![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ga ervan uit dat de heer Peumans dit toch zonder enige moeite zal kunnen weerleggen ? Verklaring bij de politie, en hij is waarschijnlijk toch ook bij een dokter geweest, kwestie van de 'schade' vast te stellen ? Allez, ik zou dat toch doen, enerzijds omdat ik zeker zou willen zijn dat er niets ernstig mis is, en anderzijds toch ook om later de schadeloosstelling te kunnen laten bepalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon, het artikel zegt alles, hé. De Peuk ging een crèmeke eten met zijn vrouw. Op de terugweg naar zijn wagen begon hij, zoals hij wel vaker doet, een communautair gesprek met zijn vrouw (waar zou een mens het anders over moeten hebben na het verorberen van een crème glace in Visé?). Hij zei letterlijk: 'Niet slecht die crème, maar wat een ongelofelijke oetlullen zijn die gasten van Action Fouronnaise wel! hahahah'. Wil nu toch wel niet net het toeval dat daar een typ van Action Fouronnaise voorbijliep, de Peuk denigrerend hoorde spreken over zijn clubje en de man daarop aansprak? Hij had echter nog geen half woord gezegd of de vrouw van de Peuk (na middernacht wel eens de Neuk genoemd) begon met haar paraplu op de arme man te slaan. 'Een Waal! Een Waal!' Weg! Vorrrrtt! Ssssss... Gelukkig kon de politie erger voorkomen.
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
on topic Ik vind dit een faites divers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Burgemeester
|
![]() Gewoon even een fotoke van peumans nemen en het bewijs is geleverd of morgen effe naar het VP stappen of hem thuis opzoeken . Precies of peumans gaat daarover liegen of de zaak omdraaien .
Wat voor een gezever komt er eigenlijk uit die belgicisten hunne mond . |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() dit soort politieke soaps scoort altijd goed en is ideaal als afleidingsmanoeuvre
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 16 september 2010 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet de vechtersbazen van de belgicistische clubjes steken dat ze het nooit verder zullen schoppen dan lallende forummers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En intussen kan Peumans het proces verbaal tonen (ja... daar krijgt hij een kopie van mee uit het politiebureau) en de ziekenhuisrekening. Plus... vertel me niet dat er aan een taverne of zo geen getuigen waren. Ik lach er echt mee. Niet om die mens zijn verwondingen maar wel als je bij een druk bezochte zaak buiten stapt en wat in elkaar geslagen wordt zonder enige aanleiding eerder dan dat je voorzitter van het Vlaams Parlement bent. Ik ben heel, maar dan ook heel erg benieuwd naar de afloop van deze zaak. Normaal kan een PV een jaar duren voor ze je naar de rechtbank roepen om te getuigen. Ben eens benieuwd. Edit: Sneta, mijn opmerking is uiteraard niet aan jou gericht maar aan de lezers van deze draad. mvg.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2010 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, ik kon het niet laten.
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...erzinsels.aspx
Citaat:
Het circus op zijn best !! Laatst gewijzigd door Wisord : 16 september 2010 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, misschien heeft hij zijn ijsje in het Nederlands besteld.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vent heeft het al heel hard te verduren gehad. Ik hoop en ik smeek dat jouw kind nooit zal worden bedreigd aan de schoolpoort. Ik heb er te wat te weinig tijd voor momenteel, maar ik zou gerust een groepje willen vormen dat elk Vlaams kind dat door de gematigde mening van elk kind van elke moeder en vader dat wordt bedreigd aan de poort van een schooltje, weze het een peuter, kleuter of basis-school ook eens te bedreigen. Je kan je politieke tegenstander aanpakken hoe je wil... maar zijn of haar kinderen bedreigen doe je verdomme niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 september 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |