![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is de vraag nu een beetje duidelijk?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 28 september 2010 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel als een autochtoon geweld gebruikt dan is het een psychopaat, een uitzondering en weten we niet hoe dat gekomen is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me jaren mogen bezighouden met hangjongeren in Antwerpse wijken en dus enig idee hoe hun situatie is. Maar uw minachtig voor mensen met veldervaring is me bekend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Op algemene aanvraag.
"De Vlaming met rastakapsel Alain Bouillon was zaterdagavond 6 mei 2006 met zijn Parijse vriend van Gabonese afkomst Rafaël Mensah op stap in Brugge. ’s Nachts waren ze de weg kwijtgespeeld en per toeval in de buurt van het extreemrechtse skinheadcafé De Kastelein (intussen: Moloko) beland. Skinheads die in De Kastelein een trouwfeest hadden bijgewoond, vielen Bouillon en Mensah aan en stampten hen verrot. Gewaarschuwd door een getuige kon de politie de bij de geweldpleging betrokken skinheads onmiddellijk inrekenen: ze waren teruggekeerd naar De Kastelein, op hun kleren en schoenen hing nog bloed van de feiten die zich even voordien afspeelden. Alain Bouillon was wekenlang arbeidsongeschikt; Rafaël Mensah lag meer dan een maand in coma in het Algemeen Ziekenhuis Sint-Lucas (foto 1). Na twee maanden werd hij overgebracht naar een ziekenhuis in Parijs, waar hij nog zes maanden verzorgd werd. Een klein jaar na de feiten werd Mensah getroffen door een longembolie die hem het leven kostte. De dood zou niet het gevolg zijn van de verwondingen in Brugge, maar terug in Parijs was Rafaël Mensah fysiek noch psychisch dezelfde als tevoren. "http://aff.skynetblogs.be/archive/20...kapsel-en.html Werd hierover een draad opgestart? Waarom niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() Criminele jongeren moet je op 2 manieren aanpakken. Enerzijds moet je ze kansen bieden, een bezigheid en als ze iets misdoen zoals bv iemand doodslaan, dan moeten ze keihard en meedogenloos aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen minachting voor mensen met veld-ervaring; ik betwijfel dat hun conclusies enige wetenschappelijke waarde hebben. Kan je nu vertellen "Hoe weet jij dat die 15 jongeren uit zo'n gezin komen? Ken jij hun achtergrond? Hun ouders? Weet jij hoe ze werden opgevoed?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent weer bezig met goedpraten en ontkennen! Daar helpt je die jongeren dus geen bal mee vooruit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Dan kan je zeker de impact van hun opvoeding (of beter : het gebrek eraan), en dus ook van de cultuur van het moederland van hun ouders inschatten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het nooit begrijpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwacht iets zorgvuldiger onderzoek vooraleer men daar wetenschappelijke waarde aan toekent. Mijn mening? Ik heb over deze zaak mijn mening niet gegeven. Waar heb jij dat gelezen? Daar ik mijn mening niet gaf; hoe kan ik dan minimaliseren en goedpraten? Je bent ze weer aan het brouwen, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meer nog: er komen zelfs programma's op tv waarin de delinquentieproblematiek bij autochtone jongeren aan bod komt. maar je gaat geen enkele deskundige vinden die niet toegeeft dat het probleem binnen de groep allochtonen toch wel de spuigaten uitloopt, vergeleken met autochtonen. Misschien gaan ze het niet in 't openbaar durven zeggen, en ga je er een privégesprek mee moeten hebben. Citaat:
Citaat:
allez, jezelf misschien.
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |