![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja, zo is het. Akkoord, ik zal mijn frustratie in de toekomst enkel op deze hypocrieten uitspuien.
Hoe je het best kan reageren op dit soort tuig? Alleszins niet negeren, dat werkt duidelijk niet. De harde aanpak! Godsdienst is vanuit mijn perspectief iets gevaarlijk, zoals je zegt, wordt het heel vaak misbruikt door figuren om hun eigen gedragingen mee goed te praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschouw uw manier van steeds persoonlijk aan te vallen als een teken vna intellectuele zwakte,blijkbaar voelt u zich toch in uw mening nogal snel bedreigd. Wat u probeert duidelijk te maken is onzin, wat moet ik in vredesnaam begrijpen aan een redenering waarbij baby's naar de koran moeten luisteren omdat dit hun ontwikkeling zou stimuleren? Kom kom, u doet net alsof iedere moslim bereid is Nederlands te leren, de eerste generatie deed dit al helemaal amper en ook veel nieuwkomers doen geen moeite, wat net hun kansen sterk beperkt op de arbeidsmarkt en het heel lastig maakt iets aan hun laaggeschooldheid te doen. Ik denk dat u woorden zoals intellectuele oneerlijkheid beter achterwege laat evenals de ambitie ' dit bij anderen aan de kaak te stellen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, hard aanpakken daar geef ik u gelijk in. Maar hoe? Klacht indienen? Denk je dat uw klachten zullen behandeld worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk u op een beleefde wijze een aantal vragen te stellen, nadat ik uw filmpjes bekeek, kunt u de beleefdheid opbrengen ook even te antwoorden? U kunt het me vast uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Filmpje ipv filpmjes bedoel je. Die man heeft alles klaar en duidelijk uitgelegd. En neen, ik ga niet in op uw reactie. U maakte van de 'duivels' de christenen, joden en niet-gelovigen. U weet het toch allemaal beter dus ik ga er mijn tijd alvast niet aan verdoen. U doet niet anders dan woorden verdraaien en zaken verzinnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard gedraagt de meerderheid van moslim zichzelf helemaal niet zo, maar de minderheid die dit wel doet beroept zich steevast op de Koran om hun gedrag te verklaren. Dat kan een religie juist erg gevaarlijk maken, wanneer mensen letterlijk gaan interpreteren wat ik die Koran staat omdat dit de laatste boodschap van God zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit wordt door die man niet klaar en duidelijk uitgelegd, nochtans een belangrijke vraag voor niet moslims, u zegt mondig te zijn, dan kun je dit vast uitleggen! Wie dus Sugar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten niet in het Griekse heidendom met zijn halfgoden en zijn heroën. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
|
![]() Citaat:
En hoeveel keer op een dag typt u wel niet dat ik 'mondig' ben. U kent me niet eens maar ik kan inderdaad mondig zijn vooral wanneer een ander me onrecht aandoet zoals ik ooit aangaf in een topic en weer eens verdraait u mijn woorden door te stellen dat ik ten allen tijde mondig ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang wij (ongelovigen) die duivels niet zijn is het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat motiveerden zij met stukken uit de Koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg hoor, maar dan moet u niet beweren dat uw Islamitische opvoeding automatisch universele waarden van gelijkwaardigheid meegeeft, juist niet en dit vanaf de eerste dag, zo bewijst uw meneer in uw filmpjes. Laatst gewijzigd door alice : 4 juli 2010 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Bepaalde daden van de mens zijn satanistische maar een mens kan geen satan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar het advies van uw profeet als gelovigen vooral onder mekaar te blijven, anders kan de duivel je makkelijker verleiden. Wat denkt u , bedoelde Mohammed daarmee degene die geen moslim is of een of ander wezen wat niet tot het mensenrijk behoorde? Benieuwd of u echt zo denkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 juli 2010 om 23:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, u werd een vraag gestelt waarop u niet kunt of wilt antwoorden en daarbij probeert u de focus te verplaatsen door allerlei uitspraken over mijn mening, ontkent u dan dat met de duivel de niet Islamitische wereld wordt bedoeld? Het is het één of het ander Sugar, zeg nu eens klaar en helder A of B. Kun je trouwens beleefd blijven? Waarom ben je zo agressief, dat is binnen discussies een teken van zwakte, dat zou je moeten weten! Laatst gewijzigd door alice : 4 juli 2010 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen behoefte om te reageren op uw reactie maar de niet-islamitische wereld is niet 'de duivel'. De duivel is geen mens dus hoe kan het dan zijn dat de christenen, joden hier mee bedoeld worden? De duivel is een djin in de islamitische wereld. Bepaalde mensen denken dat de duivel hen kan aanraken of pijn kan doen. Maar de duivel kan je alleen schade berokkenen dmv zijn influisteringen. Wat het beluisteren van de koran betreft door een baby daar kreeg u antwoord op van Kallikles. En de Koran beschermt en werkt rustgevend.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 juli 2010 om 23:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bevestig wel onmiddellijk dat ik niet de intentie heb belangstelling op te brengen voor Islam omdat ik zoekend ben naar andere dan de waarheid die ik reeds gevonden heb. Net zoals u ben ik gevormd door mijn cultuur en die verschilt danig van de uwe, waarom zouden we daarover niet zonder vooroordelen met mekaar van gedachten kunnen wisselen? Wat kan volgens u die djin dan doen om mensen schade te berokkenen? Wat voor wezen met ik me hierbij voorstellen of gaat het op eigenschappen, handelingen, gedachten die onverenigbaar zijn met wat uw leer voorschrijft? Moet ik me dan begrippen zoals verleiding, handelingen in strijd met uw geloof voorstellen, kortom wat haram is? Vergeet niet dat "haram" wel toegelaten is in de Westerse wereld zelfs erkent wordt als mensenrechten die trouwens ook voor vrouwen van kracht zijn, hoe verenigt u die tegenstellingen tussen Haram ( Islamitisch fout) en hallal( islamitisch goed?) Wat is behorend tot Djin en wat niet? Alles wat Islamitisch is is dan goed en wat dit niet is fout en dus moet je oppassen dat geen duivel je dit influistert? Dan bevestigt u mijn stelling, des duivels is datgene wat niet Islamitisch is, dus door islam uit te dragen doe je het goede? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oorlogen in Afghanistan en Irak zijn per definitie godsdienstoorlogen..de aanleidingen waren religieus geinspireerde terroristische aanvallen... |
|
![]() |
![]() |