![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 april 2010 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet misschien dat er anderstaligen in Vlaanderen leven. Franstaligen die in Vlaanderen leven, kijken al zeker en vast naar RTBF, RTL-TVI plus al die Franse zenders. Italianen kijken ook zeker en vast naar RAI Uno. En dat is hun volste recht. Thuis spreken ze de taal die ze willen en kijken ze naar de zenders die ze willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u echt dat die Italianen niet meer voor Italië bij pakweg de Mundial zullen supporteren? Enz........ U wil dat ze hun eigen taal en cultuur verwaarlozen! Hebt u geen schaamte daarvoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, en ook niet RTBF 1 en 2. Ik ken het aanbod van de Brusselse regio niet maar in Vlaanderen mag gerust 75 % van het aanbod geschrapt worden. Ik kijk vooral naar Canvas, de Nederlandse zenders, Arte en verschillende BBC-zenders die allemaal schitterende programma's aanbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind u het dan ook het volste recht van Nederlandstaligen in Belgie te kunnen/mogen kijken naar de grootste stations uit hun taalgebied? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 april 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we dan in gezamenlijkheid vaststellen dat de Nederlandstaligen in Belgie dat op dit moment niet mogen.
Terwijl de Franstaligen, de Turkse immigranten, de Italiaanse etc wel die toestemming hebben. Niet dat ik dit de Franstaligen verwijt trouwens. (Alhoewel die zich zeker tegen de komst van RTL4 en SBS6 op de Brusselse kabel/Rand kabel fel zouden verzetten) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 april 2010 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Vind wel dat de keuze moet blijven. En dat we niet slechts kunnen kiezen tussen VRT, NEd1 en andere commerciële pulpzenders zoals Discovery.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb bij U meer en meer het gevoel dat het U te doen is zoveel mogelijk te streven naar een Nederlandstalig superras dat standaard niet meer naar anderstalige TV en RADIOSTATIONS mag kijken zonder daarvoor extra te betalen. Ik krijg daarbij een heel slecht gevoel. Misschien sta ik daar alleen in, misschien niet....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() RTBF mag absoluut niet van de kabel verdwijnen! Ik vind het heerlijk om zo af en toe eens 50 jaar terug in de tijd te gaan en RTBF te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#238 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In ben niet zo voor die kerktoren mentaliteit. In tegenstelling tot de groot-nederlanders houdt deze jongen er wel van om eens verder te kijken dan een taalgebied. ![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vind ik ook. Er moet zowel sprake zijn van een breed aanbod als van diversiteit. Actualiteiten, films, natuur, cultuur en entertainment. Het is ook niet zo dat ik bepaalde zenders wil weren of groepen mensen hun zenders wil afnemen. De kabelexploitanten moeten desnoods door de politiek gedwongen worden om hun lamlendige kruideniersmentaliteit te laten varen en ruimschoots tegemoet te komen aan een tv-zenderaanbod dat beantwoordt aan de eisen van de tijd. Het summiere aanbod van vandaag de dag is te gek voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |