![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2321 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets voor die groene spijbelaars om over na te denken. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2019 om 00:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als tienermeisjes zoals Anuna De Wever en Greta Thunberg ook op een mediagenieke en aktivistische manier voor hun zaak opkomen zonder al die vuile truken van de foor zijn die plots "arrogant" en "mediageile wichten". Voor hen gelden blijkbaar hogere normen en waarden. Blijkbaar mogen alleen mannen voor hun zaak opkomen. Het is opvallend dat vooral oudere autoritaire mannen het niet kunnen hebben dat tienermeisjes hen tegenspreken. Tineke Van Iseghem over deze vrouwenhaat (misogynie): "De ideale samenleving van de (extreem)rechtse populist is een door blanke alfamannen gedomineerd patriarchaat, waarin de rol van de vrouw zich beperkt tot het baren van kinderen en de zorg voor het gezin." Wees gewaarschuwd: wij vrouwen worden bedreigd door blanke alfamannetjes https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/03...OfS37LiTyuWxIE
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 29 maart 2019 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ons oikofobisch Tineke ziet ze vliegen en nog geen beetje.
![]() |
![]() |
#2325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar opwarming door de stijging van CO2 ? Hmm... ik heb mijn twijfels. Want hierover zijn toch minstens ernstige bedenkingen te maken. Ook vanuit de wetenschappelijke hoek. Salomon Kroonenberg is een Nederlandse geoloog. Hieronder een uiteenzetting van de man over de relatie CO2-uitstoot en klimaatopwarming. https://www.youtube.com/watch?v=2Tst9-Be4nY Dit is natuurlijk een heel andere versie dat de traditioneel gehoorde. Heeft hij gelijk? Is er echt een relatie tussen stijging CO2 en klimaat (opwarming)? Volgens zijn mening is dit verre van altijd duidelijk. Eigenlijk staat dit helemaal niet vast. Hij onderbouwt in ieder geval zijn stelling op een goede wetenschappelijke manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, als je ziet hoe men die meisjes op TV afmaakt, de ene na de andere besmeurende reportage over hen voert, geen enkele belangrijke politicus hen te woord wil staan, laat staan, ermee geassocieerd worden. Op school hebben ze ook niks als ambras, en de hoeveelheid strafstudie die ze moeten maken omdat ze spijbelen is gigantisch. Ge hebt gelijk, deze wereld is oneerlijk tegenover die lieve meisjes, die langs alle kanten door de elite van deze wereld en de media het leven zuur gemaakt worden, en hoe men mannen toch opvoert en overal als held onthaalt. Kijk maar naar hoe Dries Vanlangenhoven zomaar op internationale podia met belangrijke mensen kan spreken, en hoe die meisjes overal geschuwd worden. Eh, wat snuift gij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dries Van Langenhoven, Thierry Baudet , en nog van die hufters. Veel blabla, zolang als ze in de oppositie staan. Veel gebakken lucht en veel noten op hun zang. Net zoals een de Wever Bart indertijd. Het was allemaal slecht wat de traditionele partijen deden. Zij, de NVA-ers, zouden het beter doen, enz, enz. Heeft deze regering met de NVA erbij het dan beter gedaan op federaal vlak? Ik zie niet veel verschil met di Rupo. Michel sluit met een schuld af van effe meer dan 8 miljard. Het afscheidsgeschenk van (politiek wijlen en weinig bekwame) Johan Van Overtveldt , NVA-er… Hebben ze het beter gedaan op Vlaams niveau? Niet wat het onderwijs betreft in ieder geval. Wat een puinhoop. Noch wat de wegen betreft , noch...(te veel om op te noemen). Alles wat we zelf doen, doen we beter ?? Vergeet het! Dat soort populisten: allemaal volksverlakkers. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2019 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het principe is hetzelfde: de bedoeling is niet van het werkelijk beter te doen - of zelfs maar van iets te doen ; laat staan, iets te doen wat ge zegt. De ENIGE bedoeling is om mensen, de tijd van een verkiezing, laten te GELOVEN dat je iets goeds gaat doen. Hup, verkiezingen binnen, hup mandaten binnen. DAT is politiek. Maar Anunaaken is niet anders hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is in feite de onderliggende oorzaak van het jongerenprotest. Zij gaan een wereld erven als wij zo doorgaan die lelijk is en stilletjes onbewoonbaar wordt. Daarom willen ze af van onze manier van leven. Weg van deze verspillende winsteconomie die ons uiteindelijk zal nekken als we niet drastisch het roer omgooien. Deze dingen wilt een groot deel van deze jongeren eigenlijk. Deze jeugd heeft volgens mij niet alleen gelijk, maar heeft overschot van gelijk! Hoe zulke jeugd dit gaat implementeren, is een andere kwestie. Maar het is een feit dat we de boel hier goed kapot aan het maken zijn. En als we niet oppassen: onherroepelijk kapot aan het maken zijn. Zoveel is zeker. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2019 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt uw kop in het zand blijven steken natuurlijk, alles onder de mat blijven vegen zoals het al zo lang gebeurt, maar ik doe aan dit spelletje niet mee. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2019 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ooit zal er een laatste generatie zijn, die het vlaggen heeft. Zo gaat dat nu eenmaal. Mijn idee is dat die laatste generatie er binnenkort zal zijn, maar ik heb ook niet alle wijsheid he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn er een hele hoop middelen om bij te dragen aan het milieu. Het verreist wel een (niet al te grote) omslag in zijn manier van leven en het moet een bewuste keuze blijven (ik zou mijn auto niet kunnen missen, maar ik beperk mijn ritten als het maar effe kan. Nochtans beschouw ik me niet als een 'echte' groene jongen). Maar die omslag went snel. En een omslag, die moet er komen. Nu kunt u wel opperen: 'dat is allemaal wat naïef, een druppel water op een hete plaat'. Misschien, maar men moet ergens beginnen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2019 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen ook met ons allen een hele emmer op die plaat kletsen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens : hoe, en wat ? En liefst niet in de ziekelijke 'we'-vorm, maar zeg wat JIJ gaat doen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 maart 2019 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekelijke "we" vorm ??? Wat bedoel je hiermee ? |
|
![]() |