Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2009, 23:11   #221
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Even die frustraties laten gaan:

Hetzelfde meneertje even later:

Voor meneertje zelf dus alvast niet.
goed zo! ge hebt het begrepen,zeg mij eens hoe ik idiote opmerkingen dan moet omschrijven? enne ik ben niet begonnen he beste
Oud 24 november 2009, 23:16   #222
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat verbaast me niets.
Ge hebt gelijk beste,ik geloof dat weinig u nog verbaast gezien uw uitleg.
Ieder zijn keuze nietwaar!
Oud 24 november 2009, 23:41   #223
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Dat u er woont is normaal, want u verdedigt de moslims tot en met, dus ben je een moslim
Schrik van de waarheid hé moslimmeke, dat ge een deel van mijn tekst verwijdert!!
Filosoofke, ge moet mijn tekst niet veranderen hé moslim. Daarom plaatst ik mijn tekst opnieuw:

Onze politie treedt veel te laks op, omdat ze volgens de politici zo moeten optreden, want geweld lokt geweld uit zeggen ze. Op den duur zou het geweld daardoor kunnen escaleren tot wederzijdse moord partijen tussen de moslims en autochtonen. Dat zou kunnen natuurlijk, maar de gerechtelijke macht heeft toch manieren en middelen genoeg om het zover niet te laten komen.

De politiekers hebben ons opgezadeld met al dat vreemd moslim tuig dat in het brusselse rond doolt in de straten, dan moeten ze nu ook maar zorgen dat die moslims in de gaten gehouden worden, door veel méér politie in de straten te laten controleren. Zoals dat nu eraan toe gaat in het brusselse dat kan niet zo verder escaleren, die moslims zijn brussel aan het innemen, zodanig dat autochtonen er niet méér durven rond lopen, wat nu al het geval is (vroeger kwam ik vrij constant in brussel, maar sedert een aantal jaren niet meer, wegens angst aanjagende taferelen die ik heb moeten meemaken (pesterijen o.a.))

Inderdaad, ik hoop dat de politiekers gaan inzien, dat er resoluut en zonder dralen véél strenger moet opgetreden worden. De moslims lokken die straat terreur uit en dus moeten ze streng aangepakt worden, desnoods met inzet van het leger, als die moslims in groepen gaan terreur zaaien.
Leugenaar.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 23:50   #224
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
goed zo! ge hebt het begrepen,zeg mij eens hoe ik idiote opmerkingen dan moet omschrijven? enne ik ben niet begonnen he beste
Oh, u mag wat mij betreft zo hard tekeer gaan als u wilt. O doet maar. Maar,

1) Het is fijn voor een discussie als er dan ook argumenten naar voren komen.

2) Het is dom als u anderen ("hun") verwijt disrespectvol en onbeleefd te zijn, als u er in dezelfde draad blijk van geeft dat die begrippen vooral op uzelf betrekking hebben.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 november 2009 om 23:51.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 00:06   #225
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
[ZYZ]
Ik heb die nooit anders gekend hier.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2009 om 00:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 00:25   #226
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oh, u mag wat mij betreft zo hard tekeer gaan als u wilt. O doet maar. Maar,

1) Het is fijn voor een discussie als er dan ook argumenten naar voren komen.

2) Het is dom als u anderen ("hun") verwijt disrespectvol en onbeleefd te zijn, als u er in dezelfde draad blijk van geeft dat die begrippen vooral op uzelf betrekking hebben.
Ik reageer op het verwijt angsthaas,door u geschreven.
begrijp me niet verkeerd ik ben geen boelzoeker,maar u geeft zelf blijk van vooringenomenheid.
Het steeds minimaliseren van misdaden in een gesprek zet inderdaad aan tot repliek en indien ik u daar mee gekwetst heb wil ik me exuseren.
De waarde van dit gesprek gaat echter niet over ons,maar over jongeren die de veiligheid van anderen op het spel zetten en in gevaar brengen.
Ik neem aan dat u slim genoeg bent om dat door te hebben en dat ook niet steeds goed te praten,wat natuurlijk niet wil zeggen dat u zich geen eigen idee mag vormen,maar dat recht hebben anderen ook.
Oud 25 november 2009, 01:04   #227
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Ach wat een gezever weeral.

Ten eerste is relschoppen plezant. Het zou wat meer mogen gebeuren. Kat en muis met de flikken, zorgen dat je niet gearresteerd wordt, al eens met een steen of een molotov gooien, misschien een katapult op zak hebben, je kleden op mogelijke klappen op je benen en armen en je beschermen tegen een waterkanon, een ruit van een bank inkeilen als je de kans krijgt, ... Moet allemaal kunnen vind ik. Het brengt wat leven in de brouwerij en het jaagt de burgermannetjes angst aan. Dat is altijd vrolijk.

Terwijl die onnozele burgermannetjes best zelf eens uit hun pijp zouden mogen komen en bv. hun bank in de fik steken of bij Electrabel of Telenet wat ruiten ingooien aangezien ze daar dagelijks door bestolen worden. Maar nee, daar gaan ze nooit kwaad op worden, die zijn te goed georganiseerd en te deftig. Die hebben een logo en glanzende ramen. Hoewel het gangsters zijn, worden ze er zelfs met de glimlach klant.

Liever hakken en schelden op de armen van onze maatschappij, zij die in wijken wonen waar meer dan 30, 40 en soms zelfs 50% werkloos is, waar heelder families wonen waar vader noch zoon noch oom of neef ooit een degelijke job heeft gehad en iedereen moet rondkomen van uitkeringen die volgens alle normen onder het bestaansminimum zitten. Waar mensen uit armoede in veel te kleine krotten wonen met veel te grote families, waar de elctriciteit abominabel is en ze zelf hun badkamer moeten steken als ze wat hygiënisch willen wonen.
Zich vrolijk maken als er in die wijken problemen zijn en als er iemand uit zijn dak gaat of in elk woord en elke daad van iemand uit zo'n wijk onmiddellijk het Grote Internationaal Islamitisch Jihadi Complot ontwaren.

Er geen graten in zien wanneer de politie in die wijken onschuldigen omverknalt, ineentimmert, steelt, bedriegt of zich achter de gesloten poorten van gevangenissen en politiekantoren te buiten gaat aan racisme, vernederingen en fysiek geweld maar helemaal verbaasd opkijken als de mensen uit die volkswijken dat niet meer pikken en bij de eerste de beste gelegenheid de politie van antwoord dienen zoals dat in dit land altijd de gewoonte is geweest, ook voor er hier moslims woonden.

Het lumpenproletariaat van politics.be dat achter zijn goedkope computer commentaar levert op ander lumpenproletariaat dat in al even slechte of nog slechtere papieren zit maar zich daar tenminste tegen verzet en amechtig probeert duidelijk te maken dat een samenleving zich geen onderklasse van werklozen en laaggeschoolden kan permitteren zonder dat dat regelmatig als een etterende puist in het aangezicht van de kleinburgers zal openbarsten.

Als sommige mensen hun xenofobe bril konden afzetten, dan zouden ze vaststellen dat die proletariërs van Anderlecht, Kuregem, Molenbeek en omstreken hetzelfde willen wat proletariërs altijd en overal willen: een deel van de rijkdom waar ze recht op hebben, de rijkdom die voor hun neus geëtaleerd wordt en op televisie en andere media breed wordt uitgesmeerd maar waarvoor zij moeten kromliggen en als ze er te dicht bij in de buurt komen worden aangekeken alsof ze een onderontwikkelde diersoort zijn.

Als de proletariërs van politics.be hun xenofobe bril konden afzetten, dan zouden ze zich solidair kunnen verklaren met de proletariërs van Brussel en zouden ze gezamenlijk kunnen opkomen voor een democratisch onderwijs dat niet op maat gesneden is van de werkgevers maar tegemoet komt aan de noden van de mensen. Dan zouden ze solidair kunnen opkomen tegen de georganiseerde uitbuiting van de hooggeëerde roversbendes van Dexia, Fortis, Electrabel/Suez, Telenet of Belgacom die hand in hand met de draaideur-politici die er in de hooggeëerde Raden van Bestuur zitten, ons allemaal hogere prijzen aanrekenen dan wat men in onze buurlanden betaalt en die allemaal grijnslachend als Ganzendonck hun winsten uittellen of met hun vettige administrateurekespollen hun aandelen beduimelen bij het zoveelste keer natellen van het kleine fortuin dat ze op de rug van de doorsnee proletariër hebben verzameld, terwijl ze onze binnensteden willens en wetens laten verloederen, binnensteden die gebukt gaan onder de schuldenlast die we met zijn allen al drie keer via interesten aan de banken hebben terug betaald.

Maar ik weet het wel, dat interesseert helemaal niemand. Laat ons gemakshalve nog wat op de moslims schelden, zij zijn altijd de schuld van alles, altijd en overal.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 02:33   #228
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Behandeling en rechten van krijgsgevangenen en van burgers in oorlogsgebied?
Nooit van gehoord?

Ook Taliban moslims die buitenlandse burgers die daar komen werken en wiens keel ze oversnijden hoorden daar blijkbaar ook nog nooit van.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 02:37   #229
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht

Liever hakken en schelden op de armen van onze maatschappij, zij die in wijken wonen waar meer dan 30, 40 en soms zelfs 50% werkloos is, waar heelder families wonen waar vader noch zoon noch oom of neef ooit een degelijke job heeft gehad en iedereen moet rondkomen van uitkeringen die volgens alle normen onder het bestaansminimum zitten.
.

Wat houd hen tegen terug te keren naar hun zandbak als het hier toch zo slecht is?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 09:15   #230
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wat houd hen tegen terug te keren naar hun zandbak als het hier toch zo slecht is?
De meeste van die jongeren zijn in België geboren en getogen. Ze kunnen niet "terug keren" naar "hun zandbak", want daar zijn ze al. België is "hun" zandbak.

Laatst gewijzigd door Sammael : 25 november 2009 om 09:20.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 09:54   #231
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
oproep tot revolutie?
Wat stelt u dan voor, m'n beste? Dat we gewapenderhand op straat komen, "de rijken" langs de guillotine laten passeren en een dictatuur van het proletariaat installeren?

Dat heeft men al een paar keer geprobeerd, doch als ik moet kiezen tussen de resultaten van zulke "revoluties" en de samenleving waarin ik momenteel leef, dan geef ik de voorkeur aan onze samenleving. Het kan natuurlijk altijd beter, maar het is hier nu ook weer niet zo slecht dat we met z'n allen een gewapende revolutie moeten ontketenen met dodelijke slachtoffers.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 11:39   #232
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je écht nooit van de Conventie van Genève gehoord?

Nooit van gehoord?
Nooit gehoord van schieten op alles wat beweegt, geen risico nemen van u zelf en of uw colega's in gevaar brengen. Het is hij of gij, eerst mikken en schieten, daarna pas roepen, staan of ik schiet en tot slot in de lucht schieten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 11:53   #233
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
De meeste van die jongeren zijn in België geboren en getogen. Ze kunnen niet "terug keren" naar "hun zandbak", want daar zijn ze al. België is "hun" zandbak.
Lulkoek. Het is iedere keer het zelfde," kan niet dit,kan niet dat WANTze zijn hier geboren en ze hebben geen binding met.... Tot ze trouwen en/of tot ze sterven, dan hebben ze plots wel binding met....

Een chinees die hier geboren is blijft een chinees en een Marokkaan idem. Afpakken die nationaliteit als ze zich niet kunnen gedragen hoe het hier past en weg. Ze hebben allemaal toch een dubbel nationaliteit. En familiehereniging, dat werkt in twee richtingen he, hun oudjes mee het land uit. Eens ze dat weten kraaien ze wel anders.
Oud 25 november 2009, 11:56   #234
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ten eerste is relschoppen plezant. Het zou wat meer mogen gebeuren. Kat en muis met de flikken, zorgen dat je niet gearresteerd wordt, al eens met een steen of een molotov gooien, misschien een katapult op zak hebben, je kleden op mogelijke klappen op je benen en armen en je beschermen tegen een waterkanon, een ruit van een bank inkeilen als je de kans krijgt, ... Moet allemaal kunnen vind ik. Het brengt wat leven in de brouwerij en het jaagt de burgermannetjes angst aan. Dat is altijd vrolijk.

ben jij geen burger?

Terwijl die onnozele burgermannetjes best zelf eens uit hun pijp zouden mogen komen en bv. hun bank in de fik steken of bij Electrabel of Telenet wat ruiten ingooien aangezien ze daar dagelijks door bestolen worden. Maar nee, daar gaan ze nooit kwaad op worden, die zijn te goed georganiseerd en te deftig. Die hebben een logo en glanzende ramen. Hoewel het gangsters zijn, worden ze er zelfs met de glimlach klant.

Hoe raak jij op internet? waar haal jij je elektriciteit?

Liever hakken en schelden op de armen van onze maatschappij, zij die in wijken wonen waar meer dan 30, 40 en soms zelfs 50% werkloos is, waar heelder families wonen waar vader noch zoon noch oom of neef ooit een degelijke job heeft gehad en iedereen moet rondkomen van uitkeringen die volgens alle normen onder het bestaansminimum zitten. Waar mensen uit armoede in veel te kleine krotten wonen met veel te grote families, waar de elctriciteit abominabel is en ze zelf hun badkamer moeten steken als ze wat hygiënisch willen wonen.

Werken? (misschien een vies woord voor sommigen, ik weet het, maar toch?)

Zich vrolijk maken als er in die wijken problemen zijn en als er iemand uit zijn dak gaat of in elk woord en elke daad van iemand uit zo'n wijk onmiddellijk het Grote Internationaal Islamitisch Jihadi Complot ontwaren.

Er geen graten in zien wanneer de politie in die wijken onschuldigen (laat me niet lachen) omverknalt, ineentimmert, steelt, bedriegt of zich achter de gesloten poorten van gevangenissen en politiekantoren te buiten gaat aan racisme, vernederingen en fysiek geweld maar helemaal verbaasd opkijken als de mensen uit die volkswijken dat niet meer pikken en bij de eerste de beste gelegenheid de politie van antwoord dienen zoals dat in dit land altijd de gewoonte is geweest, ook voor er hier moslims woonden.

Het lumpenproletariaat van politics.be dat achter zijn goedkope computer (die van mij kost toch wel wat hoor, maar ja, ik moet er wel voor werken natuurlijk) commentaar levert op ander lumpenproletariaat dat in al even slechte of nog slechtere papieren zit maar zich daar tenminste tegen verzet en amechtig probeert duidelijk te maken dat een samenleving zich geen onderklasse van werklozen en laaggeschoolden kan permitteren zonder dat dat regelmatig als een etterende puist in het aangezicht van de kleinburgers zal openbarsten.

Als sommige mensen hun xenofobe bril konden afzetten, dan zouden ze vaststellen dat die proletariërs van Anderlecht, Kuregem, Molenbeek en omstreken hetzelfde willen wat proletariërs altijd en overal willen: een deel van de rijkdom waar ze recht op hebben , de rijkdom die voor hun neus geëtaleerd wordt en op televisie en andere media breed wordt uitgesmeerd maar waarvoor zij moeten kromliggen en als ze er te dicht bij in de buurt komen worden aangekeken alsof ze een onderontwikkelde diersoort zijn.

Als de proletariërs van politics.be hun xenofobe bril konden afzetten, dan zouden ze zich solidair kunnen verklaren met de proletariërs van Brussel en zouden ze gezamenlijk kunnen opkomen voor een democratisch onderwijs dat niet op maat gesneden is van de werkgevers maar tegemoet komt aan de noden van de mensen. Dan zouden ze solidair kunnen opkomen tegen de georganiseerde uitbuiting van de hooggeëerde roversbendes van Dexia, Fortis, Electrabel/Suez, Telenet of Belgacom die hand in hand met de draaideur-politici die er in de hooggeëerde Raden van Bestuur zitten, ons allemaal hogere prijzen aanrekenen dan wat men in onze buurlanden betaalt en die allemaal grijnslachend als Ganzendonck hun winsten uittellen of met hun vettige administrateurekespollen hun aandelen beduimelen bij het zoveelste keer natellen van het kleine fortuin dat ze op de rug van de doorsnee proletariër hebben verzameld, terwijl ze onze binnensteden willens en wetens laten verloederen, binnensteden die gebukt gaan onder de schuldenlast die we met zijn allen al drie keer via interesten aan de banken hebben terug betaald.

Maar ik weet het wel, dat interesseert helemaal niemand. Laat ons gemakshalve nog wat op de moslims schelden, zij zijn altijd de schuld van alles, altijd en overal.
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 12:01   #235
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ook Taliban moslims die buitenlandse burgers die daar komen werken en wiens keel ze oversnijden hoorden daar blijkbaar ook nog nooit van.
Inderdaad, trouwens, die soft Conventie's zijn de zwakte van onze eigen beschaving.

Als ge een rattenplaag wil aanpakken moet ge dat doen met radicale middelen en niet met, door een stel moraalridders, geschreven tekstjes.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 november 2009 om 12:01.
Oud 25 november 2009, 12:12   #236
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je écht nooit van de Conventie van Genève gehoord?

Nooit van gehoord?
Die moraalridders die dat soort conventies ondertekenen en opstellen, die zitten niet in dat soort gebieden he. Die worden niet beslopen en hun strot overgesneden he. Die moeten zich niet laten beschieten he.

Elimineren, dat is de bootschap die in die conventies zou moeten staan. Maar dat klinkt politiek gezien niet zo goed in onze softmaatschappij. Eigenlijk is het een schoftmaatschappij waarin onze para’s moeten opereren.

Geen kompassen, kompassen gebruiken ze op zee.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 november 2009 om 12:13.
Oud 25 november 2009, 12:17   #237
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Die moraalridders die dat soort conventies ondertekenen en opstellen, die zitten niet in dat soort gebieden he. Die worden niet beslopen en hun strot overgesneden he. Die moeten zich niet laten beschieten he.

Elimineren, dat is de bootschap die in die conventies zou moeten staan. Maar dat klinkt politiek gezien niet zo goed in onze softmaatschappij. Eigenlijk is het een schoftmaatschappij waarin onze para’s moeten opereren.

Geen kompassen, kompassen gebruiken ze op zee.
Jouw wereld ziet er wel heel "simpel" uit.

Laatst gewijzigd door Pietje : 25 november 2009 om 12:19.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 12:34   #238
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Jouw wereld ziet er wel heel "simpel" uit.
U maakt de uwe misschien te ingewikkeld.

Nee, ik versta het wel, je ziet het goede in alle mensen, en wil iedereen verschillende kansen geven, wat op zich niet verkeerd is.

alleen als de kansen opgebruikt zijn, moet je ook durven overschakelen op drastische, efficiente middelen, en meestal zijn die eenvoudig en "simpel".

Kortom als er een legertje losgeslagen jongeren met molotov cocktails begint te gooien (mogelijk dodelijke wapens) dan vind ik het niet meer dan geoorloofd, dat die gastjes overhoop geknald worden, je geeft ze gewoon een waarschuwing, willen ze niet luisteren, dan maait ge ze gewoon omver.

Een politiekantoor in brand steken, is niet zomaar een politiekantoor in brand steken, dat is een statement, maken, ... Dat is een geweldige schop in de kont van het het heersende regime. Als dat regime zijn "gezag" wil herstellen, moet dat ook een statement stellen. anders is die wijk reddeloos verloren.

Een stevige razzia, bij de lokale druglords bv, zou al heel effectief zijn, 2 a 300 flikken die alles maar dan ook alles controleren, en iedereen oppaken die er van dichtbij of veraf mee te maken heeft. Een maatschappij hoeft dergelijke terreur niet te tollereren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 12:51   #239
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
U maakt de uwe misschien te ingewikkeld.

Nee, ik versta het wel, je ziet het goede in alle mensen, en wil iedereen verschillende kansen geven, wat op zich niet verkeerd is.

alleen als de kansen opgebruikt zijn, moet je ook durven overschakelen op drastische, efficiente middelen, en meestal zijn die eenvoudig en "simpel".

Kortom als er een legertje losgeslagen jongeren met molotov cocktails begint te gooien (mogelijk dodelijke wapens) dan vind ik het niet meer dan geoorloofd, dat die gastjes overhoop geknald worden, je geeft ze gewoon een waarschuwing, willen ze niet luisteren, dan maait ge ze gewoon omver.

Een politiekantoor in brand steken, is niet zomaar een politiekantoor in brand steken, dat is een statement, maken, ... Dat is een geweldige schop in de kont van het het heersende regime. Als dat regime zijn "gezag" wil herstellen, moet dat ook een statement stellen. anders is die wijk reddeloos verloren.

Een stevige razzia, bij de lokale druglords bv, zou al heel effectief zijn, 2 a 300 flikken die alles maar dan ook alles controleren, en iedereen oppaken die er van dichtbij of veraf mee te maken heeft. Een maatschappij hoeft dergelijke terreur niet te tollereren.
Wat heeft dit met de Conventie van Genève te maken ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 13:10   #240
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als dit toch zo leuk is en jij dat toelaatbaar vind, moeten ze er ook maar tegen kunnen dat ze óók een ferm pak lappen op hun grote smoel krijgen, maar dát is dan weer niet politiek correct, dat mág dan weer niet.
Als jouw 'voorstel tot plezier maken' moet kunnen, moet het omgekeerde - zélf goed motten krijgen - óók kunnen!

De 'onnozele' burgermannetjes zullen ooit misschien wel uit hun pijp komen, maar dan tégen dat tuig dat jij hier zo verheerlijkt. Jij bent trouwens geen 'klant' bij Electrabel of Telenet, jij hébt geen elektriciteit of internet?

Naar school gaan, school afmaken, een job zoeken is blijkbaar nog nooit in hun hoofden opgekomen - ook niet in jouw hoofd misschien?
Dacht U écht dat er geen arme 'Belgen' zijn die in dezelfde omstandigheden moeten leven - gaan die óók om de haverklap rellen en vernielen?

Er geen graten in zien wanneer de politie in die wijken onschuldigen omverknalt, ineentimmert, steelt, bedriegt of zich achter de gesloten poorten van gevangenissen en politiekantoren te buiten gaat aan racisme, vernederingen en fysiek geweld maar helemaal verbaasd opkijken als de mensen uit die volkswijken dat niet meer pikken en bij de eerste de beste gelegenheid de politie van antwoord dienen zoals dat in dit land altijd de gewoonte is geweest, ook voor er hier moslims woonden.

Onschuldigen? lamenielache joh...
Ik heb nooit geweten van zulke 'praktijken' op zulke schaal vóórdat er islamieten waren!
Heb jij weet van Vlamingen die massaal 't straat oprennen en de boel gaan vandaliseren omdat een Vlaamse crimineel zogezegd wordt vernederd en er fysiek geweld wordt gebruikt tegen bvb een Dutroux, van Temsche, De Gelder etc...???
Het is helemaal geen kwestie van 'het niet meer pikken', maar een 'gewoonte' geworden om bij elke gelegenheid die zich aandient, reden of geen reden, te gaan rellen. Schaf dat 'politiek correcte' af, de linkse clubjes die dat 'soort en cultuur' vergoelijken, de hand boven het hoofd houden, bruikbare idioten, cultuurrelativisten, zelfbenoemde vermeende wereldverbeteraars e.d. werden in vroeger tijden, als landverraders met pek en veren beladen en het land uitgejaagd, méé met dat stelletje 'jihadis' van het 7de knoopsgat, 't zou rap opgelost zijn!

Het lumpenproletariaat van politics.be dat achter zijn goedkope computer commentaar levert op ander lumpenproletariaat dat in al even slechte of nog slechtere papieren zit maar zich daar tenminste tegen verzet en amechtig probeert duidelijk te maken dat een samenleving zich geen onderklasse van werklozen en laaggeschoolden kan permitteren zonder dat dat regelmatig als een etterende puist in het aangezicht van de kleinburgers zal openbarsten.

Die 'etterende puist' zou wel eens in hun eigen smoel kunnen ontploffen...ooit...
'Ze' proberen helemaal niet duidelijk te maken dat een maatschappij zich geen onderklasse van werklozen en laaggeschoolden kan permitteren, die kerelkes zin perfect tevreden met hun 'uitkering' en daarbovenop nog wat lucratieve bijverdiensten in drugs en dergelijke meer - het is gewoon uitschot van het laagste allooi dat nooit anders gekend heeft dan rel schoppen, dat is een levenswijze op zich geworden, ze worden zelfs niet gecorrigeerd door eigen gemeenschap, maar gesteund en aangemoedigd, dat is de 'verrijking', 'koeltoer'!!! die ze hier ingevoerd hebben en opdringen!

Als sommige mensen hun xenofobe bril konden afzetten, dan zouden ze vaststellen dat die proletariërs van Anderlecht, Kuregem, Molenbeek en omstreken hetzelfde willen wat proletariërs altijd en overal willen: een deel van de rijkdom waar ze recht op hebben, de rijkdom die voor hun neus geëtaleerd wordt en op televisie en andere media breed wordt uitgesmeerd maar waarvoor zij moeten kromliggen en als ze er te dicht bij in de buurt komen worden aangekeken alsof ze een onderontwikkelde diersoort zijn.

Recht? Sommige mensen wérken om een deel van die rijkdom te bekomen!
Wie nog nooit een reet heeft uitgevoerd, wie nog nooit een 'bijdrage' aan een maatschappij waartoe hij behoort, geleverd heeft, heeft nérgens 'recht op, zelfs geen uitkeringen meer - cordon er omheen!

Dacht U dan dat het in 'buurlanden', waar die 'hogere prijzen' niet worden aangerekend, beter was, dat daar geen ettertjes de boel verzieken in de grootsteden? Wélke reden hebben ze daar dan - analyseer jij dat ook eens met een ellenlang essay...

Ocharmkes toch, een mens zou bijna compassiekes krijgen met die sukkeltjes die maar geen kansen krijgen en zich daarom verzetten tegen de heersende klasse. Straks moeten we ze zeker ook nog dankbaar zijn omdat zij strijd leveren voor ons, omdat zij wel lef hebben om op te staan en te vechten tegen onrecht, net als ze ons al 'bevrijd' hebben in de oorlog en na de oorlog ons land terug hebben 'opgebouwd'!

Het zijn gewoon een zootje ongeregeld dat zichzelf en hun eigen gemeenschap in diskrediet brengen en steeds meer veracht zullen worden door de burger die wél werkt, jouw 'pleidooi' voor dat rellend tuig en uitschot is een regelrechte kaakslag aan mensen die werkelijk arm zijn, wérkelijk redenen hebben om opstandig te zijn, wérkelijk onrecht wordt aangedaan - en die NIET massaal gaan rellen, de boel afbreken en tóch proberen om op hun manier een steentje bij te dragen aan een leefbare maatschappij.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be