![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u ooit meende dat gebrek aan tegenkanting op uw posts op dit forum ergens duide op stille instemming dan kan ik u nu al zeggen : zelden was een mens zo fout. Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2009 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is godsdienst haat of liefde? Als ik jou hoor lijkt het me wel haat en onverdraagzaamheid te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach whatever
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 26 juni 2009 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor wat staat de "H." eigenlijk ? Hatelijke? Haatzaaiende? Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 juni 2009 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Yasmine meer verdient dan die vreselijke goede gelovige katholieke Jörg Haider, die er stiekum en buiten zijn gezin om een scala van jongetjes erop na hielt. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 juni 2009 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Wie een 2-jarige dochter achterlaat door zelfmoord te plegen omwille van liefdesverdriet is egoïstisch en verdient geen respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Preuße : als ze een goed katholiek was, dan had ze nu nog geleefd.
Uh-Huh : als ze een goede moslima was, dan had ze nu nog geleefd. Ze zijn elkaar waard: allebei even gek en even bevooroordeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is mij net iets te hard, maar toch zit er iets in...
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zelfmoord wil plegen, die doet maar in mijn ogen. i Couldn't care less.
Maar dat op haar lesbische aard steken... nee, dat is gewoon pure haat spuien
![]() |
![]() |
#236 |
Minister
|
![]() Godsdienst is inderdaad de oplossing. Fanatieke interpretaties of andere charlatans die niet tussen de lijntjes door kunnen lezen wel zo ver mogelijk weg houden. En vooral niet naar de paus luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft deze construct niet door dat terwijl hij spuwt op dat ene graf van een lesbienne, hij onwetend met zijn tekst langs zijn achterkant een drol legt op het graf van de slachtoffers (man, vrouw of kinderen) van gezinsdrama's in zogezegd perfect normale gezinnetjes? Walgelijk dat je een zelfmoord naar aanleiding van een mislukt huwelijk wil aangrijpen om even holebi's aan te vallen. Zelfs een construct mag zijn grenzen kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Liefde" is hier niet van toepassing lijkt me, zoals ik al zei had "Yasmine" een ziekelijke obsessie met onkuisheid. Altijd als ik haar op tv zag, kraamde ze iets uiterst promiscue uit. Dat is toch niet normaal meer? Ook die hele "relatie" was gebaseerd op gemeenschappelijke mediabelangen en allicht een onderliggende obsessie met het vleselijke. Dat is geen liefde maar zonde. Het is wel vreselijk dat er hier een ziel verloren gegaan is, maar we kunnen niet stellen dat het arme mens niet wist wat ze deed.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() Weet je waarom de Bijbel zelfmoord en homosexualiteit afkeurt ? Het is van dat typische vluchtgedrag, waarbij men zich laat beinvloeden door slechte gedachten, waar de duivel zogezegd verantwoordelijk voor is.
Niet toevallig zeker dat vele lesbiennes het eerst bij een man geprobeerd hebben, maar het dan gaan zoeken bij vrouwen omdat zeeen slechte man hebben opgescharreld en er een vreselijk gevoel aan overhielden ? En nu blijken vrouwen ook al niet te vertrouwen. Yasmine zou best wel zo eens kunnen gedacht hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister
|
![]() Ik vond het alvast erg goed hoe Uh-Huh hier de aanval opende tegen de zonde. Overigens stel ik vast dat Uh-Huh méér westers is dat u: zij heeft nog correcte zeden en wetenschap van wat lelijk en mooi is. Ooit hadden ook wij, Westerlingen, dit. Mag ik u vragen om u te (her-)integreren in onze Christelijke samenleving, zodat u ook weer kan inzien dat zonde te vluchten is en lelijkheid te bestrijden is?
![]() |