![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
enzovoort! Natuurlijk gaan ze dat geen peanuts vinden het gaat hem om het bedrag gewoon 1,3€ per bewoner aan de koninklijke familie is PEANUTS...
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Ik wiel wel zo stoortenik op mon compte
Miléééé Gracia Belgica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag nu nog al spersoon proberen mijn leven te rekken aan het OCMW, dat heeft mijn familie toch geen vrijgelijde om ook massaal aan het OCMW te gaan melken ? Hoe zit dat nu in elkaar; Dus die gasten zijn allemaal geen schop op hun broek waard ? Dus als albert daar een bootje van 1Meuro zit te spelevaren, is dat werkelijk ons belastingsgeld dat die gast daar zit te verteren ??? Dat kan toch niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil ook personeel betaald door de staat!!! ![]() En kastelen onderhouden? Is er in het Koninklijke Paleis van Brussel niet genoeg plaats om de hele familie in onder te brengen, ik ken mensen die met heel wat minder leefruimte moeten stellen? Waarom dan ook nog eens Laken, Belvedere, enz, enz... 1 ambtswoning lijkt me wel voldoende... Andere landen huisvesten toch ook niet de uitgebreide familie van hun staatshoofd?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Een koning = niet Jan met de pet!! Dat is spijtig voor u en voor hem waarschijnlijk ook soms maar het is zo en het zal zo blijven ook. -> http://levar.canalblog.com/images/DSCN3273.JPG Andere landen hebben een iets rijkere koninklijke familie de onze gaf alles aan de staat; vergeten? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
![]() Citaat:
![]() "die gast" is de koning van ons land en uiteraard mag die een paar euros kosten per inwoner van dit land (het mocht zelf meer zijn)... Uzelf vergelijken met de monarch is een gewaagde oefening maar blijf maar gaan... hoeveel kost onze premier eigenlijk? iemand enig idee? Die drie chauffeurs? Zijn appartement in brussel?
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Prutser? hij doet zijn werk nogtans goed. ps: over die juiste kut gesproken... Nog een chance dat gij niet in afrika zijt geboren he... In kenia bvb. uit "de kut" (zoals jij het zo schoon verwoord) van de verkeerde clan-vrouw. Al aan gedacht? hallelujah voor dit droomleven en de evolutie van dit fantastisch land...
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oh ja, de dooddoener. Omdat er ergens anders mensen zijn die het erger hebben als ik , moet ik over alles zwijgen. Welk werk buiten handjes schudden (gaat zelfs vanzelf voor hem !! ) moet hij dan nog doen ? Moet die zijn eigen kont nog afvegen trouwens ?
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
|
![]() Citaat:
![]() dat is niet wat ik zeg... Je beweert dat het een schande is dat zijn bevooroordeeld zijn ik zeg neen dat is de realiteit. vergelijk jezelf met een afrikaan het is hetzelfde. Gij moet niet zwijgen gij moet een beetje realistisch zijn... de dooddoener is uw betoog hangen aan afgunst en jaloezie... onze monarch is niet jan modaal en hoort dat niet te zijn hij staat boven iedere belg: http://www.senate.be/doc/const_nl.html#s331 Citaat:
![]() Hij moet zijn kont nog afvegen EN zijn eigen eten in zijn mond steken maar ook zijn eigen kleren aantrekken. Zot hé... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() noem het zoals je wilt volksvertegenwoordigers staan nogtans boven de gewone mens. Maar noem het gerust anders als jou dat een beter gevoel geeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
![]() Citaat:
->Art. 42 De leden van beide Kamers vertegenwoordigen de Natie en niet enkel degenen die hen hebben verkozen. ->Art. 58 Geen lid van een van beide Kamers kan worden vervolgd of aan enig onderzoek onderworpen naar aanleiding van een mening of een stem, in de uitoefening van zijn functie uitgebracht. ->Art. 88 De persoon des Konings is onschendbaar; zijn ministers zijn verantwoordelijk. ->Art. 105 De Koning heeft geen andere macht dan die welke de Grondwet en de bijzondere wetten, krachtens de Grondwet zelf uitgevaardigd, hem uitdrukkelijk toekennen. ->...
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() ik heb al gezegd "noem het zoals het u zelf belieft"... Als "boven de gewone mens" u niet zo goed ligt noem het dan anders... het blijft toch hetzelfde de volksvertegenwoordiger is meer dan jan modaal...
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in wat uit zich dat, dat meer zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() meer te zeggen, meer invloed, grotere beslissingsmogelijkheden, meer bekendheid,... in vele zaken. Misschien niet bij allen even sterk maar in grote lijnen toch meer. God ik begin te geloven dat ik hier echt wereldvreemde zaken vertel maar mensen weten dit als jullie dit nog even willen ontkennen...
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |