Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2008, 22:07   #221
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
!YAY!
Een nieuwe trend is geboren.

Nu gaat iedereen lukraak beschuldigd worden van kwalijke posts. En als er naar een linkje gevraagd wordt krijg je als antwoord terug: Je zal het wel ge-edit hebben.

De inventiviteit van een Vlaming kent geen grenzen.

Och.
Allee , nu zijn't ineens Vlamingen , anders kan men niet rap genoeg zeggen dat het belgen zijn ...

Maar die verdwenen posts , waar dan enkel edit staat , hoe moet een gewone forummer u dan bewijzen wat er stond ???
De mods blijken het probleem naast zich neer te leggen, zodat de verwerpelijke praktijken verder kunnen gaan ...
Mispak u niet , hier is ook sprake van een "ons kent ons"-mentaliteit tussen mods en sommige forummers , daarom zou het wel handig zijn moesten mods in alle openheid werken , zodat er zekerheid kan zijn dat vriendjespolitiek er niets mee te maken heeft ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 22:09   #222
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

De zonde van deze tijd is .....................
............ de realiteit niet willen zien en andersdenkende vals beschuldigen?

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:09.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 22:10   #223
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
????? noem je dit in debat gaan??? Nu ja ik heb het geprobeerd helaas pindakaas ....
In debat gaan ? Waarover in een topic met hoofding 'bye bye'. Ik heb EXACT uit jouw woorden geciteerd en EXACT daar op gereageerd.

Oh ?

Over pindakaas ?

Geef mij maar speculoos pasta. Danke.
Oud 5 september 2008, 22:12   #224
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Tiens, Boa is geband...
Klopt , ze had iets gezegd over de posts van Filosoof , die zou vaak grove beledigingen uiten , en ze "editen" om ze te laten verdwijnen ...
Ze had er een draad over geopend , maar je mag dat niet doen over een andere forummer ...
Later had ze Filo zijne naam weggedaan en er "een bepaalde" forummer van gemaakt , maar de titel kon ze niet meer aanpassen of zoiets ...

't Heeft een heel spektakel geweest hoor ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 5 september 2008, 22:13   #225
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
In debat gaan ? Waarover in een topic met hoofding 'bye bye'. Ik heb EXACT uit jouw woorden geciteerd en EXACT daar op gereageerd.

Oh ?

Over pindakaas ?

Waar heb je het over????? Nieuw ??? "oude rot" zekers ahahahahaha

ik heb mooie posts geplaatst helaas geen reactie daarop ... raar he als het over de harde realiteit gaat dat in belgie vrouwen worden mishandeld uit naam van een religie ; dat de doorsnee poco tilt slaat
Oud 5 september 2008, 22:13   #226
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Maar die verdwenen posts , waar dan enkel edit staat ...
Van de persoon die door missy shaddy wordt aangevallen ? 't denk het niet

Maar let op mijn woorden. 'k Heb een nieuwe trend voorspelt.
Oud 5 september 2008, 22:14   #227
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Klopt , ze had iets gezegd over de posts van Filosoof , die zou vaak grove beledigingen uiten , en ze "editen" om ze te laten verdwijnen ...
Ze had er een draad over geopend , maar je mag dat niet doen over een andere forummer ...
Later had ze Filo zijne naam weggedaan en er "een bepaalde" forummer van gemaakt , maar de titel kon ze niet meer aanpassen of zoiets ...

't Heeft een heel spektakel geweest hoor ...
Tja de waarheid is helaas pindakaas ....
Oud 5 september 2008, 22:14   #228
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je nu gewoon je speculoos in thee of koffie sopt heb je toch net hetzelfde ??? 'k Heb dat als kind vaak gegeten , blijkbaar denken veel mensen dat het iets nieuws is ...
Oud 5 september 2008, 22:15   #229
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Van de persoon die door missy shaddy wordt aangevallen ? 't denk het niet

Maar let op mijn woorden. 'k Heb een nieuwe trend voorspelt.
ik val niemand aan omgekeerd daarentegen ....

grellig zulle beweren dat ik allochtonen zomaar wil buiten gooien zucht grof

de doorsnee poco wil niet debatteren alleen aanvallen??? rararara

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:17.
Oud 5 september 2008, 22:15   #230
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Als je nu gewoon je speculoos in thee of koffie sopt heb je toch net hetzelfde ??? 'k Heb dat als kind vaak gegeten , blijkbaar denken veel mensen dat het iets nieuws is ...
tja die pasta was er nog ni hihi
Oud 5 september 2008, 22:17   #231
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Waar heb je het over????? Nieuw ??? "oude rot" zekers ahahahahaha
Tegen wie ben je nu weer aan 't babbelen?

'k Heb zo de indruk dat jij random een topic opent om de draad op te pakken waar je hem de dag tevoren liet vallen maar niet kan terug vinden.
Oud 5 september 2008, 22:21   #232
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

'k Heb zo de indruk dat jij random een topic opent om de draad op te pakken waar je hem de dag tevoren liet vallen maar niet kan terug vinden.
waarom blijf je persoonlijk aanvallen? Ik heb nochtans een mooie aanleiding tot debat gegeven??
Oud 5 september 2008, 22:24   #233
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
waarom blijf je persoonlijk aanvallen? Ik heb nochtans een mooie aanleiding tot debat gegeven??
Waar val ik jouw aan ? Beste ?

Waar geef je een aanleiding tot debat ? Beste ?
Oud 5 september 2008, 22:29   #234
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik ben een vrouw mijn beste en dat weet je best !!!! Provoceren he Dat zal niet lukken bij mij. ...
voor mij is de onmenselijkheid van de pocos bewezen...i
iedereen mag met mij in debat gaan alleen wil jij dat niet want mensen zouden eens tot inzicht moeten komen !!!

trouwens nogmaals een oproep het maagdenvlies is een mythe ...het moet dus ook niet worden hersteld... vrouwen voor de rechten van vrouwen !

http://www.mytheontkracht.nl/
Heb jij je medicijnen niet genomen?

Wat interesseert me dat of je vrouw bent of niet? Denk je dat ik daarom anders ga reageren?
Ik ben ook een vrouw btw, zoals je duidelijk kan zien aan mijn avatar. So?

Inzichten ... dat zegt al genoeg eigenlijk. De mensen die daar de mond van vol hebben, ontbreken meestal eender welk inzicht. Of ze hanteren een heel andere defintie van inzichten dan de gebruikelijke. Maar dat is off-topic.

Het maagdenvlies is een mythe, wat bedoel je daarmee Shaddy?

En ik hoop dat jij posts gewoon echt niet leest, anders ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 22:30.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 22:29   #235
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar val ik jouw aan ? Beste ?

Waar geef je een aanleiding tot debat ? Beste ?
Citaat:

Ik sta steeds open voor debat. Ik ben een vrouw en kom op voor de rechten van vrouwen en dieren. De doorsnee poco hier probeert ieder andersdenkende monddood te maken. Of ze lokken iets uit zodat je banpunten krijgt. Dus welkom en ik wil debateren absoluut over de onzin van religie met name de islam. Onze democratie steunt vrijheid van godsdienst dus ook de islam maar wat als die islam de rechten van vrouwen en dieren schendt ? Denk maar aan onderdrukking van vrouwen - minderwaardig achten van ongelovigen - ongelovige vrouwen zijn hoeren - kelen van dieren zonder verdoving. enzoverder Dan kunnen we toch stellen dat de islam indruist tegen onze normen en waarden. Werkt onze democratie dan nog? Wij kunnen niet alle onze normen en waarden en humaniteit laten verliezen omwille van religievrijheid ! Dus u kan best debatteren met mij uiteraard vinden de doorsnee pocos dit niet leuk.
Citaat:

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 september 2008 om 22:30.
Oud 5 september 2008, 22:32   #236
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

tegelijk heb je de lijnen van het debat uitgezet...

Alleen toegankelijk voor:
Citaat:
dat de doorsnee poco tilt slaat
Een op tilt geslagen poco. Zoals je zegt.

Wel zoek jezelf een flipperkast of een poco om mee te spelen.

Ik voel mij geenszins aan- nog toegesproken.

Dank u voor uw waandacht?
Oud 5 september 2008, 22:34   #237
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Heb jij je medicijnen niet genomen?

Wat interesseert me dat of je vrouw bent of niet? Denk je dat ik daarom anders ga reageren?
Ik ben ook een vrouw btw, zoals je duidelijk kan zien aan mijn avatar. So?

Inzichten ... dat zegt al genoeg eigenlijk. De mensen die daar de mond van vol hebben, ontbreken meestal eender welk inzicht. Of ze hanteren een heel andere defintie van inzichten dan de gebruikelijke. Maar dat is off-topic.

Het maagdenvlies is een mythe, wat bedoel je daarmee Shaddy?
Ik heb geen medicijnen nodig ... persoonlijke aanval?

Dat er geen vlies bestaat. De moslimas hebben het al moeilijk genoeg zodat we de mythe van het maagdenvlies moeten doorbreken. Kijk maar naar de link.
Moslimas hoeven niet te bloeden bij de eerste keer alles gaat over de aanpak van de man en of het meisje veel aan sport bijvoorbeeld heft gedaan.

http://www.mytheontkracht.nl/

http://members.lycos.nl/ilserijvers/...agdenvlies.htm

http://www.jongereninformatie.be/xcm...1/default.aspx

Zeg het verder zodat geen enkele moslima complexen moet hebben. Zodat ze hun zonen correct kunnen opvoeden en het voor de meisjes van de volgende genartie zal beter gaan.
Oud 5 september 2008, 22:36   #238
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
je hebt wel degelijk een duidelijk standpunt ingenomen in heel die discussie verder weiger je ook maar aan te nemen dat ik een vrouw ben - nochtans geef je meerder malen toe, in die topic, ah ja jij bent een vrouw - dus ik neem mijn woorden niet terug - lees eerst maar eens zelf wat jij hebt geschreven over mij Ik wil geen enkele allochtoon buiten hebben ! Ik wil dat de islam sterk wordt afgezwakt tot het oke is met onze normen en waarden. Ik wil dat de moslims zich niet kunnen verschuilen achter hun religie. Zoals in die topic werd vermeld : meisje verkracht omdat ze niet was bedekt. Ik heb nog NOOIT enige allochtoon eruit willen gooien. Dus bewijs jij maar eens het tegendeel. Ik heb wel een ernstig probleem met de islam. Dit geldt evenzeer voor de moslims die gematigd en afvallig zijn. Voor mijn part schaffen ze de islam in belgie maar af ... voila kunnen ze er geen misbruik meer van maken om vrouwen te ambeteren en te onderdrukken.
Dus neemt uw woorden maar terug. Met of zonder de moderatie.

Jij hebt gezegd in die thread, en dat doe je nu opnieuw, dat ik vind dat vrouwen die schaars gekleed zijn verkracht mogen worden.
Dat mijn beste, is pure laster en eerroof. Ik heb dat toen niet gemeld aan de moderatie, maar gezien je nog steeds hetzelfde onzin blijft herhalen zonder rekening te houden met de feiten dwing je me om je met je gedrag te confronteren voor je er me blijft mee lastigvallen of ook zomaar ander forummers met valse beschuldigingen verwijt.

Voor de rest, met alle respect, maar je posten zijn erg onsamenhangend en moeilijk te volgen... Blijkbaar vind je het ook moeilijk om andermans post te begrijpen of lees je die niet?
Een tip: herlees rustig de post van een persoon, lees hem desnoods een tweede maal als er iets instaat wat volgens jou 'het kwade' is voordat je zomaar begint zwaarden te steken naar onbestaande geesten, want dat komt nogal idioot over en is vervelend voor de mensen die gestoken worden met beschuldigingen waarvan ze kop noch staart begrijpen.
Als je een post getypt hebt, lees je die zelf ook beter even na voordat je op het 'send' knopje drukt.
Discussieren is zo al moeilijk genoeg.
Oud 5 september 2008, 22:36   #239
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
tegelijk heb je de lijnen van het debat uitgezet...

Alleen toegankelijk voor:

Een op tilt geslagen poco. Zoals je zegt.

Wel zoek jezelf een flipperkast of een poco om mee te spelen.

Ik voel mij geenszins aan- nog toegesproken.

Dank u voor uw waandacht?
U wenst dus niet in debat te gaan??

De doorsnee pocos kunnen dan ook moeilijk verdedigen wat onverdedigbaar is. Met name een religie...zeker als deze religie ontstaan is door een oorlogszuchtige krijgsheer en onderdrukker...dan zwijg ik nog over pedo.
Oud 5 september 2008, 22:37   #240
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Jij hebt gezegd in die thread, en dat doe je nu opnieuw, dat ik vind dat vrouwen die schaars gekleed zijn verkracht mogen worden.
Dat mijn beste, is pure laster en eerroof. Ik heb dat toen niet gemeld aan de moderatie, maar gezien je nog steeds hetzelfde onzin blijft herhalen zonder rekening te houden met de feiten dwing je me om je met je gedrag te confronteren voor je er me blijft mee lastigvallen of ook zomaar ander forummers met valse beschuldigingen verwijt.

Voor de rest, met alle respect, maar je posten zijn erg onsamenhangend en moeilijk te volgen... Blijkbaar vind je het ook moeilijk om andermans post te begrijpen of lees je die niet?
Een tip: herlees rustig de post van een persoon, lees hem desnoods een tweede maal als er iets instaat wat volgens jou 'het kwade' is voordat je zomaar begint zwaarden te steken naar onbestaande geesten, want dat komt nogal idioot over en is vervelend voor de mensen die gestoken worden met beschuldigingen waarvan ze kop noch staart begrijpen.
Als je een post getypt hebt, lees je die zelf ook beter even na voordat je op het 'send' knopje drukt.
Discussieren is zo al moeilijk genoeg.
U hebt bevestigd dat vrouwen die zich anders kleden : voor hoeren kunnen worden uitgescholden. Dit is niet correct elke vrouw heeft het recht om te dragen wat ze wilt ! Het is aan de man om zich te gedragen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be