![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit moesten het Russen geweest zijn stond er waarschijnlijk dat ze kaviaar op de baan hadden gesmeerd. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 augustus 2010 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was dus volkomen verantwoord, uitdrukkelijk de islam te vermelden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Een paar euro voor een jerrycan. Voor olio di semi vari (werkelijk de allerlaagste kwaliteit olijfolie, doorgaans gebruikt als een soort biodiesel, hoewel eetbaar) betaalt men bij de groothandel niet meer dan 2 euro per 10 liter.
U kunt het zoveel in het belachelijke trekken als u wilt natuurlijk, maar dat doet verder niets aan het feit af dat onverlaten van zeer waarschijnlijk het allochtone soort wel degelijk met olijfolie een hinderlaag voor de politie hebben opgezet, uw zielige pogingen om de aandacht daarvan af te leiden, ten spijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is 5 keer goedkoper dan diesel aan de pomp en 2 a 3 keer goedkoper dan mazout in de groothandel. Het energieprobleem is opgelost door Sus Iratus. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 augustus 2010 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"dort, wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen.“ Heinrich Heine, Almansor. Eine Tragödie, 1821 Laatst gewijzigd door filosoof : 5 augustus 2010 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Zoals ik al zei: bij de groothandel.
Citaat:
Maar net zoals u geen rode diesel, parafine etc. in uw privévoertuig mag gieten, zult u ongetwijfeld uw auto ook niet op die olijfolie mogen laten rijden. Overigens is oud frituurvet/-olie nóg goedkoper. Als u het vriendelijk vraagt aan de frituuruitbater bij u om de hoek, krijgt u dat misschien wel voor niets. Dat heb ik nergens beweerd. Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft die groothandel misschien een naam, adres of telefoon waar ik ze kan bereiken?
Citaat:
En bij diesel ziet de douane enkel of het geen rode kleur heeft. Als het waar is wat u hier beweerd is dat nochtans zo. Dan rijden we binnenkort allemaal op olijfolie.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 augustus 2010 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onzin. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 5 augustus 2010 om 15:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen olie op het vuur gooien, hé!
![]() ('k zijn alle weg)
![]() |
#232 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan u mij de naam, adres of telefoonnummer van die groothandel geven of is het weer één van die zovele fantasieën van u?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 augustus 2010 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Ja dat kan ik, maar doe zelf gewoon even de moeite om in de gouden gids een horecagroothandel te vinden. Ik hoef u toch niet als een klein kind aan het handje mee te nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hoeft alleen maar de naam, adres of telefoon in te typen en op "Antwoord versturen" drukken. En blijkbaar kan u dat niet.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 augustus 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij de oudere dieselmotoren moet je enkel een verwarmingselement in de brandstoftoevoer plaatsen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U weet hoe die olijfolie genoemd wordt, dat die bij de horecagroothandel te koop is, en dat er zoiets bestaat als de gouden gids. Combineer die gegevens zelf maar als u zo absoluut die olijfolie wilt hebben. Ik heb al meer dan genoeg kostbare tijd verprutst aan dit offtopic geleuter met een beroepsafstrijder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan iemand die zelf zegt later de bevelen van haar man op te volgen en te gehoorzamen en ook nog verklaart geen probleem te hebben met corrigerende tikken voor vrouwen niet zien als iemand die haar geloof voorop zet,of als iemand die maatschappelijke en aanvaardbare standpunten weet te combineren met haar geloof. Wat niet inhoudt dat we niet vreedzaam naast mekaar kunnen leven. Over kallikles deel in uw mening op geen enkel punt! Zijn getreiter naar mezelf en Marie zie ik als de persoonlijkheid van een klein mens met groot complex naar mondige vrouwen. Alle monotheistische religies onderdrukken vrouwen maar van het juk van het christendom heeft deze samenleving zichzelf bevrijdt, ik voel er niets voor een nieuw juk te laten opleggen, al zeker niet omdat volgens Moslim via bekeringen ons cultuur wordt bijgebracht! Heeft u de Koran gelezen? Onderwerping is zonder meer een centrala punt, of gelovigen dat erkennen of niet bepaald niet mijn mening, ik denk liever zelf ergens over na en een kritische kijk is de meeste gelovigen niet echt gegund. Weet u wel wat het betekent wanneer iemand zegt Allah boven alles te plaatsen? Ik heb die uitspraak uiteraard van nog anderen gehoord en steeds kwam het erop neer dat Goddelijke inzichten boven deze van de mens staan, dus ook boven democratie! Ik vind dat je in een land waar niet God maar burgers bepalen wat goed of slecht is jezelf buiten de samenleving zet wanneer je eerst naar Allah kijkt en pas daarna naar de omgeving waarvan je deel uitmaakt! Moslim is beter onderlegd dan Sugar en ook meer open in waar het om draait, islam als uitgangspunt voor deze samenleving, via partheid over "overtuigen" dat islam de "oplossing" is voor ieder probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me evident dat onderwerping centraal staat, je kan islam vertalen als onderwerping (aan god).
|
![]() |
![]() |