![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SOLIDAIR moet ge zijn! toch niks gunnen aan je eigen volk zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik schaam mij al lang niet meer om logische maar politiek incorrecte dingen te zeggen en te schrijven. Ze kunnen allemaal mijn... met hun PC zever.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Nog een geluk dat niet iedereen 'intellectueel' is. Nog een geluk dat er 'simpelen' bestaan zoals een Urbain Vermeulen een Robert Spencer een Geert Van Istendael of een koernaad Elst bvb die zonder enige kennis van zaken ware cafepraat zitten uit te slaan dit in tegenstelling tot 'intellectuelen' zoals een linda bogaert een Busch een Clinton of een Blair die met kennis van zaken samen in koor zitten te zingen van 'islam is a good and peaceful religion with good teachings' en, dit alleen maar omdat zij afhankelijk zijn van de olie van hun vriendjes koranliefhebbers in o.a. saoedi arabie die ze niet voor het hoofd mogen stoten door de nare waarheid over de islam en 'profeet' te zeggen dus vertellen zij de mensheid leugens 'om best wil' en daarmee de islam(isering) met alle gevolgen vandien gewoonweg in de kaart spelen
------------ Van meet af aan heb ik het probleem dat niet-moslims met moslims blijken te hebben, gedefinieerd als een ideologisch probleem : moslims zijn mensen met dezelfde mogelijkheden als wij, maar die tot vijandigheid jegens ons gekonditioneerd zijn door de ideologie die Mohammed in 610-632 n.Chr. vastgelegd heeft in de Koran. Er is hoogstens een plaatselijk, tijdelijk en aksidenteel verband met zaken als immigratie en verschil in huidskleur. In Arabie werd de islam niet gebracht door een immigrant die door zijn huidskleur opviel, maar door een stam- en landgenoot. Evengoed was het een onverdraagzame en destruktieve religie, die er het pluralisme vernietigde en een stalinistische uniformiteit oplegde aan wat een bij uitstek "multikulturele" samenleving geweest was. De islam stelt daarom een probleem dat radikaal verschilt van de wrijvingen die al eens kunnen optreden bij de inplanting van uitheemse groepen mensen in een bestaande samenleving .. onze beleidvoerders moeten goed beseffen dat de islam vooralsnog een te duchten uitdager is. Zij moeten ophouden met hun politiek van zelfbedrog en leugentjes om bestwil : de wereld is een te onveilige plaats om zonder degelijke terreinkennis door te komen. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html Hoe ver dat de islamisering reeds gevorderd is verteld deze Brit. De Saoedis (en co) komen hier reeds hun orders geven. http://forum.politics.be/showthread.php?t=111276
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 4 september 2008 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat dachten ze 65-70 jaar geleden ook.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volg je de wet niet meer ?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koninklijke familie? De senatoren? die zijn vrijgesteld van gerechterlijke vervolging....
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht enkel de koning/kroonprins... Voor parlementsleden moet eerst de onschendbaarheid opgeheven worden! Daarna kunnen ze ook vervolgd worden.... Kleine nuance! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Iedereen die wettelijk in dit land woont moet gelijk behandeld worden volgens de wet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]()
![]() |
#234 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afzetten over de Nederlandse grens??? Wat bedoel je? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 4 september 2008 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van aan den toog is dat 'eruitdonderen' simpel.... de werkelijkheid is helaas anders! Sommige mensen zijn 'onuitwijsbaar', daar ze niet over de nodige identieteitspapieren beschikken! We kunnen ze eruit gooien, ja de Nederlandse grens over... dan zijn ze 'eruit'! De vraag is om hun 'vermoedelijke' thuislanden ze willen opnemen...? Stel je staat daar als federaal agent met een gerepartriëerde in Lagos en ze zeggen daar doodleuk dat het geen onderdaan is....;- Dus alles moet officieel gebeuren.... via de ambassade van het vermoedelijke thuisland... Dus op 123 eruitgooien.... ![]() ![]() ![]() Ons rechtsysteem voorziet ook beroepsprocedures.... ect.... Maarpoppulistische prietpraat slaat zooo goed aan hé.... Alice, Circe, Shaddy, Smiley..... en kom je er tegen in worden er haattopics tegen de persoon begonnen.... Tja...... de 'zuren' in Vlaanderen op hun best! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga binnenkort "zonder papieren" op zo'n grieks eilandje wonen. Lekker gratis kost en inwoon. Niet uitwijsbaar want ik heb geen paspoort meer en ik ben vergeten van welk apenland ik kom.
geen belastingen meer betalen. en als ik eens een nieuwe neus of zo wil hebben dan kom ik hier gewoon als asielige zoeker terug binnen en dan krijg ik een nieuwe neus via het ocmw! bedankt voor de tip! lijkt me niet slecht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochthans is dit een reëel probleem bij de DVZ! Om op een 'Grieks eiland' te gaan wonen hebt U trouwens geen papieren nodig.... Vrij verkeer van personen tussen EU-lidstaten! (Ik neem aan dat U een EU-onderdaan bent?) Noch het OCMW noch het RIZIV betaald esthetische ingrepen terug! Of komen azielzoekers hier estetische ingrepen laten uitvoeren op kosten van het OCMW?? asielige? (het zit er diep in hé ![]() Laatst gewijzigd door alvinvdv : 4 september 2008 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en in vitro fertilizaties het wordt tijd dat je je beter gaat informeren in plaats van enkel de "blokwatch" blaadjes tot U te nemen hoor.
|
![]() |
![]() |