![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is hier door de believers van het officiele verhaal al verschillende keren een foto gepost waar er enorm veel rook uit WTC7 lijkt te komen, als counterargument dat het geen kleine branden waren.
Er zijn nu nieuwe foto's opgedoken die aantonen dat de rook uit grotendeels uit WTC 5 & 6 kwam die er vlak bij ligt en niet uit WTC7: http://infowars.net/articles/march20...7building7.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 21 maart 2007 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 |
Minister-President
|
![]() News of an incoming aircraft (later discovered to be American 77) prompted the SecretService to order the evacuation of the Vice President just before 9:36.
The Vice President entered the underground tunnel that led to the shelter at 9:37. [Parci : impact van flight 77 in het pentagon: 9:37] Once inside, Vice President Cheney and the agents paused in an area of the tunnel that had a secure phone, a bench, and a television. The Vice President asked to speak to the President, but it took time for the call to be connected. He learned in the tunnel that the Pentagon had been hit, and saw television coverage of smoke coming from the building. The Secret Service logged Mrs. Cheney’s arrival at the White House at 9:52. She joined her husband in the tunnel. According to contemporaneous notes, at 9:55 the Vice President was still on the phone with the President advising that three planes were missing and one had hit the Pentagon. We believe this is the same call initiated close to the time Air Force One took off, in which the Vice President joined the chorus of advisers urging the President not to return to Washington. The call ended. She and the Vice President moved from the tunnel to the shelter conference room DIT m'n beste, is de uitleg van het Commission Report. Hoe dikwijls moet ik nog herhalen dat dat rapport vol leugens staat. Om te weten hoeveel leugens en tegenstrijdigheden in dat rapport staan moet je natuurlijk wel gaan opzoeken WAT zoal gezegd is door Bush, Rumsfeld, Cheney, Meyers, Giuliani, etc....in de eerste dagen na de attack. Maar daar zijn jullie dus te lui voor. (of je wil gewoon niet gaan zoeken naar de eventuele tegenstrijdigheden. Ik ga later uitgebereid reageren op dit specifiek item, (heb nu even geen tijd) zodat je zelf kan vaststellen dat het gehele alibi dat Cheney heeft opgedist VAN GEEN KANTEN klopt!!
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Btw, indien jij ervan uitgaat dat er wel degelijk eerst een shootdownorder moet gegeven worden, dan geloof jij dus, net als de nitwit Griffin, dat EEN heel UUR nadat IEDEREEN wist dat Amerika under attack was, dit order nog steeds niet gegevn was? ![]() ![]() Right!!
![]() |
![]() |
#2324 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus als ik het goed begrijp ligt Shanksville volgens Parci en FS 10 mijl van Washington?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt nodig te zijn. ![]() Er moest inderdaad een shootdown-order gegeven worden door de president of vice-president. En inderdaad, die specifieke order is pas gegeven na overleg en nadat bleek dat er buiten de 2 vliegtuigen die in de WTC-torens gecrashed zijn, dat er nog potentieel gehijackte airliners waren. Dit werd pas ten volle duidelijk na 9u37, toen bleek dat niet enkel de WTC-torens targets waren. Wat jij blijkbaar niet kan vatten of begrijpen is de totale chaos van de eerste uren en de logheid van een hierarchische structuur die te maken krijgt met een event dat niet past in de voorziene scenario's. Misschien kijk jij teveel naar films? Dit was een real life event, weetjewel? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2326 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed lezen : Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 18:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die structuren zijn er juist om efficiënt op dit soort situaties te reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#2328 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ha! Een driefasen-projectie!
Fictional Real-time projectie of zoiets? Op een bepaald moment verdwijnt flight 93 van de radar en dan ga je toch niet 3 maal een projectie doen. Het vliegtuig verdwijnt en dan beslis je wat de mogelijke targets kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bush en Cheney kwamen totaal onverwacht in een war-context terecht. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat die eerst exact willen weten wat de toestand is voordat ze potentiele kiezers uit de lucht gaan schieten. Dat duurt enige tijd. Als je dat niet snapt, ben je gewoon moedwillig tegendraads. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
JIJ (en het merendeel van het publiek) geloven dat Cheney, Bush en Meyers, (de top drie in command) zich maar pas bewust waren dat er "iets aan de hand was" nadat het tweede vliegtuig in het WTC was gecrashed, 45 minuten later dus. Dat is de eerste van de vele leugens waar iedereen is ingetrapt (ik incluis) Maar voor iemand die weet welke procedures normaal moeten gevolgd worden, (wat ik nu wel weet en toen niet) is het totaal absurd te veronderstellen dat Bush en co pas na de tweede inslag zich bewust waren van een aanslag.
![]() |
![]() |
#2331 |
Minister-President
|
![]() At 10:02, the communicators in the shelter began receiving reports from the Secret Service of an inbound aircraft—presumably hijacked—heading toward Washington.
That aircraft was United 93. The Secret Service was getting this information directly from the FAA, through its links to that agency. The Service’s operations center and their FAA contact were tracking the progress of the aircraft on a display that showed its projected path, not its actual radar return. Thus, for a time, they were not aware the aircraft was going down in Pennsylvania. At some time between 10:10 and 10:15, a military aide told the Vice President and others that the aircraft was 80 miles out. Vice President Cheney was asked for authority to engage the aircraft. The Vice President’s reaction was ddescribed as quick and decisive: “in about the time it takes a batter to decide to swing.” He authorized fighter aircraft to engage the inbound plane. He told us this was based on his prior conversation with the President. The military aide returned a few minutes later, probably between 10:12 and 10:18, and said the aircraft was 60 miles out. He again asked for authorization to engage. The Vice President again said yes. The Secret Service was postulating the flight path of United 93, not knowing it had already crashed. Parcifal, het werkelijk ongelofelijk dat jij VANDAAG nog deze tekst post. Indien je ook maar eens de moeite zou nemen om de actual timeline van die dag te bestuderen, dan zou je weten dat hierboven een hoop onzin staat. Voor de derde keer vandaag, HEEL het Commission Report is een aaneenschakelijk van LEUGENS en tegenstrijdigheden. Maar dat krijg je blijkbaar niet in jouw hoofd. Eén voorbeeldje uit wat je hierboven hebt gepost. The Vice President’s reaction was described as quick and decisive: “in about the time it takes a batter to decide to swing.” He authorized fighter aircraft to engage the inbound plane. Mijn vraag: zou jij 30 a 45 minuten beschrijven als "quick and decisive"?? ![]() Zoals ik hierboven al schreef, wanneer ik nog eens wat tijd en goesting heb (voor wie doe ik het tenslotte?) zal ik nog eens een uitgebreide timeline van de FEITEN posten, zodat je die kan vergelijken met de verklaringen (leugens) van Bush, Cheney en co.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 21 maart 2007 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2333 |
|
![]() De poltiie in de VS intimideert een 9/11 truth organisatie die Rosie O'Donnel wou spreken ivm haar recente uitspraken ivm 9/11 inside job.
http://www.prisonplanet.com/articles...liceharass.htm
![]() |
![]() |
#2334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet, als je eens wat tijd en goesting hebt, om te antwoorden op die vragen van mij en Firestone. Waarom moet de moeite altijd van 1 kant komen, vraag ik me af en toe wel eens af ... Ik stel namelijk vrij normale vraagjes hoor. Als je daar een deugdelijk antwoord kan op formuleren : prima, dan weten we weer wat meer. Maar als ik dan kijk naar de reactie van jou, Kommodo, Exodus en Gun, dan is het blijkbaar niet toegelaten om verduidelijking te vragen. ![]() Kritiek mag blijkbaar maar in 1 richting uitgeoefend worden : Tegen het officiële verhaal. And that's bollocks, mate. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Citaat:
![]() democratsteve heeft op geen enkele van mijn concrete opmerkingen over de Mineta-getuigenis geantwoord. Hij heeft niet uitgelegd door welke magie hij van Mineta's shootdown-order een standdown-order maakt. Hij heeft geen bronnen gegeven waaruit moet blijken dat vlucht 77 had moeten worden neergeschoten. Het enige wat democratsteve doet is zijn eigen ongeloof verwoorden. Dat zijn geen feiten, dat zijn geen bewijzen, dat is gewoon de theorie aan de hand van zijn eigen vooroordelen "bekrachtigen". Mij niet gelaten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2007 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2337 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En u zult hierover nooit akkoord gaan sinds U en Parcifal refereren naar 9/11 Commission rapport en Democratsteve(en vele anderen) deze onbetrouwbaar achten. Dus, reageren op argumenten door te wijzen naar dit rapport is nutteloos. En andere bronnen zien Cheney voor 9u37. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dit soort uitgangspunt is een discussie inderdaad nutteloos. Het 9/11 CR bevat de precieze bronnen voor elk van de beweringen. Dit zijn meestal getuigenissen van honderden betrokken personen of verslagen van de FBI/FAA/... Mij niet gelaten dat jullie daar leugenaars van maken. Mineta's getuigenis klopt niet wat de tijden betreft, zo eenvoudig is het. Hij kon onmogelijk om 9.20u al in de PEOC zijn geweest. Hij is volgens zijn eigen relaas pas in het Witte Huis aangekomen toen dit paniekerig ontruimd werd. En dat was pas rond 9.35u. Maar soit, zoals gezegd, we zijn het er over eens dat de discussie nutteloos is. Believers vertrekken vanuit hun theorie, ik vanuit controleerbare feiten. Twee werelden ...
![]() |
![]() |
#2339 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
LOL nu toch echt effe dubbelliggen! Toch knap hoe jij je zelf een oor aan kan naaien!!! LOL Nuff nuff said Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2340 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |