![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vrouw haalde de media omdat ze idd echt naïef is,maar het blijft wel een normaal mens van vlees en bloed,net als U vrouw Weet jij dan echt zeker voor 100% dat U kinderen bv van U zijn,welk dubbel leven leeft U vrouw en zelfs U mss hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed een scheve schaats rijden, een flirt op een feestje dat zijn allemaal menselijke zaken die overal wel eens zullen voorkomen. Maar dat ligt heel erg ver van vrouwen die zoveel partners hebben dat ze de vader niet eens weten te herinneren en hun kinderen dumpen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, en dan kijk ik naar het jaartal 1795, werden de gehuwde vrouwen niet gelijkwaardiger sinds de Franse revolutie, in tegenstelling tot de ongehuwde vrouw die toch al op zelfstandig basis economische activiteit mocht ontwikkelen, oa prostitutie. Hoogdagen van de erotische literatuur, maar huichelachtig. Zelfs de Code Napoleon stelde overspel strafbaar met gevangenisstraf voor de gehuwde vrouw, terwijl de gehuwde man hoogstens een boete kon krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Mambo,mss heeft deze vrouw wel DEZE ZIEKTE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja vrouwen nemen maar de partner van hun keuze natuurlijk. Maar er zijn natuurlijk ook zo van die dingen zoals trouw, loyaliteit, liefde, eerlijkheid,deugden, waarden, normen...en zo nog één en ander. En mochten er geen voorbehoedsmiddelen bestaan men zou heus nogal een rem zetten op avontuurtjes van één nacht puur uit instinct.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar gaat het uiteindelijk om. Niet dat ze voor de zoveelste keer met een ander in bed kroop. Dat typeert haar natuurlijk wel maar is niet de hoofdzaak.
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevolgen van deze verschrikkelijke ziekte zijn soms niet te overzien,en in nood hebben sommige mensen geen vrienden,wat ik erg rot vind ..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet zou beletten dat dit tot meer ongewenste zwangerschappen zou leiden, accidentjes zullen er altijd gebeuren, tijdens een onbewaakt moment. En uiteraard - als 'k je reacties lees - zal de vrouw met vinger worden gewezen naast het feit dat ze met de gebakken peren zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent het prototype van de vrouwenonderdrukker, uw volgende stap is waarschijnlijk ons in een harem opsluiten met een doek op onze kop en een draai om de oren als we iets zeggen dat mijnheer niet aanstaat! U hebt geen enkel respect voor vrouwen.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 oktober 2010 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee wijven poepen maar,en ontvangen,meestal nog zonder werken !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook gescheiden en bleef met twee kinderen alleen, op een bepaald moment kreeg ik ook geen alimentatie meer, 2 jaar heeft het geduurd, mijnheer had geen "inkomsten" meer (had er voor gezorgd dat hij afgedankt werd) en geen vast adres. Dat mijn kinderen niets te kort kwamen, kwam volledig voor mijn rekening, heel hun opvoeding, verzorging, alles wat ze nodig hadden, daar draaide ik in mijn eentje voor op. Ex zat in de tussentijd in de kroeg nog meer schulden bij te maken. Een gezamenlijke lening die we nog tijdens ons huwelijk hadden aangegaan betaalde hij niet meer af (het was een nieuwe auto die hij nodig had en die hij perte totale gereden heeft, waarop hij besloot dat het niet meer nodig was te betalen gezien er geen auto meer was ![]() Neen, ik ben niet dakloos geweest - gelukkig maar voor mijn kinderen - maar geloof me dat ik ook veel zwarte sneeuw gezien heb, kom dus niet af met uw verhaaltjes druipend van zelfmedelijden omdat u dakloos was. Denk aan uw vrouw die intussen UW kind (of was dat kind minder van u omdat u gescheiden was?) heeft grootgetrokken.
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw die lust zoekt is een hoer. Een man die lust zoekt... dan is het een natuur recht? Djeeeses wordt eens wakker, het is 2010 ja! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het niet kunt betalen, moet je het niet in huis nemen hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die hun kinderen dumpen, de nek omdraaien, begraven, afstaan, verkopen (jawel verkopen als een hond) Die hebben geen respect ! Geen zelfrespect, geen respect voor hun kinderen en geen respect voor de vader. Idd..vrouwen hebben zeker en vast plichten! En degenen die vinden dat ze dat niet meer moeten hebben omdat hun lust hoogtij moet kunnen vieren zouden we beter idd een doek rond hun hoofd binden en een draai rond hun oren geven. En als ze hun pleziertje opnemen dat ze het dan doen met hun partner en niet met god en alleman. En vooral dat ze na hun pleziertjes ook hun verantwoordelijkheid ten volle nemen. Want blijkbaar rijpt bij vrouwen ergens het idee dat de man er alleen maar is om hun geld te geven en voor de rest vooral niet in hun weg te lopen. Wel ze zijn mis!
![]() |