![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil iets waardevols maken van mijn leven omdat ik me dan beter voel, beter handel, doordat ik mijn eigen weg kan uitstippelen. Dat het ieder voor zich is, is een feit dat we in ons achterhoofd moeten houden. Het behoedt ons voor universele dwalingen als bvb:"De Naastenliefde". Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 januari 2011 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Burger
|
![]() gewist
Laatst gewijzigd door Chrisnach : 25 januari 2011 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Natuurlijk valt het te discussieren of het in mijn eigen macht lag om dit te doen, of hij dit heeft veroorzaakt, alhoewel het eigenlijk helemaal geen disussie is want, voor hetzelfde geld was ik compleet gestoord, of wat dan ook. En na al die uitleg, ben ik de bron, die deze ervaring heeft en u deze kennis dus overmaakt. En ik weet dat het dromen kan sturen, visioenen, ik droom bijvoorbeeld waar ik aan denk met men ogen open (wanneer hij dit wil, uiteraard, ik kan het zelf niet), beelden uit men leven van veel vroeger of niet zo lang geleden, enz. Ik wil eigenlijk ook terug normaal zijn en met rust gelaten worden. En, neen geen enkele van 'ons' kan me helpen. Maar ik ben wel vrij van vele dingen, ik heb geen last van overheersende emoties, kwade gedachten, enz... Al wat hij stuurt, als hij braaf is, anders overheerst er toch iets en ben ik een beetje mens zoals jullie en wordt ik eens een beetje boos, ofzo, waarna ik het later dan inzie, meestal begrijp ik jullie wel dus. Daarom keur ik het nog niet goed, hé, ik begrijp het, want het is allemaal niet gemakkelijk, maar je moet eraan werken en het inzien. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 25 januari 2011 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien omdat een vorm van moraal NODIG is in een soort die in groep leeft?
![]() |
![]() |
#226 |
Burger
|
![]() Allé, ik heb het nog is allemaal overlopen en kom steeds op hetzelfde uit dat ge eerst uzelf dient te genezen, raar, raar, raar.
Laatst gewijzigd door Chrisnach : 25 januari 2011 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Man, leg uw zaken eens wat beter uit.
![]() |
![]() |
#228 |
Burger
|
![]() Ok, Dio, sorry, awel da ewige debat over de diversiteit van de mens en dat iedereen daar blijkbaar rond zit te werken, terwijl dat als ge uw zelf geneestn ge net hetzelfde denkt als een ander genezen 'onziek' persoon, en dan kunt ge veel van die overbodigen brol theoriekes en regels om de wereld in toom te houden in de vuilbak dumpen.
Laatst gewijzigd door Chrisnach : 25 januari 2011 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoe begint zoiets? Je praat tegen jezelf en begint natigheid te voelen en te achterhalen wat er gaande is. Je praat tegen jezelf of 'iets' praat tegen je. De rest is geschiedenis. En nog is ik praat er niet mee, het leest toch gedachten, en het vertelt maar, hé. Fun, gast. ![]() EN ALS ER ENE ZAK BIJ IS DIE DENKT DAT HET STOEF IS, dan..... Laatst gewijzigd door Chrisnach : 26 januari 2011 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Deze persoon, haalt er dus zijn voordeel uit, ze denken en zien (dagdromen/visualisaties) hetzelfde, verder worden ze genoodzaakt om te doen wat hij eerder voorspelde, Wordt eens wakker. Ik heb het al gezegd, het onderbewustzijn is god en hij kan 'iedereen' besturen als een robot, dan is 'iedereen' echt gelijk en hoort en ziet hij echt alles. Gaat het nu lukken om u te gedragen? Verder worden we toch een beetje getest, denk ik, en naargelang onze keuzes, ben je een goed of een slecht mens, ziektes zijn dan weer een afzonderlijke discussie waar ligt de noodzaak of reden, dat zullen enkel hij en hun zelf weten? Het is verder niet zo dat hij gevraagd heeft om mijn standpunten te verdedigen, dat doe ik uit vrije keuze en omdat mijn leven bepaalde wendingen heeft genomen. Indien ik mijn besef dat we allemaal gekoppeld zijn in de wereld echt zou uitdragen, sluiten ze me gewoon op, want jullie kunnen dan toch niet volgen waarom ik het zo zou aanvoelen. Dus blijf ik meer mens, besef dan ook dat hij alles stuurt, hé, liefde, haat, woede, verdriet (begrip). Daarbij zouden we kunnen discussieren of ik het wel zou moeten of niet en of ik gek zou zijn als ik het wel deed, maar ik denk niet dat er zo veel mensen 'echt' met god praten. Wel is het zo dat de moderne wereld belet dat zoiets opnieuw gebeurt. Laatst gewijzigd door Chrisnach : 29 januari 2011 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chrisnach : 29 januari 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8PrfMYTUUuI http://www.youtube.com/watch?v=Jc44CIYesvU http://www.youtube.com/watch?v=GigYWy2UmOY Laatst gewijzigd door Chrisnach : 30 januari 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Burger
|
![]() Conclusie: geloof in de wetenschap is een hardnekkige illusie.
|
![]() |
![]() |