![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toegegeven, ik heb geen gedetailleerd economisch plan gezien van het N-SA. Maar als enige partij die radicaal breekt met het huidige, GEDOEMDE paradigma van Fractional Reserve Banking, en dit om de juiste redenen, is dat voor mij al een zeer goed begin. Om dat uit de doeken te doen belanden we in een totaal andere, ongetwijfeld lange discussie. Ik ben er zeker van dat het huidig geldende economisch-financiele systeem geen stand zal kunnen houden en dat het solidarisme dan idd het enige alternatief zal zijn voor het westen. Het gaat dus niet enkel om bv geldcreatie en fractional reserve banking als negatief iets maar om de ganse bedrieglijke ideologie die erachter steekt en wie deze ideologie gepromoot heeft, en waarom. Dat zal ook wel duidelijk worden als de boel voor goed implodeert, zoals we bijna gezien hebben in 2008.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 8 november 2010 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Gouverneur
|
![]() leerkracht
• [beroep] iemand die lesgeeft. ' Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/leerkracht Professor: Vlaanderen zowel een docent, hoofddocent, hoogleraar, gewoon hoogleraar als buitengewoon hoogleraar, soms met professor aangesproken. In Vlaanderen werden (worden) ook priesters-leraars in colleges en seminaries professor genoemd. In Franstalig België kan professeur zowel 'hoogleraar' als 'onderwijzer' betekenen. Anyway, dit is geen linguistics forum. Och, niet moeilijk dat je hun programma goed vindt, je ziet maar wat je haute finance ervan terecht heeft gebracht en wat het voor de mensen betekent. Wat voor de ene mens haute finance is, is voor een ander een riooljob. Nou het bevestigd wat ik al zei, het heeft niet echt veel geholpen dat je advies hebt gegeven, we zitten dieper in de shit dan ooit. Waarschijnlijk was da advies dat je gegeven hebt voor persoonlijk winstbejag, klopt dat? Nu, ik ga het niet in een persoonlijke flamewar gaan uitlokken, het constructief houden en ga mijn excuses al aanbieden voor het bovenstaande gezegde. Kon het niet laten, het moest eruit. Citaat:
Citaat:
............. Je zal wel begrijpen dat ik mijn mening echt niet ga vormen in hun financiële idee als ik niet meer kan lezen erover. Iedereen met wat verstand weet wat het probleem is, maar een oplossing heb ik door nog geen enkele politieke partij horen geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig maar voor u...
Citaat:
![]() Mij kan de haute finance ook geen reet schelen kerel. Maar je insinueert in je eerste repliek om referentiepunten, wel dan geef ik ze. Citaat:
Gij werkt toch niet zeker? Want dat is persoonlijk winstbejag, een dikke schande is dat!! ![]() Citaat:
Citaat:
Neen, niet iedereen met wat verstand weet wat het probleem is, zeg het ons eens.
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() .
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 8 november 2010 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij creeert dus helemaal niks en uw bedrijf dat u aan het werkt zet maakt evenzeer winst ''op de kap van anderen'' om in uwen denktrant voort te gaan. ![]() Voor de rest klaag ik het huidige financiele systeem juist zelf aan als ge het nog niet door had, om redenen die gij zelf halvelings laat doorschemeren. Maar neen, dat interesseert u niet meer, meneer heeft persoonlijke issues die hij even wil opklaren, en je geeft het dan nog zelf toe... '' de vloer vegen'' .. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 9 november 2010 om 02:29. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() 7 posten. mijn pronostiek: haalt nooit de 100.
![]() |
#229 |
Gouverneur
|
![]() Wedden? Ik denk dat je eerder mij gaat in je blacklist gaat zetten dan dat ik opgeef. Wanneer krijg ik eens je economisch inzicht in de bovenstaande vraag?
Laatst gewijzigd door openeye : 9 november 2010 om 02:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister-President
|
![]() Ik vind openeye's posten - als niet-economist - heel interessant, ik hoop dat hij hier meer gaat posten in de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Gouverneur
|
![]() Bedankt voor het compliment, Taman, maar ik zou niet weten wat ik hier nog meer zou kunnen schrijven. Heb mijn mening over deze partij al op de vorige pagina neergeschreven . Blijkbaar is de OP van deze draad niet van plan om met tegenargumenten te komen of waarschijnlijk kunnen ze niet met tegenargumenten komen omdat ik gelijk heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() In andere topics misschien, over andere onderwerpen? Want het NSA maakt maar een miniem deel uit van het brede spectrum van wat hte politics board vertegenwoordigt.
Economie interesseert me niet zo, maar dit bv was heel interessant om te lezen : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal in de komende dagen een draad maken met mijn visie, voor wie het interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals ik al dacht is het partijprogramma een kopie van dat van Mussolini met een stevig antisemitisch sausje. Extreem rechts dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus als zij aan de macht komen zou je pleiten om de oorlog te beginnen, zoals een echte liberaal pleegt te doen in zo'n gevallen?
![]() |
#236 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() Lietaer is een bron van inspiratie voor mij. Hij weet veel, maar wat doet hij ermee? Bedelen en smeken aan de poort?
|
![]() |
![]() |