![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon liever wat bronnen voor je gezever, construct.
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() wikipedia :
Citaat:
WIKIPEDIA liegt OOK zeker, Pietje ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() bezig als gewoonlijk: veel woorden, weinig feiten, allemaal om 't verleden van uitert rechts te verdoezelen en goed te praten. Gezever dus.
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2009 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#226 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Zijn het enkel deze argumenten waarmee U de geschiedenis van uw eigen ideoologie wilt herschrijven? Ik neem aan dat zelfs de meest geobsedeerde sos zoals Uzelf weet dat de ware geschiedenis U zal inhalen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 november 2009 om 16:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4449393]
Citaat:
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wel straf vind van Pietje, is dat hij zijn sympatie voor de USSR in een andere draad ergens niet onder stoelen of banken steekt.
Laat het nou net die mensen zijn zijn die samen met Adolf Hitler WW2 starten door Polen binnen te vallen en te verdelen onder hun. Dus de joden uitroeien was slecht, de Polen vermorzelen en bijna uitroeien was goed want de USSR was erbij betrokken. Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 november 2009 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 november 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Verder heeft Stalin ook nog de joden hun "eigen staat" gegeven in één of ander moerassig gebied in de Sovjetunie (waardoor alle zionisten daarna opgepakt werden omdat ze nu toch hun eigen staat hadden) en één van zijn ministers ontslagen omdat hij een jood was.
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat de Amerikanen uw vrienden gestopt hebben, anders waren we Nazi Vlaanderen gebleven.
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn nog in niks veranderd.
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geschiedenis leert ons dat vlaanderen van geeneen van de twee iets te verwachten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 november 2009 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Volgens jou zijn alle Oostfrontstrijders ook schuldig. Die was je even vergeten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat ben jij mij een bleitsmoel man;ik ben hier zelf al gebanned geweest en heb een dikke maand geleden nog op mijn donder gehad van een mod hier danzkij bleiter rafke natuurlijk. Het laatste wat ik doe is gaan bleiten bij de mods ongeacht wat ze tegen mij zeggen,het interesseert mij niet en het raakt mij niet en ik kan mezelf verdedigen,ik heb daarvoor geen mods nodig en bannen is trouwens geen oplossing ook en hoeft voor mij ook niet tenzij het al echt extreem ver zou gaan. Mensen zoals ralf daar walg ik van;dat doet mij denken als vroeger op school waar er bv eentje mee een krijt ofzo gooide en die persoon dan verklikte,manman.Kleine kinders. Dus kom niet zeveren ze u hier hebben gebannen omwille van uw overtuiging en dat ze hier vb'ers op handen dragen,moesten ze dat doen dan zouden ze mij niet bannen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 18 november 2009 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral diegenen die hen misleid hebben (Verschaeve en De Clercq), en Vlaanderen aan de Duitsers "verkochten", zijn schuldig. Maar als die Oostfronters jaren later die "twee leiders" nog steeds (na hun obscuur verleden) op een voetstuk plaatsen, zijn ze eigenlijk geen haar beter.