![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik wil ook wel eens van bil ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ligt het wel aan onze verdraagzame democraten, die nazi-gerelateerde zaken (zoals negationisme) zodanig diep in de taboesfeer hebben ondergedompeld (tot zelfs een wettelijk verbod op de verspreiding ervan) dat het te aanlokkelijk wordt om toch eens "uit te proberen". Want hey, als negationistische teksten verboden zijn, dan moet het toch zijn dat de regering daar iets probeert te verbergen, niet? Misschien, Filo, zijn mensen als jij hier dus wel verantwoordelijk voor.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 70% vrouwen op de werkvloer....
Durft er wel eens een aanbieding voordoen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 mei 2008 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zekers, en redelijk hard zelfs. Anders gaat de prijs van een zakje senseo wel heel hoog worden.
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die werkvloer van Maddox, daarentegen !!! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.gayforum.nl/
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, Riksken, U hoeft niet met mij te discussiëren hoor, als u dat niet ziet zitten. Zo heel veel mensenkennis heeft u blijkbaar dan toch niet. Anders had u wel een ander linkje geplaatst, zoals dit http://www.hippiegoddess.com bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soldaatje spelen en mensenkennis gaan niet goed samen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Parlementslid
|
![]() Kan zovele oorzaken hebben. Meestal erg voor de hand liggende puberale motieven zoals daar zijn: "gratuit chockeren" "ergens willen bijhoren" "een statement willen maken" "zich afzetten tegen de maatschappij" "frustratie ventileren" "zijn vader kloten" etc.
Wat ik zou doen: duidelijk maken dat ik het afkeur en vragen aan mijn kind zich te verantwoorden. Vervolgens grenzen stellen: denk wat je wil maar loop zo niet rond op straat. Ze draaien wel bij, uiteindelijk. Tenzij ze achterlijk zijn, natuurlijk. Zou wel pijn doen als mijn zoon/dochter op hun 20ste nog neonazi's zijn. Of fans van kabouter plop, for that matter. ![]()
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Partijlid
|
![]() Forumspook, een kalf is per definitie niet volwassen.
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 13 mei 2008 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat belet mij niet te dènken dat ik nog een kans maak bij zulke meisjes/jonge vrouwen. Of ik mij nu al of niet vergis is natuurlijk nog een andere vraag ![]() We zullen wel zien, hé.
|
![]() |
![]() |