![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een muzikant die niet wil optreden moet daar de ge'volgen van dragen (buiten het feit dat belachelijk is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Jaaaaaa, mea culpa mea maxima culpa....NOT !!
En weet je wat? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 17 april 2010 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Treedt deze op, is dat mooi meegenomen, maar verder gaat dat niet. Andy Partridge staat bekend om zijn ongelooflijke plankenkoorts en heeft tot zover ik weet al jaren geen podium meer van dichtbij gezien. Wordt de muziek daar plotseling beter of slechter van ? Maar toegegeven, het zijn teveel argumenten voor jou. Dus misschien nog een tekeningetje of een auto-sticker slogan om te tonen wat voor een ferme forumdebator je wel bent ? Laatst gewijzigd door kiko : 17 april 2010 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U vraagt : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Jawel, toch net gezegd dat ik er PERSOONLIJK voor zorg dat die muzikanten aan de bedelstaf belanden.
Vertel me eens , wat doen jullie voor de muziekindustrie en/of Belgische muziekwereld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() De taak van de gemiddelde muziekliefhebber beperkt zich vooral tot, in geval van goedkeuring, de aanschaf van de CD's en eventueel het bijwonen van optredens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Hij is geen Consument. Hij Winkelt niet in De Winkel waar alles Redelijk is. Hij baat De Winkel uit. "Jullie mogen alleen Kopen." Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 april 2010 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niveau weer... begin stilaan te denken dat ik mijn tijd op dit forum beter anders kan besteden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie mij, ik ben al maanden aan het werken aan mijn computer. Enig idee wat ik al had kunnen gepresteerd hebben zonder het forum en online poker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Eigenlijk is de hele discussie te herleiden tot een kwestie van respect.
- Kiko: ik respecteer de beslissing van de muzikant of artiest om hun album niet (gratis) online te zetten en gewoon te laten verkopen via het gewone, klassieke circuit. Rest: Niets van ! Internet of niets. Evolueer of sterf uit. - Kiko: ik respecteer de beslissing van de muzikant of uitvoerder om niet op te treden, het gaat mij in de eerste plaats om de muziek. Rest: In geen geval ! Die luiaards moeten maar optreden als ze nog iets willen verdienen achter hun muziek. - Kiko: ik respecteer het feit dat veel mensen leven van muziek, en dat ze daar bijgevolg geld voor vragen. Rest: Vergeet het ! Gratis downloaden of niets! Geen respect dus. Een mentaliteitsprobleem dat hand in hand gaat met de verzuring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling