Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2007, 17:59   #2321
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Er is hier door de believers van het officiele verhaal al verschillende keren een foto gepost waar er enorm veel rook uit WTC7 lijkt te komen, als counterargument dat het geen kleine branden waren.

Er zijn nu nieuwe foto's opgedoken die aantonen dat de rook uit grotendeels uit WTC 5 & 6 kwam die er vlak bij ligt en niet uit WTC7:

http://infowars.net/articles/march20...7building7.htm

Laatst gewijzigd door exodus : 21 maart 2007 om 17:59.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:03   #2322
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

News of an incoming aircraft (later discovered to be American 77) prompted the SecretService to order the evacuation of the Vice President just before 9:36.
The Vice President entered the underground tunnel that led to the shelter at 9:37. [Parci : impact van flight 77 in het pentagon: 9:37]
Once inside, Vice President Cheney and the agents paused in an area of the tunnel that had a secure phone, a bench, and a television.
The Vice President asked to speak to the President, but it took time for the call to be connected. He learned in the tunnel that the Pentagon had been hit, and saw television coverage of smoke coming from the building.
The Secret Service logged Mrs. Cheney’s arrival at the White House at 9:52. She joined her husband in the tunnel.
According to contemporaneous notes, at 9:55 the Vice President was still on the phone with the President advising that three planes were missing and one had hit the Pentagon.
We believe this is the same call initiated close to the time Air Force One took off, in which the Vice President joined the chorus of advisers urging the President not to return to Washington.
The call ended.
She and the Vice President moved from the tunnel to the shelter conference room

DIT m'n beste, is de uitleg van het Commission Report.
Hoe dikwijls moet ik nog herhalen dat dat rapport vol leugens staat.
Om te weten hoeveel leugens en tegenstrijdigheden in dat rapport staan moet je natuurlijk wel gaan opzoeken WAT zoal gezegd is door Bush, Rumsfeld, Cheney, Meyers, Giuliani, etc....in de eerste dagen na de attack.
Maar daar zijn jullie dus te lui voor. (of je wil gewoon niet gaan zoeken naar de eventuele tegenstrijdigheden.
Ik ga later uitgebereid reageren op dit specifiek item, (heb nu even geen tijd)
zodat je zelf kan vaststellen dat het gehele alibi dat Cheney heeft opgedist VAN GEEN KANTEN klopt!!

Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 18:04.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:09   #2323
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Steve.
Op jouw vragen IS al een antwoord gegeven :
Door mij door te verwijzen naar de specifieke passage in het 911-commission report.
Door firestone hier :

Wanneer ga jij nu eens antwoorden op de vragen van mij en FS?
Lees onozelaar!!
Btw, indien jij ervan uitgaat dat er wel degelijk eerst een shootdownorder moet gegeven worden, dan geloof jij dus, net als de nitwit Griffin, dat EEN heel UUR nadat IEDEREEN wist dat Amerika under attack was, dit order nog steeds niet gegevn was?
Right!!
Oud 21 maart 2007, 18:16   #2324
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Dus als ik het goed begrijp ligt Shanksville volgens Parci en FS 10 mijl van Washington?
MURRAY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:16   #2325
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Lees onozelaar!!
Btw, indien jij ervan uitgaat dat er wel degelijk eerst een shootdownorder moet gegeven worden, dan geloof jij dus, net als de nitwit Griffin, dat EEN heel UUR nadat IEDEREEN wist dat Amerika under attack was, dit order nog steeds niet gegevn was?
Right!!
Pak even wat kalmeringspillen, Steve.
Het lijkt nodig te zijn.

Er moest inderdaad een shootdown-order gegeven worden door de president of vice-president.
En inderdaad, die specifieke order is pas gegeven na overleg en nadat bleek dat er buiten de 2 vliegtuigen die in de WTC-torens gecrashed zijn, dat er nog potentieel gehijackte airliners waren.
Dit werd pas ten volle duidelijk na 9u37, toen bleek dat niet enkel de WTC-torens targets waren.

Wat jij blijkbaar niet kan vatten of begrijpen is de totale chaos van de eerste uren en de logheid van een hierarchische structuur die te maken krijgt met een event dat niet past in de voorziene scenario's.

Misschien kijk jij teveel naar films?
Dit was een real life event, weetjewel?

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 18:17.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:26   #2326
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp ligt Shanksville volgens Parci en FS 10 mijl van Washington?
Nee, dat was een foutje van de FAA en de Secret Service.
Goed lezen :

Citaat:
At 10:02, the communicators in the shelter began receiving reports from the Secret Service of an inbound aircraft—presumably hijacked—heading toward Washington.
That aircraft was United 93.
The Secret Service was getting this information directly from the FAA, through its links to that agency.
The Service’s operations center and their FAA contact were tracking the progress of the aircraft on a display that showed its projected path, not its actual radar return.

Thus, for a time, they were not aware the aircraft was going down in
Pennsylvania.
At some time between 10:10 and 10:15, a military aide told the Vice President and others that the aircraft was 80 miles out. Vice President Cheney was asked for authority to engage the aircraft.
The Vice President’s reaction was ddescribed as quick and decisive: “in about the time it takes a batter to decide to swing.” He authorized fighter aircraft to engage the inbound plane. He told us this was based on his prior conversation with the President. The military aide returned a few minutes later, probably between 10:12 and 10:18, and said the aircraft was 60 miles out. He again asked for authorization to engage.

The Vice President again said yes. The Secret Service was postulating the flight path of United 93, not knowing it had already crashed.
Het wordt algemeen aangenomen dat Washington DC het doelwit was :

Citaat:
The hijackers of United Airlines Flight 93 had turned the plane around and were heading towards Washington, D.C.. The United States Capitol Building and the White House are widely believed to have been possible intended targets. The 9/11 Commission Report cited the actions of the crew and passengers that prevented the destruction of the White House or the U.S. Capitol Building. According to an interview with captured Al-Qaeda mastermind Khalid Shaikh Mohammed, as published in The New York Times on September 9, 2002, the target of Flight 93 was indeed the U.S. Capitol.[20] Early speculation also mentioned Camp David, near Thurmont, Maryland, as a possible intended target.[21]

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2007 om 18:27.
Oud 21 maart 2007, 18:29   #2327
exodus

Standaard

Citaat:
Wat jij blijkbaar niet kan vatten of begrijpen is de totale chaos van de eerste uren en de logheid van een hierarchische structuur die te maken krijgt met een event dat niet past in de voorziene scenario's.

Die structuren zijn er juist om efficiënt op dit soort situaties te reageren.
Oud 21 maart 2007, 18:35   #2328
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Ha! Een driefasen-projectie!
Fictional Real-time projectie of zoiets?
Op een bepaald moment verdwijnt flight 93 van de radar en dan ga je toch niet 3 maal een projectie doen. Het vliegtuig verdwijnt en dan beslis je wat de mogelijke targets kunnen zijn.
MURRAY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:36   #2329
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Die structuren zijn er juist om efficiënt op dit soort situaties te reageren.
Niet correct.
Bush en Cheney kwamen totaal onverwacht in een war-context terecht.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat die eerst exact willen weten wat de toestand is voordat ze potentiele kiezers uit de lucht gaan schieten.

Dat duurt enige tijd.
Als je dat niet snapt, ben je gewoon moedwillig tegendraads.
Oud 21 maart 2007, 23:07   #2330
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:

Er moest inderdaad een shootdown-order gegeven worden door de president of vice-president.
En inderdaad, die specifieke order is pas gegeven na overleg en nadat bleek dat er buiten de 2 vliegtuigen die in de WTC-torens gecrashed zijn, dat er nog potentieel gehijackte airliners waren.
Dit werd pas ten volle duidelijk na 9u37, toen bleek dat niet enkel de WTC-torens targets waren.

Misschien kijk jij teveel naar films?
Dit was een real life event, weetjewel?
Wat jij blijkbaar niet kan vatten is dat men om 8.20h, één uur en een kwart eerder dus, al wist dat men met een gekaapt vliegtuig zat.
JIJ (en het merendeel van het publiek) geloven dat Cheney, Bush en Meyers, (de top drie in command) zich maar pas bewust waren dat er "iets aan de hand was" nadat het tweede vliegtuig in het WTC was gecrashed, 45 minuten later dus.
Dat is de eerste van de vele leugens waar iedereen is ingetrapt (ik incluis)
Maar voor iemand die weet welke procedures normaal moeten gevolgd worden, (wat ik nu wel weet en toen niet) is het totaal absurd te veronderstellen dat Bush en co pas na de tweede inslag zich bewust waren van een aanslag.
Oud 21 maart 2007, 23:18   #2331
democratsteve
Minister-President

Standaard

At 10:02, the communicators in the shelter began receiving reports from the Secret Service of an inbound aircraft—presumably hijacked—heading toward Washington.
That aircraft was United 93.
The Secret Service was getting this information directly from the FAA, through its links to that agency.
The Service’s operations center and their FAA contact were tracking the progress of the aircraft on a display that showed its projected path, not its actual radar return.

Thus, for a time, they were not aware the aircraft was going down in
Pennsylvania.
At some time between 10:10 and 10:15, a military aide told the Vice President and others that the aircraft was 80 miles out. Vice President Cheney was asked for authority to engage the aircraft.
The Vice President’s reaction was ddescribed as quick and decisive: “in about the time it takes a batter to decide to swing.” He authorized fighter aircraft to engage the inbound plane. He told us this was based on his prior conversation with the President. The military aide returned a few minutes later, probably between 10:12 and 10:18, and said the aircraft was 60 miles out. He again asked for authorization to engage.

The Vice President again said yes. The Secret Service was postulating the flight path of United 93, not knowing it had already crashed.

Parcifal, het werkelijk ongelofelijk dat jij VANDAAG nog deze tekst post.
Indien je ook maar eens de moeite zou nemen om de actual timeline van die dag te bestuderen, dan zou je weten dat hierboven een hoop onzin staat.
Voor de derde keer vandaag, HEEL het Commission Report is een aaneenschakelijk van LEUGENS en tegenstrijdigheden.
Maar dat krijg je blijkbaar niet in jouw hoofd.
Eén voorbeeldje uit wat je hierboven hebt gepost.
The Vice President’s reaction was described as quick and decisive: “in about the time it takes a batter to decide to swing.” He authorized fighter aircraft to engage the inbound plane.
Mijn vraag: zou jij 30 a 45 minuten beschrijven als "quick and decisive"??
Zoals ik hierboven al schreef, wanneer ik nog eens wat tijd en goesting heb (voor wie doe ik het tenslotte?) zal ik nog eens een uitgebreide timeline van de FEITEN posten, zodat je die kan vergelijken met de verklaringen (leugens) van Bush, Cheney en co.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 maart 2007 om 23:26.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 23:21   #2332
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze reactie is even inhoudsloos als jouw post. Parcifal toch!

Laatst gewijzigd door Gun : 21 maart 2007 om 23:24.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 07:51   #2333
exodus

Standaard

De poltiie in de VS intimideert een 9/11 truth organisatie die Rosie O'Donnel wou spreken ivm haar recente uitspraken ivm 9/11 inside job.

http://www.prisonplanet.com/articles...liceharass.htm
Oud 22 maart 2007, 09:33   #2334
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik hierboven al schreef, wanneer ik nog eens wat tijd en goesting heb (voor wie doe ik het tenslotte?) zal ik nog eens een uitgebreide timeline van de FEITEN posten, zodat je die kan vergelijken met de verklaringen (leugens) van Bush, Cheney en co.

Vergeet ook niet, als je eens wat tijd en goesting hebt, om te antwoorden op die vragen van mij en Firestone.

Waarom moet de moeite altijd van 1 kant komen, vraag ik me af en toe wel eens af ...
Ik stel namelijk vrij normale vraagjes hoor.
Als je daar een deugdelijk antwoord kan op formuleren : prima, dan weten we weer wat meer.
Maar als ik dan kijk naar de reactie van jou, Kommodo, Exodus en Gun, dan is het blijkbaar niet toegelaten om verduidelijking te vragen.
Kritiek mag blijkbaar maar in 1 richting uitgeoefend worden : Tegen het officiële verhaal.
And that's bollocks, mate.
Oud 22 maart 2007, 09:47   #2335
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet ook niet, als je eens wat tijd en goesting hebt, om te antwoorden op die vragen van mij en Firestone.

Waarom moet de moeite altijd van 1 kant komen, vraag ik me af en toe wel eens af ...
Ik stel namelijk vrij normale vraagjes hoor.
Als je daar een deugdelijk antwoord kan op formuleren : prima, dan weten we weer wat meer.
Maar als ik dan kijk naar de reactie van jou, Kommodo, Exodus en Gun, dan is het blijkbaar niet toegelaten om verduidelijking te vragen.
Kritiek mag blijkbaar maar in 1 richting uitgeoefend worden : Tegen het officiële verhaal.
And that's bollocks, mate.
ontwijk, ontwijk, ontwijk.....
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 09:56   #2336
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
ontwijk, ontwijk, ontwijk.....
Inderdaad.

Citaat:

democratsteve heeft op geen enkele van mijn concrete opmerkingen over de Mineta-getuigenis geantwoord.
Hij heeft niet uitgelegd door welke magie hij van Mineta's shootdown-order een standdown-order maakt.
Hij heeft geen bronnen gegeven waaruit moet blijken dat vlucht 77 had moeten worden neergeschoten.

Het enige wat democratsteve doet is zijn eigen ongeloof verwoorden.

Dat zijn geen feiten, dat zijn geen bewijzen, dat is gewoon de theorie aan de hand van zijn eigen vooroordelen "bekrachtigen".

Mij niet gelaten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2007 om 10:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 11:07   #2337
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Inderdaad.

democratsteve heeft op geen enkele van mijn concrete opmerkingen over de Mineta-getuigenis geantwoord.
Hij heeft niet uitgelegd door welke magie hij van Mineta's shootdown-order een standdown-order maakt.
Hij heeft geen bronnen gegeven waaruit moet blijken dat vlucht 77 had moeten worden neergeschoten.

Het enige wat Democratsteve doet is zijn eigen ongeloof verwoorden.

Dat zijn geen feiten, dat zijn geen bewijzen, dat is gewoon de theorie aan de hand van zijn eigen vooroordelen "bekrachtigen".

Mij niet gelaten.
Democratsteve zijn redenering, volgens mij, is dat sinds er een order was 'to shoot down' en er niets gebeurd is, dit doet vermoeden dat de orders tegengehouden zijn.(En volledig akkoord dat, volgens het rapport en zijn bronnen, kloppen de tijden niet)
En u zult hierover nooit akkoord gaan sinds U en Parcifal refereren naar 9/11 Commission rapport en Democratsteve(en vele anderen) deze onbetrouwbaar achten.
Dus, reageren op argumenten door te wijzen naar dit rapport is nutteloos.
En andere bronnen zien Cheney voor 9u37.
Citaat:

[SIZE=3][FONT=Times New Roman](9:10 a.m.): Rice and Cheney Apparently Go to White House Bunker; Other Accounts Have Cheney Moving Locations Later[/FONT][/SIZE]
According to counterterrorism “tsar” Richard Clarke and others, Vice President Cheney goes from his White House office to the Presidential Emergency Operations Center (PEOC), a bunker in the East Wing of the White House, at about this time. National Security Adviser Rice, after initiating a video conference with Richard Clarke in the West Wing, goes to the PEOC to be with Cheney. There is no video link between response centers in the East and West Wings, but a secure telephone line is used instead. [New York Times, 9/16/2001; Daily Telegraph, 12/16/2001; ABC News, 9/14/2002; Clarke, 2004, pp. 3-4] One eyewitness account, David Bohrer, a White House photographer, says Cheney leaves for the PEOC just after 9:00 a.m. [ABC News, 9/14/2002] However, there is a second account claiming that Cheney doesn’t leave until sometime after 9:30 a.m. In this account, Secret Service agents burst into Cheney’s White House office. They carry him under his arms—nearly lifting him off the ground—and propel him down the steps into the White House basement and through a long tunnel toward an underground bunker. [New York Times, 10/16/2001; Newsweek, 12/31/2001; Washington Post, 1/27/2002; BBC, 9/1/2002; MSNBC, 9/11/2002; 9/11 Commission, 6/17/2004] At about the same time, National Security Adviser Rice is told to go to the bunker as well. [ABC News, 9/11/2002] In addition to the eyewitness accounts of Clarke and Bohrer, ABC News claims that Cheney is in the bunker when he is told Flight 77 is 50 miles away from Washington at 9:27 a.m., suggesting that accounts of Cheney entering the bunker after 9:27 a.m. are likely incorrect.
http://www.cooperativeresearch.org/t...e_911_timeline
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 11:21   #2338
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
En u zult hierover nooit akkoord gaan sinds U en Parcifal refereren naar 9/11 Commission rapport en Democratsteve(en vele anderen) deze onbetrouwbaar achten.
Dus, reageren op argumenten door te wijzen naar dit rapport is nutteloos.
Zelden zo'n prachtig voorbeeld van cirkelredenering gezien, hoor.

Met dit soort uitgangspunt is een discussie inderdaad nutteloos.

Het 9/11 CR bevat de precieze bronnen voor elk van de beweringen. Dit zijn meestal getuigenissen van honderden betrokken personen of verslagen van de FBI/FAA/...
Mij niet gelaten dat jullie daar leugenaars van maken.

Mineta's getuigenis klopt niet wat de tijden betreft, zo eenvoudig is het.
Hij kon onmogelijk om 9.20u al in de PEOC zijn geweest. Hij is volgens zijn eigen relaas pas in het Witte Huis aangekomen toen dit paniekerig ontruimd werd. En dat was pas rond 9.35u.

Maar soit, zoals gezegd, we zijn het er over eens dat de discussie nutteloos is. Believers vertrekken vanuit hun theorie, ik vanuit controleerbare feiten. Twee werelden ...
Oud 22 maart 2007, 11:23   #2339
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelden zo'n prachtig voorbeeld van cirkelredenering gezien, hoor.
o ja? moet je de wetenschap eens bestudere meid, die puilt er van uit!!!!!

Citaat:
Maar soit, zoals gezegd, we zijn het er over eens dat de discussie nutteloos is. Believers vertrekken vanuit hun theorie, ik vanuit controleerbare feiten. Twee werelden ...
mwoahaaaaaaa

LOL

nu toch echt effe dubbelliggen!

Toch knap hoe jij je zelf een oor aan kan naaien!!!

LOL

Nuff nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 11:30   #2340
exodus

Standaard

Citaat:

Het 9/11 CR bevat de precieze bronnen voor elk van de beweringen. Dit zijn meestal getuigenissen van honderden betrokken personen of verslagen van de FBI/FAA/...
Mij niet gelaten dat jullie daar leugenaars van maken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be