![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gij ziet, zie ik niet. Zou het kunnen dat ook uw perceptie vatbaar is voor verbetering?
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw probleem daarmee is wat precies?
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij denkt dan dan de SPa en Groen! er bij zijn omdat BDW de linkse visie aan het hart draagt?
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mij dat doet denken aan een man die zijn vrouw beu is, maar in plaats van het zelf af te trappen maar wat de paljas uithangt, zodat zij hem uiteindelijk verlaat en hij daarna wat sympathie kan gaan scoren bij de gemeenschappelijke vrienden. Ze noemen dat ook wel eens een "sans-couilles".
|
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je geen vertrouwen hebt in de Vlaamse meerderheid? Citaat:
Maar ge kunt de zaken nu eenmaal niet omkeren, wilt ge rampen vermijden.
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de hang naar zuiverheid is bij mij door de leeftijd wat afgenomen.
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.brusselsjournal.com/node/2436 |
|
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Frankrijk kiest niet voor hen.
|
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die stijging met een korrel zout nemen. Dat er geen sprake is van een daling, is in elk geval wel een goed signaal. Maar dan nog... wat zijn peilingen waard?
|
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens mag ik hopen dat Bart er qua gezondheid niet onderdoor gaat want met zijn levensstijl (die hij wel heeft beloofd te beteren), electorale positie en politieke agenda zou ik het zelf ook niet lang volhouden. Laat staan dat 1 of ander labiel Le Soir lezer hem een dezer dagen neerlegt. En zelfs als zulks gebeurt dan hoop ik dat hij goede luitenants in zijn partij heeft of het zou anders kunnen uitdraaien op een LPF scenario. Te snel gegroeid en dan moet je verdomd degelijk personeel hebben als de hoofdvogel weg zou vallen. |
|
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Freek de Jonghe, Neerlands Hoop in Bange Dagen - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat u vrij er van te geloven wat ge wil, maar aangezien Wallonië geschiedkundig meer binding heeft met Luxemburg dan met Frankrijk, is die stelling niet zo ongeloofwaardig. En wij verder mogen opdraaien voor die bodemloze put. Daar bedank ik ze feestelijk voor.
|
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die laatste zin van je... ook niet de eerste keer dat je die tikt. En ergens klopt het wel. Net daarom dat deze draad eerder geovuleerd is richting "mentale emancipatie van de Vlamingen als een volk". De Vlaming heeft het voorlopig nog net iets te goed en stelt zich geen vragen want over staatsschuld horen ze al sinds de jaren tachtig zonder er zich vragen bij te stellen en de meesten wonen ook niet in de Vlaamse Rand. Zolang dat proces niet ver genoeg is gevorderd blijf je met een patstelling zitten met een "demandeur de rien" franstalige kant en een Vlaanderen dat op 3 jaar tijd een mini-partijtje bombardeerde tot grootste partij van heel belgique. De twee enige dingen die de N-VA nu kan hopen is dat die emancipatie in de hoofden van de Vlaming verder gaat en dat er dan opnieuw een politieke crash komt met bijhorende (verder wel ongrondwettelijke) verkiezingen. Ik ben zeker dat het dan tussen de oren van de Vlamingen nog verder zal gaan bewegen. |
|
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Frans dan nog wel.
|
![]() |