![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#22621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel van de nazi-milities zijn gesneuveld: denazificatie Zelensky heeft beloofd geen lid te worden van de NAVO. Donbas is bijna bevrijd. De voornaamste objectieven zijn reeds verwezenlijkt of zullen binnenkort verwezenlijkt worden. De vraag is, wat dan? Ik zou zeggen: een onderhandelde oplossing. En het Westen zou Oekraïne daarbij moeten aanmoedigen, in plaats van op te jutten en wapens te leveren. Sommigen in het Westen en in Oekraïne kunnen niet aanvaarden dat Rusland hun voornaamste objectieven bereikt hebben en willen de oorlog verder zetten. Dat kan ook, maar dan duurt de oorlog en het bloedvergieten gewoon voort. Rusland kan ook nog Charkov en Odessa veroveren, en, als Kiev koppig blijft weigeren een vredesakkoord te ondertekenen, tenslotte Kiev zelf. Dan zetten de Russen een nieuwe president in het zadel die WEL een vredesakkoord wil tekenen. Zoals ik al zei een uitputtingsoorlog is in het voordeel van de Russen. Alles zou natuurlijk veranderen moest NAVO interveniëren. Een no fly zone betekent dat NAVO dan eerst militaire installaties in Rusland moet bombarderen, anders kunnen de Russen zo de NAVO vliegtuigen uit de lucht schieten. Rusland zal daarop militaire basissen in Duitsland, België, etc. misschien wel de VS zelf aanvallen. De NAVO reageert met nog meer aanvallen in Rusland, ook op steden. Rusland begint dan ook steden de bombarderen, zoals Brussel. NAVO zet een nucleaire bom in met beperkte capaciteit in Rusland op een militaire basis, Rusland doet hetzelfde. En de volgende stap... Is het dat wat we willen? En het vervolg daarop raad zich raden... Laatst gewijzigd door tomm : 18 april 2022 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
I.e. welk artikel van die francaise ivm Bucha? Welke “attitude” toonde ik toen? Verwijs gewoon naar de post dan, dan heb ik tenminste wat context. Ik weet niet waar ge het over hebt.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 18 april 2022 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22623 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22624 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag Turkije Griekenland binnenvallen om Gouden Dageraad aan te pakken? En maken alle recente Hitler-vergelijkingen ook van Poetin geen uitstekend potentieel doelwit van denazificatie? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22625 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22626 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Chomsky schreef het voorwoord van het boek van Herman & Petersen 2. Die heren doen aan vlakaf genocide revisionisme (Rwanda & Bosnia). Aangetoond, bewezen. 3. Monbiot geeft Chomsky uitvoerig de gelegenheid afstand te nemen, tenminste van de feitelijke onjuistheden (niet eens per se de these van asymmetrisch verontwaardiging!). Chomsky weigert, zelfs nadat Monbiot hem duidelijk op de fouten van Herman en Petersen heeft gewezen. Ergo, Chomsky vindt de these belangrijker dan feitelijk correctheid. Ik herhaal het nog eens: voor Chomsky is de kritiek op het imperialistische Westen belangrijker dan fundamentele kritiek op het principe van imperialisme zelf, wat de deur openzet voor het vergoelijken van de meest imperialistische acties van landen die dus niet het Westen zijn.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 18 april 2022 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22627 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koenraad Noël
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
: "geef de IRA een vinger en ze nemen je arm". Of in het Palestina:Israel conflict. etc. Het is trouwens Kiev dat Minsk niet respecteerde en toepaste, niet Rusland. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22628 | |
|
![]() Citaat:
Er verscheen trouwens een zeer manipulatief artikel over Bucha van Bellingcat. Een bevestiging van wat hun reputatie in mijn ogen is. Sub zero. Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22629 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kunt ge aub de link naar mijn post geven? Ik zit echt in mn geheugen te graven, maar ik weet echt niet wat je bedoelt. Een paar weken geleden heb ik wel enkele posts gedaan over een fransman die in donbass zat, bedoel je dat? Had niks met bucha te maken dacht ik?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 18 april 2022 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22630 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen denken dat Rusland niet meteen nucleaire wapens zal inzetten moest NAVO tussenkomen, dat klopt. Rusland zal dan ook militaire installaties in het Westen bombarderen, of steden als het Westen dat ook doet.
Vanaf het raketten begint te regenen op Russische steden zal Poetin een ultimatum stellen. Wordt dit overschreden, dan wordt op de knop gedrukt, en worden honderden tot duizenden kernkoppen op het NAVO grondgebied losgelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22632 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen, wie de (nucleaire) first strike zal doen, als het zover komt, dat zal vrij zeker Rusland zijn
![]() |
![]() |
#22634 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=21787 Bedoel je dit, Bach?
![]() |
![]() |
#22635 | |
|
![]() Citaat:
Een wereldoorlog lijkt me een idioot idee in deze eeuw. Volgens mij ben jij te optimistisch over de winst van Rusland. Toch vind ik een vredesverdrag voor Oekraïne het beste voor hun toekomst, ondanks het verlies van de Donbas. Anders vrees ik voor een bevroren oorlog zoals in Georgie en Moldavië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22636 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil niet zeggen dat ik steeds met Chomsky eens zou zijn maar ik denk dat u hier maar een lager beestje aan het produceren bent. Pas eens uw speciale methode op toe en kom met iets concreters stel ik voor. Anders lijkt het me te catalogeren onder zwakke poging tot karaktermoord. Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22637 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 18 april 2022 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22638 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, dit is uiteindelijk een uit de hand gelopen nevendiscussie.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 18 april 2022 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22639 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nee, het heeft niet veel indruk gemaakt op mij blijkbaar.
![]() |
![]() |
#22640 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=21810 Ja dat heb ik gelezen. Zie nl. Mijn reactie. Dat er niet echt veel gefactcheckt wordt in principe. Allé als hrt centrale punt van de fact check is dat de satellietbeelden gemanipuleerd zijn, dan moet ge met iets meer komen dan gewoon zeggen “de satellietbeelden zijn gemanipuleerd”. Toch?……
![]() |