![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen het einde van de oorlog, de wanhoop nabij: een nieuw superwapen --- de Truppenfahrrad aangewend voor antitankbataljons. De jongens dragen twee Panzerfausten vooraan de 'leger'fiets.
De Soviets hadden ondertussen de tijd van Hundeminen al even achter zich gelaten. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een wetloze toelating om 'untermenschen' te doden tot minder doden zou leiden dan een wettelijke toelating om hetzelfde te doen.
![]() |
![]() |
#2323 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 februari 2012 om 23:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad wat raar geformuleerd vermits ik wou contrasteren. Ik bedoelde dus de situatie waarin de toelating niet vanuit de wet komt maar vanuit de mens zelf.
Ik kan dat echter niet "anarchie" noemen vermits een beetje anarchist kan zeggen dat in een anarchie 1) het bestaan van wetten niet uitgesloten is en 2) de anarchie zelf niet veronderstelt dat het doden van 'untermenschen' zou gevalideerd worden vanuit de samenleving (en zelfs het tegenovergestelde). Dus: in een situatie zonder wetten, staten, samenleving &c. zou volgens mij minder misbruik jegens 'untermenschen' zijn dan in een staat waarin de wet dit uitdrukkelijk toelaat.
![]() |
![]() |
#2326 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een beetje lastig onderscheid voor jou. Verwondert me niet. . Laatst gewijzigd door straddle : 7 februari 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 |
Parlementslid
|
![]() inderdaad, de meeste gevangenen hebben het beter dan bejaarden in een bejaardentehuis, terwijl de bejaarde er moet voor betalen is het gratis voor de misdadiger, vrijheid? alsof de bejaarde zich nog kan verplaatsen, hij gaat er juist naartoe omdat hij zich niet zelfstandig kan verplaatsen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen het maar sec bij deze mededeling houden: Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd hij als journalist in de frontlinie ingezet voor Russische propaganda-doeleinden (aanwakkeren van Duitsland-haat). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebben die een afslag gemist of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen , was ik opgegroeid in het duitsland van de jaren 30 en het antisimitisme was ingelepeld van in de baarmoeder, zou ik het zelfde monster geweest zijn als de gemiddelde duitser? Laatst gewijzigd door stropke1000 : 7 februari 2012 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 |
Minister-President
|
![]() en ik maar denken dat ie van Frankrijk was (me dat pro Le Pen nr)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik zie in welke omstandigheden veel soldaten zijn gesneuveld (ik heb net nog naar Der Jahrhundertkrieg op Canvas gekeken), dan vind ik dat véél aangrijpender dan de krokodillentranen van de "Beaux-frères et belles-soeurs de déportés" (zie de sketch van Diedonné en Faurisson). Maar iedereen vindt het maar normaal als soldaten in de meest gruwelijke omstandigheden sterven. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 8 februari 2012 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet maar de lef hebben. De krokodillentranen van de families van veroordeelde collabos krijgen we hier regelmatig. Geen 'humorist' als Dieudonné voor nodig. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 februari 2012 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 |