![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fusies lopen over het algemeen slecht af, kijk maar naar het bedrijfsleven. En het loopt meestal slecht af voor degene die overgenomen wordt.
Als Vlaanderen met Nederland fuseert, immigreer ik, kan me niet schelen waar naar toe, maar ik immigreer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van uw vader of van uw moeder? Laatst gewijzigd door JP Coen : 6 augustus 2008 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zijn ook van die angsthazen die Vlamingen! Ik geniet er iedere keer weer van hoe bang ze zijn van de Hollandse Almacht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 augustus 2008 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Parlementslid
|
![]() Wij hebben gewoon genoeg zelfvertrouwen om te denken dat we gelijk hebben en daar schort het hem gewoon aan bij de schuchtere Belg. Wij denken ''val maar in de plomp'' als een ander d'r anders over denkt en jullie maken er een drama van, want eigenlijk mag je helemaal niet zo openlijk je eigen mening hebben en hoor je gewoon met de kudde mee te lopen. Het hele punt zit 'm gewoon in jullie angst voor de Nederlander. Volgens mij zijn jullie zelf gaan denken dat je niet gelijkwaardig bent. De Nederlanders is immers over het algemeen positief tot zeer positief over de Vlaming, wij voelen ons niet zo bedreigd...maar de Vlaming, allejezus, als die ooit eens wat eigenwaarde kreeg, dan zouden ze niet zoveel tegen Nederland te zeiken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Spinoza : 6 augustus 2008 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() [quote=system;3612029]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn ook objektieve waarnemingen: lagere belasting, betere pensioenvoorzieningen, betere bescherming tegen willekeurig ontslag. Nou, geef mij maar Nederlandse bedrijven of Vlaamse filialen daarvan...
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het enige waarmee ze te vergelijken waren was met een bloedzuiger. |
|
![]() |
![]() |