Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2009, 15:31   #221
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Welke info heb jij om dit te kunnen stellen?Ik heb altijd gehoord dat de Belgen de absolute recordhouders zijn in zwartwerk en sjoemelen (frauderen). Het wordt zelfs onze nationale sport genoemd.

Je beweert niet meer dat er niet tegen opgetreden wordt?
Mijn persoonlijke ervaring na ettelijke jaren in " bruine " buurten gewoond te hebben . Moest de doorsnee-belg ooit de wereldkampioen zwartwerk/ sjoemelen geweest zijn, hetgeen te bewijzen valt ,want wat jij " gehoord hebt " noem ik geen bewijs, dan is die titel in elk geval nu kwijtgespeeld aan de allochtonen allerhande die vandaag de dag ( en gisteren en eergisteren ook reeds )tegen de sterren op van ons systeem profiteren, en het zodanig uitmelken dat het een mirakel is dat het nog overeind staat.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 15:33   #222
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Geef ze geen ideeën ; het eremoorden zou anders een lucratieve business kunnen worden in dit landje.
Op ideeën moet men ze niet brengen, zoals men kan zien en horen zijn ze daar al zelf op gekomen.

Heb ooit een programma gezien waar men in Amerika aan tieners vroeg waar belgië was gelegen. Een deel had er nog nooit van gehoord, een ander deel dacht dat het Frankrijk was en een klein gedeelte wist dat het iets had te maken had met de 'Battle of the Bulge' zullen zeker wakker zijn geweest tijdens de les geschiedenis.

Maar in tegenstelling tot de tieners in de Good USofA, weten afrikanen des te beter waar belgië ligt en wat er te krijgen valt. Zwakke en laffe politici die wanneer men het woordje (magisch woordje) racisme laat vallen direct voorover gaan en zich laten nemen. Maar wel dan de rekening doorschuiven naar hun hardwerkende autochtoonse medemensen. Of hoe men makkelijk aan liefdadigheid kan doen zonder zelf de geldbeugel te moeten bovenhalen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 1 februari 2009 om 15:34.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 15:34   #223
beste vriend
Banneling

Standaard

[quote=freespirit;3954110]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

OK. Ik beschouw die vermoorde kinderverzorgster in Dendermonde ook als mijn zuster, ze is immers één van ons, blanken (en nog Belgische ook). Als een broer heb ik meegedeeld in de smart omtrent haar gewelddadige dood. Nu wens ik een schadeclaim in te dienen bij de Belgische Staat, 100.000 euro is voldoende om op mijn rekening over te schrijven. Kan ik mijn lening inkorten en een mooie wagen van kopen + eens een multicultureel wereldreisje van maken. Gaat men mij dit durven weigeren? Dan is dat toch racisme: waarom een zwarte illegaal wel en een blanke 'regulier' niet ??? Klachtje indienen bij 'pater' De Witte en zijn Centrum voor blablabla ...

Greetz, Freespirit de cynicus
Ik heb familie die niet ver van Dendermonde woont en deel ook mede in de smart van mijn vermoorde rassezuster. Graag ook een deel van de koek voor mij a.u.b. : maar voor mij 150.000 euros als het kan, want we zijn met veel thuis.

Laatst gewijzigd door beste vriend : 1 februari 2009 om 15:34.
Oud 1 februari 2009, 15:47   #224
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=beste vriend;3954289]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik heb familie die niet ver van Dendermonde woont en deel ook mede in de smart van mijn vermoorde rassezuster. Graag ook een deel van de koek voor mij a.u.b. : maar voor mij 150.000 euros als het kan, want we zijn met veel thuis.
Ik zou u graag die claim toekennen, maar denk dat u deze samen moet indienen met Freespirit. Want de reactie was de zijne en niet de mijne (ergens foutje gebeurt zo te zien). Wat niet wil zeggen dat ik u geen gelijk geef, zoals artisjok komt te zeggen iedereen gelijk voor de wet wanneer u verblijft op belgisch grondgebied.

Wat betreft schadeloosstelling, zou eens graag vernemen wat de nabestaande van een GDM, KVN, JVH en alle andere die het slachtoffer zijn geworden van allochtoons (racistisch) geweld hebben gekregen?

Wat de nabestaande van een dutroux z'n slachtoffers hebben gekregen of zouden moeten krijgen en, dus alle personen die slachtoffer zijn geworden van geweld? Want zoals gezegd, iedereen die op belgisch grondgebied verblijft heeft gelijke rechten.

Oud 1 februari 2009, 16:02   #225
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke info heb jij om dit te kunnen stellen?
Ik heb altijd gehoord dat de Belgen de absolute recordhouders zijn in zwartwerk en sjoemelen (frauderen). Het wordt zelfs onze nationale sport genoemd.

Je beweert niet meer dat er niet tegen opgetreden wordt?
Geen wonder dat de mensen dat denken.
Als men op tv komt pleiten voor een algemene regularisatie voor illegalen die al X jaar in België verblijven hoor ik steevast het argument; “omdat ze zo goed ingeburgerd zijn, hier werken en de taal spreken”.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 16:08   #226
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus een schadeloosstelling zou volgens u in het geval van deze crimineel gepast zijn geweest? Dan vindt u ook dat iemand niet het recht heeft z'n hebben en houden te verdedigen tegen criminele, bij wijze van spreken, men moet hen en hun daden aanvaarden als.......?

Iedereen beschermt door de belgische wet? Zoals al ergens aangehaalt, hongerstakers die één of ander gebrek oplopen door hun actie, zoals over een paar maanden terug tijdens een nieuwuitzending, een gesprek met een hongerstakende asielzoeker. De vraag van de reporter, 'hebt u van deze actie enige hinder, de asielzoeker ja, vroeger had ik s'morgens altijd een erectie en nu niet meer'. M.a.w, belgië wat hebt u deze arme zwarte man aangedaan, hij zal voor de rest van z'n leven misschien niet meer productief kunnen meewerken om de vergrijzing in z'n land van herkomst tegen te gaan, zulks verdient zeer zeker een schadeloosstelling.

Misschien eens even nadenken over de legale mensen in dit land, zij die een leven van arbeid achter de rug hebben en dachten ooit te kunnen genieten op hun oude dag, maar die door toedoen van hun beroep hier in worden gehinderd en die wat betreft schadeloosstelling ver achter het net vissen. Terwijl deze wel mee de pot hebben aangelegt die door alle mogelijke profiteurs van heinde en ver, legaal of illegaal wordt leeggevreten.
Zou je een beetje voorzichtig kunnen zijn met je "dus"sen? Dat is nu al de tweede keer dat je gevolgtrekkingen maakt in mijn plaats.
Als je gevolgtrekkingen wil maken, doe dit in eigen naam.

Begrijp je, na mijn uitleg wat ik bedoel?
"Ik bedoel dat iedereen op Belgische bodem beschermd wordt door de Belgische wetten.
Dat iemand iets onwettig doet, veranderd daar niets aan.
Of je nu geen verblijfsvergunning hebt en aldus de wet overtreedt, of je nu in het openbaar dronken bent en zo de wet overtreedt, in beide gevallen mag je deze mensen niet bestelen of vermoorden. Worden ze bestolen of vermoord, dan worden ze nog altijd beschermd door de Belgische wet. Dan geldt voor hen nog altijd de Belgische wet."
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 16:13   #227
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat iedereen op Belgische bodem beschermd wordt door de Belgische wetten.
Dat iemand iets onwettig doet, veranderd daar niets aan.
Of je nu geen verblijfsvergunning hebt en aldus de wet overtreedt, of je nu in het openbaar dronken bent en zo de wet overtreedt, in beide gevallen mag je deze mensen niet bestelen of vermoorden. Worden ze bestolen of vermoord, dan worden ze nog altijd beschermd door de Belgische wet. Dan geldt voor hen nog altijd de Belgische wet.
Idem voor een inbreker. Of hij nu een oostblok crimineel is
, of een eigen-volk crimineel, die mag je ook niet zomaar neerschieten.
Dit op uw verontwaardiging van mijn "dus-en".

Oud 1 februari 2009, 16:20   #228
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat iemand iets onwettig doet, veranderd daar niets aan.Of je nu geen verblijfsvergunning hebt en aldus de wet overtreedt, of je nu in het openbaar dronken bent en zo de wet overtreedt, in beide gevallen mag je deze mensen niet bestelen of vermoorden. Worden ze bestolen of vermoord, dan worden ze nog altijd beschermd door de Belgische wet. Dan geldt voor hen nog altijd de Belgische wet."
Ik denk van wel.
Als je morgen met een stuk in uw botten tegen een paal vlamt moet ge maar eens schadevergoeding gaan vragen aan uw verzekering.
Iemand die hier illegaal verblijft is hier in feite helemaal niet.
Ik geloof niet dat die beroep kan doen op de Belgische wetten.

Laatst gewijzigd door Bobke : 1 februari 2009 om 16:21.
Oud 1 februari 2009, 16:26   #229
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Mijn persoonlijke ervaring na ettelijke jaren in " bruine " buurten gewoond te hebben . Moest de doorsnee-belg ooit de wereldkampioen zwartwerk/ sjoemelen geweest zijn, hetgeen te bewijzen valt ,want wat jij " gehoord hebt " noem ik geen bewijs, dan is die titel in elk geval nu kwijtgespeeld aan de allochtonen allerhande die vandaag de dag ( en gisteren en eergisteren ook reeds )tegen de sterren op van ons systeem profiteren, en het zodanig uitmelken dat het een mirakel is dat het nog overeind staat.
Kan je antwoorden of je alvast akkoord gaat dat er wel degelijk tegen opgetreden wordt?

Je zal me toch niet wijsmaken dat je nog nooit gehoord hebt dat de Belgen wereldkampioen zijn in zwartwerk en sjoemelen.

De dienstencheques zijn uitgevonden om zwartwerk tegen te gaan.
Wie laat er zijn huis opknappen en doet dit niet in het zwart?

Een vrachtwagenbestuurder die voor een groothandel in wijnen en likeuren deze goederen levert aan de kleinhandel en horeca, vertelt me, dat er welgeteld 1 (één) klant niet in het zwart werkt.
De kappers hebben officieel zo weinig klanten dat ze gemiddeld minder dan het minimumloon verdienen.

De DIMONA (onmiddellijke aangifte) werd ook in het leven geroepen om zwartwerk tegen te gaan. Telkens een sector deze plicht opgelegd kreeg, was er enorme weerstand. Waarom?
Oud 1 februari 2009, 16:36   #230
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik denk van wel.
Als je morgen met een stuk in uw botten tegen een paal vlamt moet ge maar eens schadevergoeding gaan vragen aan uw verzekering.
Iemand die hier illegaal verblijft is hier in feite helemaal niet.
Ik geloof niet dat die beroep kan doen op de Belgische wetten.
Volgens de Belgische wetten is het verboden om "met een stuk in uw botten" een auto te besturen. Iedere partij in je voorbeeld kan beroep doen op de Belgische wetten.
Het is ook verboden om "met een stuk in uw botten" in het openbaar te vertoeven. Doe iemand dit toch, is hij/zij dan vogelvrij? Is het dan toegelaten om hem/haar te bestelen of te vermoorden, Of is hij/zij toch nog beschermd door de Belgische wetten? Kan hij/zij nog beroep doen op de Belgische wetten?
Oud 1 februari 2009, 16:47   #231
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de Belgische wetten is het verboden om "met een stuk in uw botten" een auto te besturen. Iedere partij in je voorbeeld kan beroep doen op de Belgische wetten.
Het is ook verboden om "met een stuk in uw botten" in het openbaar te vertoeven. Doe iemand dit toch, is hij/zij dan vogelvrij? Is het dan toegelaten om hem/haar te bestelen of te vermoorden, Of is hij/zij toch nog beschermd door de Belgische wetten? Kan hij/zij nog beroep doen op de Belgische wetten?
Ik denk niet dat de discussie hier gaat over mogen vermoorden.
Dat mag nergens ter wereld, niet alleen van de Belgische wetten.
Maar volgens de Belgische wetten heeft men ook recht op werk en huisvesting.
Kan een illegaal daar beroep op doen ?
Oud 1 februari 2009, 17:07   #232
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik meen dat die schadevergoedingen worden berekend rekening houdend met de financiele bijdragen die het slachtoffer leverde aan anderen.

Daarom was de schadevergoeding voor kleine Luna een pak minder dan voor haar oppas.

Nu is het ook zo dat het stamverband in Afrika nog steeds geldt en dat uitgewekenen geld moeten opsturen voor heel de stam. Maar dat men al die stamgenoten dan ieder individueel een schadevergoeding wil toebedelen lijkt me werkelijk kafkaiaans. Zeker als het slachtoffer dan inderdaad hier illegaal werkte.

Maar mijn vraag sloeg eigenlijk op de verantwoordelijkheid van de werkgever. Ergens schreef Filosoof dat het zeker geen verantwoordelijkheid van de ouders van Luna kon zijn (en dus dat zij de schadevergoeding moesten betalen) omdat het geen werkongeval betrof.

Daarmee dat ik nu de vraag stel in verband met de kinderverzorgster in Dendermonde: daar is dan ook de crèche niet verantwoordelijk voor enige vorm van schadevergoeding. Of gaat Filosoof een onderscheid maken op basis van kleurtje?
De crèche treft idd. geen verantwoordelijkheid op basis van de onvolledige inlichtingen in mijn bezit.
. Acht jij de crèche wél verantwoordelijk? Op welke gronden dan wel? Omdat geen mitrailleur en kogelvrije vesten ter beschikking vh personneel lagen? Leg eens uit.
De verantwoordelijkheid dient door de rechtbank bepaald te worden (en op basis van de onvolledige inlichtingen in mijn bezit lijkt het de beschuldigde te zijn)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 19:13   #233
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De crèche treft idd. geen verantwoordelijkheid op basis van de onvolledige inlichtingen in mijn bezit.
. Acht jij de crèche wél verantwoordelijk? Op welke gronden dan wel? Omdat geen mitrailleur en kogelvrije vesten ter beschikking vh personneel lagen? Leg eens uit.
De verantwoordelijkheid dient door de rechtbank bepaald te worden (en op basis van de onvolledige inlichtingen in mijn bezit lijkt het de beschuldigde te zijn)
Bij een ongeval van of naar het werk, blijkt de verzekering van de werkgever wèl in te springen terwijl de werkgever daar ook geen rechtstreekse verantwoordelijkheid heeft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2009, 22:51   #234
beste vriend
Banneling

Standaard

[quote=ERLICH;3954317]
Citaat:
Ik zou u graag die claim toekennen, maar denk dat u deze samen moet indienen met Freespirit. Want de reactie was de zijne en niet de mijne (ergens foutje gebeurt zo te zien). Wat niet wil zeggen dat ik u geen gelijk geef, zoals artisjok komt te zeggen iedereen gelijk voor de wet wanneer u verblijft op belgisch grondgebied.

Wat betreft schadeloosstelling, zou eens graag vernemen wat de nabestaande van een GDM, KVN, JVH en alle andere die het slachtoffer zijn geworden van allochtoons (racistisch) geweld hebben gekregen?
Wat de nabestaande van een dutroux z'n slachtoffers hebben gekregen of zouden moeten krijgen en, dus alle personen die slachtoffer zijn geworden van geweld? Want zoals gezegd, iedereen die op belgisch grondgebied verblijft heeft gelijke rechten.
Alle oorspronkelijke blanke Belgen zouden gezamelijk een (enorme) schadevergoeding moeten aanvragen voor AL het geweld waar hun blanke rassebroeders en zusters de laatste 40 jaar het slachtoffer van geworden zijn op het Belgische grondgebied vanwege allochtonen die hier al dan niet illegaal verbleven .
Oud 1 februari 2009, 22:55   #235
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan je antwoorden of je alvast akkoord gaat dat er wel degelijk tegen opgetreden wordt?

Je zal me toch niet wijsmaken dat je nog nooit gehoord hebt dat de Belgen wereldkampioen zijn in zwartwerk en sjoemelen.

De dienstencheques zijn uitgevonden om zwartwerk tegen te gaan.
Wie laat er zijn huis opknappen en doet dit niet in het zwart?

Een vrachtwagenbestuurder die voor een groothandel in wijnen en likeuren deze goederen levert aan de kleinhandel en horeca, vertelt me, dat er welgeteld 1 (één) klant niet in het zwart werkt.
De kappers hebben officieel zo weinig klanten dat ze gemiddeld minder dan het minimumloon verdienen.

De DIMONA (onmiddellijke aangifte) werd ook in het leven geroepen om zwartwerk tegen te gaan. Telkens een sector deze plicht opgelegd kreeg, was er enorme weerstand. Waarom?
In alle landen bestaan fraudeurs, ook in België, en als ze gepakt worden worden ze bestraft. Of de belgen kampioen zijn, dat weet ik niet, maar wat ik nog NOOIT gehoord heb , is dat in België allochtonen daarvoor bestraft werden. En zeker niet als het om moslims gaat.
Oud 2 februari 2009, 03:31   #236
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Worden ze bestolen of vermoord, dan worden ze nog altijd beschermd door de Belgische wet. Dan geldt voor hen nog altijd de Belgische wet..

Wat lig je dan nog te lullen omdat de familie geen schadevergoeding van de staat krijgt?

Laatst gewijzigd door daiwa : 2 februari 2009 om 03:32.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2009, 08:11   #237
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=beste vriend;3955276]
Citaat:
Alle oorspronkelijke blanke Belgen zouden gezamelijk een (enorme) schadevergoeding moeten aanvragen voor AL het geweld waar hun blanke rassebroeders en zusters de laatste 40 jaar het slachtoffer van geworden zijn op het Belgische grondgebied vanwege allochtonen die hier al dan niet illegaal verbleven .
Moest het volk hier op één lijn staan zoals de import en hun nakomelingen dit doen, denk dat er van straatterreur, busterreur en stationterreur weinig of geen sprake meer zou zijn. Ook zouden ze den belziek niet meer zo aangenaam vinden om aan gezinshereniging te doen. Ook zouden asielzoekers tweemaal nadenken inplaats van zich hier te komen nestelen en chantage te plegen.

Maar zoals men ziet, den belziek past het gezegde toe van 'verdeel en heers' onder zijn bevolking zo kunnen hetgeen zich nu politici noemt blijven graaien in de vetpot (of wat ooit een vetpot was) en zetten uit lafheid en onverschiligheid want, de brave autochtoonse burger betaalt toch braaf de rekening de deur open voor alle mogelijke gelukszoekers, die zich hier een beter bestaan komen opbouwen ten nadele en met de nodige overlast voor de komende generatie's brave autochtoonse burgers.

Hier ligt misschien ook het feit dat een "democraat" als een Degught op de vraag van DW om een referendum te organiseren met betrekking vreemdelingen ooit antwoorde in de 7de dag, 'een referendum is on-democratisch' en daar was de zaak mee afgedaan volgens degught, misschien uit angst dat het volk zijn mening niet deelt.

Oud 2 februari 2009, 19:48   #238
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In alle landen bestaan fraudeurs, ook in België, en als ze gepakt worden worden ze bestraft. Of de belgen kampioen zijn, dat weet ik niet, maar wat ik nog NOOIT gehoord heb , is dat in België allochtonen daarvoor bestraft werden. En zeker niet als het om moslims gaat.
Ga je nu al akkoord dat er tegen opgetreden wordt?
Je hoorde en las in de media toch ook al over de razzia's, speciaal om bel- en nachtwinkels te controleren?
Denk je dat er na zo'n controle, geen straffen volgen?
Oud 3 februari 2009, 00:11   #239
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hoorde en las in de media toch ook al over de razzia's, speciaal om bel- en nachtwinkels te controleren?
Niets gehoord over die straffen inderdaad...Ik denk dus dat er geen straffen uitgedeeld zijn aan de troetel-allochtoontjes. Alle 2 jaar hebben die nachtwinkels een nieuwe naam, en word een ander familielid officiële eigenaar, om de belastingsvoordelen niet te verliezen, hygiëne is er voor zover die mannen dat nodig vinden, en er worden nog steeds volop drugs verkocht, en alcohol aan minderjarigen. En dat is niet van " horen zeggen " , hé: ik weet dat, omdat ik het gezien heb...
Nu is het enkel nog wachten tot als jij of een ander mij voor fantast of leugenaar uitscheld natuurlijk, maar de mensen die nachtwinkels met allochtoonse eigenaars kénnen, weten wel beter.
Oud 3 februari 2009, 06:51   #240
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Niets gehoord over die straffen inderdaad...Ik denk dus dat er geen straffen uitgedeeld zijn aan de troetel-allochtoontjes. Alle 2 jaar hebben die nachtwinkels een nieuwe naam, en word een ander familielid officiële eigenaar, om de belastingsvoordelen niet te verliezen, hygiëne is er voor zover die mannen dat nodig vinden, en er worden nog steeds volop drugs verkocht, en alcohol aan minderjarigen. En dat is niet van " horen zeggen " , hé: ik weet dat, omdat ik het gezien heb...
Nu is het enkel nog wachten tot als jij of een ander mij voor fantast of leugenaar uitscheld natuurlijk, maar de mensen die nachtwinkels met allochtoonse eigenaars kénnen, weten wel beter.
Kan je nu eens vertellen of je akkoord gaat dat er wel degelijk tegen opgetreden wordt?
Heb je al gehoord over razzia's waarbij bel- en nachtwinkels worden gecontroleerd?
Denk je dat, de PV's die dan worden opgesteld, zonder gevolg blijven?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be