![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 juni 2010 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die vraag over de euro vond ik dat De Wever serieus de mist is ingegaan. Blijkbaar herhaalt hij de laatste tijd gewoon steeds hetzelfde deuntje over de vorige regering met zijn slechte immigratie en justitiebeleid. Hij mag daarin dan al gelijk hebben. Door zichzelf zo steeds te herhalen geeft hij zelf de aanzet voor een verminderende populariteit. Als je steeds hetzelfde herhaalt gaan mens en media daar eerst in mee, maar op een bepaald moment hebben ze het dan wel gehad. Dan lijk je een typetje te spelen. Kijk maar naar De Winter. Maar over die euro dus : welk Europees land zou vandaag de dag nog wel aanvaard worden ? Allemaal hebben ze tekorten groter dan 3% op hun begroting en velen een staatsschuld die te groot is. Dat euro gedoe lijkt me een serieus non argument. BDW is daar dus de mist in gegaan. Net zoals zijn partij op economisch vlak al een paar keer serieus de mist is ingegaan. Die heb ik echt liever niet aan de macht. Andere partijen hebben dan misschien slecht uitgewerkte scenario's of standpunten waar ik me helemaal niet in kan vinden. Zeer grote flaters hebben ze toch nog niet laten zien. (buiten het VB dan, die doen het op dat vlak nog slechter) |
|
![]() |
![]() |
#225 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ²
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Burger
|
![]() Citaat:
- SPA: We gaan de pensioenen optrekken met 200 euro. - Groen: We gaan de 32-urenweek invoeren, terwijl Unizo vraagt om de 40-urenweek. Dan vind ik die flater van 500 000 jobs nog vrij goed meevallen, N-VA geeft tenminste toe dat het een lapsus was. Ik moet wel toegeven dat er betere argumenten waren voor die euro, zoals je zelf al aangeeft. |
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want dat was het uiteindelijk he: er moeten 500 000 jobs bijkomen om het EU-gemiddelde te bereiken. Dat was voor mij een 'eye opener'. Het beleid van afgelopen jaren was nog rampzaliger dan ik dacht. |
|
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ∃ € : € ≠ ∞ !
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is die mens, en wie betaalt die mens zijn boterham?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet herinneren Torfs ooit 'geloofwaardig' te hebben gevonden als het over iets anders gaat dan 'kerkelijk recht', en zelfs in dat laatste geval ben ik geneigd hem te wantrouwen. Ik weet niet hoe dat komt. Ik denk dat het te maken heeft met zijn mimiek.
![]() |
![]() |
#231 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zal net zo snel gaan als de verfransing toen. Misschien sneller
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#234 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Idd, zijn quote over 'het opengrenzenbeleid van de regering' is echt wel grijsgedraaid... Hij heeft misschien ten dele gelijk, maar wat de N-VA met immigratie wil doen, weet niemand, ook omdat niemand het vraagt. Het is toch vreemd dat die partij enerzijds zo eurofiel is, maar anderzijds wel voor een (veel) strenger immigratiebeleid is...
#235 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Mijn voorspelling klopt niet in die zin dat ge nu al aan het bleiten zijt ![]() Nog een voorspellingske trouwens : als "olijke Bart" en zijn gevolg straks 40% halen, dan gaat ge nog zeggen dat ze onder de verwachting zijn gebleven ![]() Een activiteitenkalender opstellen over wat ze voor mijn part allemaal met albert2 zijn blote kont mogen doen, ga ik laten hoewel ik wel een paar ideeen heb ![]() En die driekleur uithangen, laat me niet lachen, daar mag marianneke binnenkort haar eigen gat mee afkuisen, eventueel op zijn vrouwtjes ![]() Noorman |
|
![]() |