![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij er wel niet bij zegt is dat die oude bijbelteksten in deze tijd helemaal niet meer toegepast worden wat we van veel koranschriften niet kunnen zeggen. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 december 2009 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feiten: " a total of 10,667 individuals had made allegations of child sexual abuse. Of these, the dioceses had been able to substantiate 6,700 accusations against 4,392 priests in the USA. Of the 4,392 priests who were accused, police were contacted regarding 1,021 individuals and of these, 384 were charged resulting in 252 convictions and 100 prison sentences. 3,300 were not investigated because the allegations were made after the accused priest had died. Thus, 6% of all priests against whom allegations were made were convicted and about 2% received prison sentences to date" 2 procent. Laten we het dan aub niet over Belgie hebben, want daar zal het dan 0 % zijn. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 december 2009 om 05:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar gaat het niet om. Ik heb nooit gesproken over straf, jij beweerde dat niemand gestraft werd. Het gaat erom dat jij systematisch liegt om je bekrompen wereldbeeldje te bevestigen. Het valt me op dat je niet terugkomt op je uitspraak dat de moeder die haar twee kinderen vermoordde zomaar terug de maatschappij werd ingestuurd.
Van mij mogen al die pedo's de maximumstraf krijgen, net zoals iedere straatboef van mij ook een tijdje mag gaan brommen (wat nu ook niet gebeurt en wat je steeds handig verzwijgt), maar doe alsjeblieft niet alsof 'jouw' mensen (je locatie is Kraainem, nietwaar?) het zoveel zwaarder hebben dan de rest. Ook zij worden aan de lopende band vrijgesproken en krijgen minimale straffen. De straffeloosheid is op dit moment vrij algemeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het moment van mijn post was het idee van justitie dat de vrouw de straat weer op kon. Ternauwernood werd dit voorkomen en werd de vrouw preventief geinterneerd. Of ze nog vast zit op dit moment is onbekend. Dat we weer hard kunnen lachen als de rechter in deze zaak uitspraak doet staat vast. Julie en Marcel van 2 en 4 jaar kunnen het niet meer navertellen. Wat wel bekend is is dat de man van deze vrouw (Marcel van Beeck) zich inmiddels heeft opgehangen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 december 2009 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straatcriminelen hebben prioriteit (relatief dan) worden actief opgespoord en vervolgd in Belgie itt tot fraudeurs, corrupten, en vele andere gecompliceerde misdaden. Een groot gedeelte van de criminaliteit in dit land interesseert hoegenaamd niemand. Zo algemeen is de straffeloosheid dus niet. Krijgt bijvoorbeeld een winkel-overvaller een te lage straf? Vaak wel inderdaad, alhoewel dit heel erg van advocaat en rechtbank afhangt (de bekende rechtsongelijkheid). Is het lachwekkend als een eerwraakmoordenaar twee of drie jaar effectief moet zitten? Ik dacht het wel. Is een justitieel systeem dat deze misstanden faciliteert en misdadigers bewust loslaat op de burger zelf crimineel? Ik dacht het ook. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 december 2009 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het logisch dat criminaliteit die dichtbij burgers staat prioritair is, u niet? Ja, bij eerwraak worden vaak straffen gegeven die licht lijken( mij lijkt een paar jaar bak niet licht, maar mogelijk bent u ervaringsdeskundig?)omdat humanitaire overwegingen ook een rol spelen bij de gedachte aan herintegratie, niet enkel de dader maar ook omgeving, motieven, druk, medeplichtigheid van anderen, worden ter verdediging aangevoerd. Iedere rechter kan daar rekening mee houden, wat dan ook gebeurt binnen een rechtsystheem wat gericht is op mensen en niet op een ideologie, zonder die basis. De verlichting en mensbeeld liggen hieraan ten gronde, mogelijk stoort vooral dat u? Betekent dit dat het gerecht perfect werkt? nee maar toch te verkiezen boven alternatieven zoals Amarika met zijn doodstraf, of sharia zoals in Islamitische landen. Uiteraard wordt fraude ook bestraft maar zoals overal en binnen ieder systheem maken macht, politieke gevoeligheden A; dat je daar via media niet altijd nog over leest, en B dat dit gezien de connecties van betrokkenen vaak minder tot werkelijke straffen leidt; Ik daag u uit een systheem te benoemen wat hier volledig vrij van is! U eeuwig gezeur dit probleem steeds als excuus op te voeren kun je na honderd veertien post niet meer ernstig nemen! Laatst gewijzigd door alice : 27 december 2009 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze mensen kunnen niet genoeg bestolen en bedrogen worden. Héérlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bijna een oproep tot meer moorden. Dit systeem en dit discours vráágt om meer criminaliteit. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 december 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop eens ongelijk te hebben, maar volgens mij ben jij geen belastingbetaler! ![]() Mensen bedreigen en bestelen vind je heeerlijk wanneer het klootjesvolk is? Pas op hoor want volgens de afdeling groenten en filosofie hier besta je niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die urls kunnen nooiot de waarheid doen verdwijnen. Christenen moeten niet weten van terroristen en pedofielen. De moslims aanbidden ze. Dus al wat je schrijft of doet valt in het niet met de rauwe waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gasten zijn gestraft binnen hun eigen religie. De terrorsiten en pedofielen van de islam worden aanbeden en in zijn naam hele oorlogen goedgekeurd. Nu jij weer ach geef het toch op uwe islam is de religie der blinde zotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Christenen aanbidden hem niet.Nu niet en nooit niet en ook geen pedofielen. Geef het toch op. De islam is de religie der dwazen.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 27 december 2009 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |