![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cipiers moeten hun eigen eten meebrengen volgens de regels. Het is daarmee dat ze altijd in de cel van de fattique eten, buiten het bereik van de camera.
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frieten in 't gevang ... één keer in de maand, als 't van mij zou afhangen, en alleen maar als ze 't verdienen. En met maar een klein beetje mayonaise: slecht voor de cholestorel. En ook gene couscous. Slecht voor de integratie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere dag 5 kg rauwe eerste klas steak voor pakweg een hond of 20. Wordt in stukken gesneden en gemengd met groenten en brood. Zulk goed eten krijgen ze in het gevang nooit!
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader heeft in de vleesindustrie gewerkt, vandaar dat ik een beetje op de hoogte ben van hondenvoer (jachthonden en dergelijke). De eigenaars van die honden kwamen koeienmagen kopen in het slachthuis. Deze werden dan gekookt en bewaard. Het groot voordeel van een koeienmaag is dat er veel vezels inzitten en dat het vlees redelijk voedzaam is. Er is nooit een jager of kweker "filet puur" komen vragen.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die beesten krijgen geen afval. Toch niet in mijn tijd. En ik heb een groot deel van mijn tijd als beroeps daar bij die honden gezeten.
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij zou het afhangen van wat je geflikt hebt. Mannen als Dutroux zouden inderdaad met enkel een homp brood en een minimum water moeten overleven. Nog altijd beter af dan die twee meisjes die van honger omkwamen in zijn kerker. Lekkernijen zou hij alvast nooit krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#232 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien moet iedereen eens overwegen om al die domme commentaar voor zichzelf te houden...
Niemand van jullie weet wat er allemaal aan vooraf is gegaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Met jullie kutcommentaar de hele tijd, jullie praten als haters maar gedragen je als fans. Hou jullie met jullie eige leve bezig, jullie weten van niks en blijven toch praten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden waarom iemand in de gevangenis geraakt is? Mijns inziens moet je in La BelZiek al heel wat uitgevroten hebben voordat je eindelijk 'n cel van de binnenkant mag zien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...211037#p211037 Hier lieverd. Het blijkt dat Brenda dus al 2 jaar verkering heeft met de 23-jarige Nabil Zammouri uit Maaseik. Deze Turk blijkt volgens haar een prima jongen te zijn die van veranderd is van een losse handjes crimineel tot een engeltje die nooit meer bejaarde mannen voor geld in elkaar slaat. Nabil zal een goede moslim zijn nu. Een kleine terug blik naar wat voor kwajongens streken de lieve Nabil uitgehaald heeft. Citaat:
Brenda vindt het waarschijnlijk niet erg om straks klapjes te krijgen, want ook voor een sluwe [s]vos[/s] Turk geldt…Hij verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.[/quote] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooh, zó zit de vork in de steel! Brenda is f'lieft en wil graag trouwen voor de imam en dan asap kleine soldaatjes van allah produceren, wat lief. Veel geluk in je verdere leven Brenda, heb je je al bekeerd? Edit; oh maar ... dat was die van de mayonaise op de frieten? Was die mayonaise wel halal?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 mei 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Brenda wil trouwen voor de imam zal ze toch eerst een cursus hoofddoek lopen moeten volgen. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 mei 2011 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |