wel heel anders dan voordien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22456 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon zoals Michele hierboven zegt een aantal zaken samenleggen van een puzzel, en verbanden zien, of eerder "willen" zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist op dezelfde wijze dat jullie geloven dat er 2 gebouwen kompleet als een kaartenhuisje in elkaar storten, zoals dus een controlled demolition, terwijl dat nog nooit eerder gebeurd was met geen enkel torengebouw. En ik hoor je al afkomen dat er nooit vliegtuigen van een dergelijke proportie in torengebouwen zijn gevlogen. Klopt. Maar als je dat toevallig zou antwoorden heb ik wel een antwoord klaar waar je niet zo gemakkelijk mee onderuit zal geraken ! Ik zeg het, jullie geloven of geloven juist niet, enkel dat wat goed is voor het eindresultaat: geen inside job. En dan kan iedereen op zijn 2 oren slapen. Juist zoals anderen beweren dat de aanslagen in Parijs niets te maken hebben met de islam. Gelukkig maar, want dan hoeven we ons zeker geen zorgen te maken over de niet aflatende stroom van verse moslimvlees dat dagelijks Europa in Europa word geimporteerd. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 januari 2015 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22459 |
Banneling
|
![]() Bekijk dit even .. en begin niet te denken vanachter naar voren dat het eindresultaat iets moet zijn dat de complottheorie moet verzwakken.
https://www.youtube.com/watch?v=EqSfz9raPjU https://www.youtube.com/watch?v=IL8cJWyOxWQ https://www.youtube.com/watch?v=1tuhsZD1r2E Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 januari 2015 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |