![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve uw persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Ze zijn niet toegelaten op dit forum!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zat gister met een jonge marokkaan te babbelen,eentje die ook de koran op de voet volgt zeg maar. Ik vroeg aan hem;stel,je leert een vlaams meiske kennen wat dan?Wat als deze zegt tegen u,je doet maar,ik heb geen probleem met de ramadan je eraan meedoet en ga zo maar verder,dus dat meiske respecteerd zijn bezigheden zeg maar maar dan komt het natuurlijk;ik zeg tegen hem maar wat als dat meiske dan wel zegt van;naar de moskee ga ik niet mee,ik doe nie mee aan de ramadan enz........Weg ermee,daar kwam het dus duidelijk opneer. Je hoeft maar gewon met zo iemand eens aan de praat te geraken en de ware aard komt meteen naar buiten.Het toont nogmaals aan dat wij in dit geval dat vlaams meiske zich zou moeten aanpassen aan zijn godsdienst en manier van leven anders kan ze het op haar buik schrijven. Dat er ook in hasselt al tot meermaals toe meiskes bedreigd zijn geweest en geslagen en afgeperst ben je blijkbaar ook al vergeten.Ze dachten ze goed zaten tot wanneer hun vriendje de moslim zegde tegen hen,je moet trouwen met mijn neef of kameraad roffflll,deden ze dit niet moesten ze dokken,kregen ze slaag enz...... Dat in antwerpen zelfs tot moslimuitbaters van nachtwinkels zelf bedreigd worden omdat ze er alcohol in hun zaak verkochten en allesins bepaalde dit daadwerkelijk ook uit de rekken hebben gehaald. Dat tot meermaals toe al door de jaren heen en ieder jaar opnieuw zowel vlaamse als moslima's die geen hoofddoek dragen worden vernederd en bedreigd en uitgestoten precies ook al vergeten raf? Ik kan gerust nog lange tijd doorgaan maar denk wel mijn punt duidelijk is. Hoofddoeke alweer een mooi voorbeeldje;krijgen ze hun zin niet dan zie je wat er gebeurt,zie de cartoons enz.... Als ze hun willetje en zinnetje nie krijgen dan breken ze de boel af en maken ze amok maar zoals reeds eerder gezegd scheer ik ze niet allen over dezelfde kam. Als ik naar een moskee zou gaan dan moet ik mijn schoenen uitdoen,als wij hier zeggen die hoofddoek op school uit zoals reeds al aangehaald zie je wat ze allemaal doen,inbreken,de boel vernielen enz.... Dat van opdringen;laat hen gewoon aan de macht en het zou niet lang duren,das een feit. En met hoe meer ze gaan zijn hoe slechter het hier nog zal worden. In deinze vorig jaar was er een fuif,de man had een vrouw met een boek in haar handen op de poster geplaatst;de man wist echter niet het de koran was,olalalalal,de moslimpjes hadden het natuurlijk gezien en inplaats van eerst eens op een normale manier met de uitbater te gaan babbelen en eventueel vragen of het mogelijk is om de affiche te verwijderen,nope,zeker niet doen,ze hebben meteen de man bedreigd en gezegd als de fuif doorgaat ze zijn cafe zouden afbreken,uiteindelijk is de fuif daardoor niet doorgegaan.Dit heeft alsook in de gazet geweest + iemand vanop mijn werk die persoon kent en mij al had verteld. Ze dringen of proberen hier weldegelijk heel veel op te dringen,alleen,je moet het willen zien en dat verwachten we van u allang niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Beter eerst eens alles goed nagaan vooraleer simpele zever te komen verkopen.
Mss eerst eens goed het hele verhaal nagaan. Wij hebben ze helemaal niet naar hier gehaald; om te beginnen was ik nog niet eens geboren,roffflll, dus met "wij" voel ik mij al helemaal niet aangesproken. Al de rest moet ge maar zelf eens nagaan inplaats van blindelings linkse leugens te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan gerust nog lange tijd doorgaan maar denk wel mijn punt duidelijk is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hoeft van mij inderdaad niet te verwachten dat ik meega in populistische prietpraat zoals hierboven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft met waarheid niets te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden; velen denken oke,het zit goed tot wanneer ze nog een stap verder gaan in de relatie en dan komt het eruit en leren ze een volledig andere persoon kennen die opeens wel afkomt van ditte en datte. Jaja,alleenstaande gevalletjes,zo kennen we jullie alweer,zo'n typische linkse uitspraak,het zijn altijd alleenstaande gevalletjes. En je ontwijkt heel mooitjes van wat ik zeg dat velen zowel zelfs vlaamse meiskes als moslima's die geen hoofddoen dragen worden,uitgescholden,bedreigd enz..... En dat van die fuif is wel relevant;het toont aan hoe verdraagzaam ze zijn net zoals mee die cartoons en nog maar te zwijgen van al de rest,meteen dreigen ze de man z'n zaak zouden vernielen als de fuif zou doorgegaan zijn,dat is weldegelijk hun wil en zin opdringen en het was hen alweer gelukt. Laatst gewijzigd door Marlboro : 19 september 2009 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Welke persoonlijke aanval? Hoe weet u nu waar ik op doel? Ik denk gewoon dat u niet het type bent dat zijn kop in het zand steekt, ik denk eerder aan potgrond.
![]() |
![]() |
#230 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je m'excuse très beaucoup...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Très beaucoup" is een pleonasme. Bovendien kan je "beaucoup" niet gebruiken met het werkwoord "s'excuser".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinky Steve... of is het klassenhaat?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 september 2009 om 19:04. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Tipi 00032, Antwerpen
Euh ja kben zelf een allochtoon, maar ik vind dat hier de politie veel harder moet ingrijpen, wie een politieagent aanvalt direkt neerschieten, Zo zie je,ze zijn niet allen zo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN kan uw intelligentie zware schade toebrengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gast wist evenzeer ze een weters iemand is en die optredens doet en daar moeilijk een hoofddoek kan gaan opdoen en/of geen make up enz.... Dat was ervoor geen probleem maar nadien opeens wel toen ze getrouwd waren.Omdat je iemand een domme trut vind vind je dan maar ze slaag mag krijgen en/of opeens verplicht word om zich te bekeren? Ze dringen hier weldegelijk in alles hun zin en willetje op maar zoals ik al heb aangehaald;mensen als u gaan dit nooit willen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Zo ziet ze er in elk geval wel uit. Grrr ...
|
![]() |
![]() |