![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie mij nog als oude pee taxi chauffeurke spelen in de city ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 |
Banneling
|
![]() sommige mensen zijn gewoon zo gewetensloos dat ze voorbestemd zijn om rijk te worden
(variante op in deze draad voorkomende belediging van armpjes) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die trekken een anciënniteitsvergoeding, 25% bovenop de dop als je dan al je eigen huis al verdiend en gezet hebt, dan moet je eigenlijk nooit meer werken uit noodzaak wat willen ze deze mensen dan nog gedwongen aan het werk stellen??????????? Nadat ik totaal gecrasht was, heb ik zes jaar taxichauffeurke gespeeld in de city daar ben je nog goed genoeg voor, zei mijn moeder... Laatst gewijzigd door eno2 : 14 mei 2011 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
IBO'ers zijn namelijk een stuk goedkoper DUS: er wordt gewisseld met IBO'ers zoals van jas dat het een lust is! Nét als de activa kaart voor 45+, puur bedrog en énkel om de werkloosheidscijfers beter voor te stellen, immers, de 'overheid' blijft betalen, tot 1000€/maand nettoloon, die 'werknemer' is dus in feite nog altijd werkloos terwijl de bedrijven er fors aan verdienen, de overheid betaalt het merendeel van het loon, de énige die (weer) het gelag betaalt is de werknemer, die moet lopen om zijn rechtmatig loon met zware vertraging te bekomen. Precies, het gaat om een rechtvaardige balans én opsporen en uitsluiten van misbruiken. Die misbruiken zijn bewust ingebouwd door de pamperende bende om allochtoon kiesvee te beschermen, dat daardoor de autochtone, onvrijwillige werklozen dan de dupe van zijn door schandalige discriminatie zal die politici een zorg wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is als miljonair tussen miljardairs wonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |
Minister
|
![]() Citaat:
IBO of activa kaart, fuck nee nooit (meer) voor mij! nog liever "illegaal" de vuilbakken van winkelketens doorzoeken dan.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet eens de proef op de som nemen zoals ik zes jaar 8000 bf/maand werkend tekortgekomen voor basaal levensonderhoud zestien jaar 4000bf/maand tekortgekomen voor basaal levensonderhoud aan de dop ziedaar de werkloosheidsval en de betekenis van die val luidt zo: twee keer meer tekort komen werkend op een minimumloon dan doppend op een minimumuitkering en het antwoord van de reactionnairen daarop luidt: 1 ge moet maar beter betaald werk zoeken 2 ge moet maar niet zoveel uitgeven tenslotte nog dit: de minimumdop ligt nog steeds onder de europese armoedegrens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt de mentaliteit van de vroegere dorpsidioten: ikke, ikke en de rest kan stikken...er zijn gelukkig nog mensen die ook aan hun medemens denken, ze niet ad hominem meteen in de haren vliegen en veroordelen zonder ze zelfs maar te kennen van haar noch pluim...(d�*t heet 'vooroordeel', al ooit van gehoord?)
Citaat:
De kloof tussen de armoedegrens en een menswaardig bestaan wordt steeds groter door allerlei prijsstijgingen, enkel de minderheidsgroepen die niet bijdragen aan de gemeenschappelijke pot en bevoordeeld worden hebben daar geen last van. @AsGardSGO: voor vélen is IBO/activa al geen optie meer, éénmaal het bedrog eens meegemaakt kunnen ze het steken waar het donker is, in deze stoot de ezel zich niet 2x aan dezelfde steen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 |
Banneling
|
![]() echt arm zijn is.... alleen met zeer weinig geld kunnen omgaan
![]() zes jaar lang bedroeg mijn huur plus energie plus verbruik 16500bf mijn dop 21000bf zes jaar dus overleefd met 4500bf uit te geven Dan moet je toch wel met zeer weinig geld kunnen omgaan ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2011 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 |
Minister
|
![]() Echt rijk zijn is gezond zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 |
Banneling
|
![]() echt gezond zijn is de beste dokters hebben
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2011 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
afijn, zelfmoordtoestanden Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2011 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 |
Banneling
|
![]() Echt rijk zijn is... gezond zijn, financieel goed rond kunnen en inzien dat iedereen niet dezelfde kansen krijgt (en/of verdient)....
En aan die onrechtvaardige toestand iets willen veranderen... En niet, zoals links meestal, met veel blablabla... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 |
Banneling
|
![]() niets van dit alles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 |
Banneling
|
![]() de echt-arm-zijn-versie van op vakantie gaan is:
blijven waar je bent commentaar: ik wou eigenlijk nooit terugkeren, toen ik op vakantie ging ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 |
Minister
|
![]() Zelfs de beste dokter is niet opgewassen tegen virale infecites en dergelijke.
Een echte dokter kan niet op tegen een echt goed immuunsysteem. Als ze je longen leeg moeten zuigen van slijmen en je immuun systeem kan niet op tegen de virale infectie die maar slijmen blijft weergeven kan U als dokter wel eindeloos blijven zuigen. Maar is het ethisch gezien wel het beste ermee te stoppen en de patiënt naar zijn eeuwige rust te sturen. Gezondheid is niet te kopen. Als ik U morgen toxische gassen laat inademen of enkele dioxine kippen laat eten zal U dat later wel merken, en met miljarden euro's op je rekeningen koop je jezelf daar niet van vrij beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echte rijkdom komt ons pas toe als we onze welvaart niet meer in handen van enkele machtlustige mensen duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijk IRL naar mensen die werken en naar mensen die niet werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt-arm-zijn-versie van alles te geven Helaas kan je er niet meer van genieten... Laatst gewijzigd door eno2 : 15 mei 2011 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |