![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() De zionisten die die misdaden - tot op vandaag - begaan, weten dat ze van jouw kritiek geen schrik moeten hebben. Een groot deel van extreem-rechts hebben ze ook al in hun zak en straks kunnen ze de gojim aanvoeren in een wereldoorlog tegen de laatste bolwerken van traditionele beschaving in het Oosten.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() De Kozakken als volk hielden de facto op met bestaan in de jaren '30.
De koelakken zijn geen volk, en zijn daarom niet zo belangrijk voor onze fetisjisten hier. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 22 juni 2009 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Ik dacht eerder aan de koelakken en de Kaukasus-volkeren (Kalmukken) die met de Duitsers gecollaboreerd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Kozakken werden niet rechtstreeks uitgemoord (dat gebeurde ook, maar niet even doelgericht als pakweg bij wat jij aanhaalde) maar ze werden, om het zo te zeggen, afgeschaft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een waarschuwing van mij aan de moslimwereld voor hun eigen welgesteldheid; kijk uit hoever je de beschaafde wereld pusht in je imperialisme en barbaarse wetten, want op een gegeven moment zal men het zat zijn. Dan krijg je niet alleen een kruistocht vanuit het Westen, maar vanuit alle kanten. En niemand zal jullie missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Legge infame! Legge puttana!
Carceri e calci per la gioventù italiana. Stato marcio di polizia! Ti tengon legato finchè non scappi via. ADL 122 - Stato di diritto |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Joden hebben zelf een soort survivalboek, waarin ze de Gojim met dieren vergelijken. Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die "muziek" (en vooral de teksten) gaan over het verheerlijken en toejuichen van de Holocaust, blijkbaar een drukbeoefende hobby in jouw "kringen". het zit je ook niet mee eh die nazi metalbands, waarvan sprake, laten het alleszins niet aan hun hart komen. En dat soort bands is razend populair in jouw "milieu". Wel, wel, wel Wat ik wil, is eerlijkheid, ipv telkens afwijkende antwoorden met als doel de draad naar jouw hand te zetten, en het onderwerp te laten ontsporen. Maar ik maak me maar weinig illusies als ik in dat opzicht jouw posts bekijk. Eens nazi, altijd nazi. Soms vraag ik me af, of er enige vorm van schaamtegevoel mogelijk is bij jou.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja jong, het zal wel jeuken dat je niet "voluit" kan gaan. En je hebt gelijk, jouw extreme Jodenhaat zal ik nooit tolereren.
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bepaalt het ritme van onze tijd, alsook de schijnbaar onstuitbare integratie van de wereldeconomie. De regimes van de nieuwe orde hadden als enige dit proces kunnen verhinderen. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 juni 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk, elke gemeenschap van mensen is per definitie meerkoppig, maar de macht is daarom niet evenredig verdeeld over al haar leden. Ik heb toch al meer moeite gedaan om machtsconcentratie aan te tonen, dan dat jij gedaan hebt om machtsspreiding aan te tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En btw, laat die "aanhalingstekens" maar weg, nergens voor nodig.
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |