![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is Ronald Janssen de moordenaar van Annick ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
26 | 76,47% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 23,53% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ronald blijft maar bekentenissen braken , point is wat klopt ervan.
Zoals iemand hier al aangaf , de moorden waarvan hij verdacht wordt werden op een verschillende wijze gepleegd , niet echt seriedoderswerk. Verder , tot op heden geen enkel bewijs , hij heeft getoond waar hij het moordwapen in het water smeet , niets ![]()
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() Die Ronald J. is toch een merkwaardig figuur. Hij zou nu een paar verkrachtingen bekennen in Leuven wat er dus op wijst dat hij een lustmoordenaar is? Maar dan krijgen we weer te horen dat Annick Van Uytsel nooit misbruikt zou geweest zijn. Hij ontvoert haar, sluit haar op en brengt haar dan om. Begrijpen wie begrijpen kan. En nog steeds geen enkel bewijs gevonden buiten die 3 vuurwapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() inderdaad weer zo'n typisch sensatieverhaal a pur sang,een geschenk voor de reclameinkomsten
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit o.a. met de boezemvriend van RJ in, die man dacht al 10 jaar een goede vriend te hebben..de avond voor de moord in loksbergen nodigde hij RJ nog uit op een filmavondje, die zou geweigerd hebben omdat actie/geweld films hem niet lagen. De beste vriend werd ook door RJ gevraagd om als onafhankelijke getuige op te treden bij de huiszoeking..die kerel zag dus de ene na het andere wapen en aanwijzing opduiken..ik begrijp echt dat die nu totaal onbereikbaar is..die gast moet nu kapot zijn van ( onnodige ) schuldgevoelens.. De dag na de moord stapte RJ zoals gewoonlijk het streekmuseum binnen, toen één van de aanwezigen grove taal sprak aan het adres van de mogelijke dader( in de zin van zelf levend laten verbranden in een auto), zou RJ onmiddelijk vertrokken zijn..ze kunnen blijkbaar niet tegen kritiek.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS: gooi je boeken over seriemoordenaars maar in de prullenbak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn boezemvriemd, tja, ik heb ook zogezegd een boezemvriend, maar uiteindelijk kent die mij ook nog maar voor de helft hoor. Toen zijn ex bij mij kwam uithuilen hing ze al zijn vuile was buiten. Daar zaten ook zaken tussen waar ik echt van verschoot. Iedereen heeft zo zijn geheimen zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een (onwetende) boezemvriend van een seriemoordenaar annex serieverkrachter zijn is toch iets anders..dan stel je denk ik jezelf een miljoen vragen waarom had ik het niet gezien..had ik het geweten dan was..voer voor jarenlange nachtmerries en trauma's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De dubbele moord is aan hem toe te schrijven..... Al die andere onopgeloste moorden die ze nu aan hem pogen te linken zijn momenteel zonder hard bewijs wat betreft zijn betrokkenheid... Sommigen hier zeggen nét zoals in vele kranten dat het een intelligente seriemoordenaar betreft.... Vertel mij eens waarom zulk een "slimme" seriemoordenaar uitgerekend een koppeltje vermoordt dat pal naast hem woont.... Zo plaatst hij zichzelf midden de spotlights aangezien een politieonderzoek in zulke gevallen cocentrisch werkt..... En vooral hun onderzoek in de beginfase richten op de famillie,de vriendenkring en de direkte buren van de slachtoffers en hun onderzoek in steeds grotere kringen uitbreiden op zoek naar mogelijke sporen en of conflicten tussen de slachtoffers en hun omgeving... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 januari 2010 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet niet van waar die manie komt om seriemoordenaars al snel te profileren als zijnde "intelligent". De invloed van films misschien, waarin seriemoordenaars steevast veel te slim zijn voor de modale politie en slechts een hardnekkige, hyperintelligente rechercheur hen kan grijpen. Citaat:
Daarbij, je mag zo intelligent zijn als je wil, iedereen maakt fouten en is een slachtoffer van zijn eigen emoties. Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niets ![]() Kevin en Shana vermoord met een vuurwapen en in brand gestoken. Annick vermoord door slagen op het hoofd en in het water gesmeten. Dit is het werk van verschillende daders .
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Je denkt toch niet dat men enkel met bekentenissen werkt waar alleen alom bekende feiten worden toegegeven..zo stom zijn de speurders nu ook weer niet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een moordenaar met een beetje verstand en die "geilt" op moorden kan ook verschillende moorden uitvoeren. "hoe zou het zijn om haar/hem te kelen", "hoe zou het zijn om hem/haar af te maken met een nekschot" / "hoe zou het zijn om hem haar te wurgen/verdrinken".... Wat ik hiermee wil aantonen dat een moordenaar die kickt op moorden en houdt van variatie niet perse steeds hetzelfde patroon dient aan te houden. Een zieke geest valt niet te doorgronden en kan alle richtingen uitgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dacht men ![]() 2 zotten die zodanig labiel zijn dat ze een proces niet kunnen doorstaan , Werden maanden aangehouden en weer vrijgelaten . Nu Ronald Janssen nog .
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() of Kevin en Shana hebben hem echt tot t uiterste gecouilloneerd, waardoor zijn mo wijzigde ... en hij nog tegen de lamp liep ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Oei, het theorietje van The Syndrome komt nog meer onder druk:
http://www.standaard.be/artikel/deta...8&kanaalid=871 |
![]() |
![]() |