![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik een paar blogs starten met je echte naam erbij + wat posters hier en daar in je thuisregio met die beschuldigingen (gemakkelijk te doen hoor), zou je dat vast wel apprecieren nietwaar? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2012 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken jij nu nog steeds het verschil niet tussen feiten en beweringen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22863 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22864 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22865 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn sommigen die het systeem zien zoals het daadwerkelijk is: de NWO is 100% een feit. Echter, ze willen zoveel mogelijk mensen duidelijk maken hoe het in elkaar zit, maar ze verliezen tijd doordat ze steeds maar weer reageren op bashing/trolling door:
- mensen met oogkleppen, die niet w?*llen inzien. Ze zitten meestal vast in het systeem, en hun geloofwaardigheid zou volgens henzelf volledig de grond ingaan moest er sprake zijn van een NWO. - mensen die het als hun opdracht zien elke bedreiging van het huidig systeem aan te pakken. Dit wegens direct of indirect voordeel voor henzelf, bewust of onbewust. Bekeringen zijn uitgesloten bij deze mensen. Negeren is de boodschap, ook al lezen sommigen mee, deze komen er toch ooit eens op uit. Succes verder.
![]() |
#22866 |
Banneling
|
![]() Vergeet ons Agents niet he. Wij zijn een deel van de NWO en werken aktief mee aan de planning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22867 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En toch geloof ik niet in de NWO zoals jullie die beschrijven. Citaat:
![]() |
![]() |
#22868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22870 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#22872 |
Vreemdeling
|
![]() Atmosphere,
Het gaat niet om het 'geloven' in de NWO. Het is niet in één dag dat de puzzelstukken in elkaar vallen. Ondertussen worden schrijvers onderuitgehaald met de meest waanzinnige tegenwerpingen, wordt steeds het begrip Conspiracy Theory uit de kast gehaald (tinfoil hats etc). Het is dus niet gemakkelijk. Het kost moeite en tijd om uiteindelijk de waarheid te zien. Ikzelf vloekte toen ik na jaren van scepticisme per toeval zag aan wie de Balfour-declaratie gericht was. En een eye-opener voor mij was indertijd het boek van Eustace Mullins in opdracht van Ezra Pound. Elk boek heeft zo zijn fouten, er zijn er weinig, maar hier is het voor mij dat hijzelf de ware oorsprong van het systeem niet echt inzag.
![]() |
#22873 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou er helemaal niks over gezegd worden zou ik het probleem nog als veel groter zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
namelijk "de veroorzaker van bijna al het kwaad in de wereld" al eeuwen lang.
![]() |
![]() |
#22876 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon een aantal dingen gaan onderzoeken die ik 'vreemd' vond en voelde dat er iets niet klopte , zoals 9-11. En echt, bij bijna alles wat je echt diep gaat onderzoeken kom je bij de "NWO" uit of de illuminati of hoe je het wil noemen. Veel mensen, en ik zeker ook in het begin, dacht veel te weten, maar juist dat verhinderd je onderzoek. Waarom zou je iets gaan onderzoeken als je het al juist weet? Wel, ik kwam er achter dat ik mijn hele wereldbeeld uiteindelijk moest omgooien en dat was soms best pittig. En nog kom ik verbaasd dingen tegen , terwijl ik er veel van meen te weten, ik ben er uren per dag mee bezig, maar het 'konijnenhol' gaat diep zeer diep. Maar ikben er dus nooit mee begonnen om 'kwaad in de wereld' te verklaren. Maar kennis van de "NWO" verklaart wel veel van het "kwaad in de wereld" get it? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval ben ik geen beginner in deze materie, natuurlijk bestaat er een groep wereld elite die proberen hun macht uit te oefenen door te controleren en sturen daar waar ze kunnen. Maar jullie zien hun beperkingen niet, zo lijkt. en ja er iets iets vreemd aan 9/11 en dat is dat de motieven voor de aanslagen nauwelijks worden genoemd ( met name in VS), terwijl dat van wereld belang is. Motief was US support for Isreal and US middle east policy
![]() |
![]() |
#22878 |
Banneling
|
![]() Atmo, ik zal zeker niet beweren alles te weten maar ik vind je wel een absolute beginner in deze materie. Je beweringen makem mij aardig duidelijk dat je er eigenlijk geen snars van weet.
En je motieven m.b.t. 9-11 schiet behoorlijk te kort. Had je meer van de NWO onderzocht had je absoluut beter geweten! my two cents. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een korte samenvatting van de motieven .
Probleem is ik geloof helemaal niets van uw diepgaand onderzoek. U gelooft zelfs dat er geen vliegtuigen in te torens vlogen op 9/11, dit geeft mij bitter weinig vertrouwen in u analytische vermogens.
![]() |
#22880 |
Minister
|
![]() Uw sekte alvast is ook onder vele namen gekend; religie, publieke opinie, mainstream
Onze sekte is kritisch denken, met open geest. Iets dat in uw sekte vaak geproclameerd wordt maar in feite een roes is, een van de vele lege denkdozen is waarin jullie realiteit zich afspeelt.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |