![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22881 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij dat je intelligent bent? Dat kan wel zijn maar dan met een gigantische paardenbril. Ik ken een dr in de Natuurkunde die ook niet in complottheorieën gelooft. Is dat de reden waarom burgies zo bang zijn? Ik denk het. Belachelijk. Als ik zeg dat de wet actie-reactie overtreden was tijdens het instorten van WTC7 dan zeggen ze dat het experiment (het instorten) onmogelijk is. Maar het is wel gebeurd dus dat wil zeggen dat de weerstand weggehaald is (= met explosieven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22882 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22883 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahahaha. Heb je hoge diploma? Proficiat! Maar wat ben je ermee als uw broek nat is? Ik ben er zeker van dat 9/11 een complot is! Dat maakt van mij een complotdenker zeker? Ewel, Ik ben er trots op! Dat ik de waarheid weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22884 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'logisch nadenken'. Ik kom niet bij.. "krasvrije hood" "verwarde man" LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22885 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22887 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het wil wel zeggen: NEERHALEN. https://sites.google.com/site/wtc7li...tomean%22demol We have never once heard the term 'pull it' being used to refer to the explosive demolition of a building, and neither has any blast team we've spoken with. The term is used in conventional demolition circles, to describe the specific activity of attaching long cables to a pre-weakened building and maneuvering heavy equipment (excavators, bulldozers etc) to 'pull' the frame of the structure over onto its side for further dismantlement. This author and our research team were on site when workers pulled over the six story remains of WTC6 in late fall 2001, however we can say with certainty that a similar operation would have been logistically impossible at Ground Zero on 9/11, physically impossible for a building the size of WTC7, and the structure did not collapse in that manner anyway. Silverstein zegt duidelijk PULL IT En niet pull back! Is een groot verschil. Kerry bevestigt het nog eens! Natuurlijk gaat Silverstein niet letterlijk zeggen dat ze het neerhaalden met explosieven. To pull it wil dus in principe zeggen dat ze het neerhaalden met kabels. Maar het lijkt me evident dat dit niet kan. Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 april 2015 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22888 |
Banneling
|
![]() http://whatreallyhappened.com/WRHART...in_pullit.html
https://www.youtube.com/watch?v=cU_43SwWD9A It's blowin' boy." ... "Keep your eye on that building, it'll be coming down soon." ... "The building is about to blow up, move it back." ... "Here we are walking back. There's a building, about to blow up..." I remember getting a call from the fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse." INDRA SINGH EMT: "...by noon or one o'clock they told us we need to move from that triage site up to Pace University a little further away because Building 7 was going to come down or be brought down." HOST: "Did they actually use the word "brought down" and who was it that was telling you this?" SINGH: "The fire department. And they did use the words 'we're gonna have to bring it down' and for us there observing the nature of the devastation it made total sense to us that this was indeed a possibility..." CRAIG BARTMER NYPD: "I walked around it (Building 7). I saw a hole. I didn't see a hole bad enough to knock a building down, though. Yeah there was definitely fire in the building, but I didn't hear any... I didn't hear any creaking, or... I didn't hear any indication that it was going to come down. And all of a sudden the radios exploded and everyone started screaming 'get away, get away, get away from it!'... It was at that moment... I looked up, and it was nothing I would ever imagine seeing in my life. The thing started pealing in on itself... Somebody grabbed my shoulder and I started running, and the shit's hitting the ground behind me, and the whole time you're hearing "boom, boom, boom, boom, boom." I think I know an explosion when I hear it... Yeah it had some damage to it, but nothing like what they're saying... Nothing to account for what we saw Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 april 2015 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22889 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22890 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed? WTC7 werd neergehaald met kabels.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22891 |
Banneling
|
![]() Als Larry Silverstein een 'versprekingetje' gedaan heeft, nl to pull IT zeggen ipv to pull BACK, doet Kerry dan ook een verspreking?:
Kerry "I do know that that wall, I remember, was in danger and I think they made the decision based on the danger that it had in destroying other things-- that they did it in a controlled fashion." |
![]() |
![]() |
![]() |
#22892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de brandweer heeft het gebouw opgeblazen volgens u ?
![]() |
![]() |
#22893 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verklaring van Kevin Mcpadden toont aan dat ze zelfs op de hoogte waren van het exacte tijdstip van CD. https://www.youtube.com/watch?v=b4z-Wrp1pY8 Maar dat de brandweermannen zelf erachter zaten lijkt me onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk heeft Silverstein de brandweer op de hoogte gebracht dat "zij" (onbekend wie juist) het gebouw gingen neerhalen. BTW: zeer goede vraag! ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 april 2015 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22894 |
Banneling
|
![]() Deze had je nog te goed: Edna aan het wuiven
![]() Het moet daar enorm warm geweest zijn he! Vraag maar aan een brandweerman als je kunt naderen tot op vb 50m van een sterke brand in gewone kledij.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22895 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik zie er nog ene zelfs. Linksonder. Precies een bouwvakker in ontbloot bovenlijf ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 18 april 2015 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22896 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
verwijst nooit naar explosieve demolitie. Men wist al heel die middag dat het gebouw zou gaan instorten aan de hand van de conditie van het gebouw https://www.youtube.com/watch?v=nZ1uAPVa3rk
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 april 2015 om 22:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22897 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je verzint gewoon nieuwe conspiracy theorieën waar we bij zitten! Wat een eer! Dus het gebouw is nu opeens, nadat jullie meer dan tien jaar lang het volledige internet volgespamd hebben met theorieën over hoe dat gebouw OPGEBLAZEN is, en hoe de beelden toch duidelijk een instorting ten gevolge van explosieven waren ... met KABELS neergetrokken??? Citaat:
Citaat:
'That wall', dat slaat trouwens op de zogenaamde 'slurry wall'. WTC 6 is achteraf gesloopt door middel van kabels (letterlijk omver getrokken, je weet wel, 'pulled') omdat men schrik had dat als het verkeerd zou vallen die slurry wall zou beschadigd worden, wat catastrofale gevolgen zou hebben gehad voor heel de WTC-site. Het lijkt dus zéér aannemelijk dat DAT is waar Kerry aan dacht toen hij die vraag kreeg: hij beschrijft perfect de 'case' voor de sloop van WTC 6. Trouwens, Kerry zat helemaal niet in de regering op 9/11, hij zit niet eens in de juiste partij. Of wil je nu zeggen dat IEDERE politicus mee in het Grote Boze Complot zit? En trouwens, geef mij nu eens één reden waarom iemand als Kerry gewoon aan een overduidelijk troeter, microfoon in de hand, met camera's er op zou toegeven dat dat gebouw opgeblazen was, en zo de grootste samenzwering uit de moderne geschiedenis toegeven. Dat slaat gewoon nergens op! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22898 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat het op die verdieping waar die man staat, én aan die kant hevig brandde? De branden waren over verscheidene verdiepingen verspreid. Lees het NIST-rapport eens, daar wordt mooi in beschreven waar de branden juist waren. Kijk eens of dat op die plaats was. Het feit dat er daar geen, of zeer weinig dikke rook naar buiten komt zou misschien al een hint kunnen zijn, niet?
Laatst gewijzigd door Scorpio : 18 april 2015 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22899 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Raar, maar waar, dan heb je nooit op discoverry channel gezien waar ze precies lieten zien hoe ze aan CD doen en hebben nooit kabels gebruikt behalve bij voorwerpen die geen gebouwen zijn zoals silo's op stalen poten en dan nog was het gebruik van kabels maar magertjes... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 19 april 2015 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22900 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog iets? |
|
![]() |
![]() |