Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 09:56   #221
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Joat dat zal wel.
Mocht mijn vrouw nog maar een fractie doen van wat zij gedaan heeft dan zou je spreken over mijn vrouw zaliger.
Ik had het wel over wat jij niet wist,de facteur,glazenwasser ect

Die vrouw haalde de media omdat ze idd echt naïef is,maar het blijft wel een normaal mens van vlees en bloed,net als U vrouw
Weet jij dan echt zeker voor 100% dat U kinderen bv van U zijn,welk dubbel leven leeft U vrouw en zelfs U mss hé
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 10:03   #222
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik had het wel over wat jij niet wist,de facteur,glazenwasser ect

Die vrouw haalde de media omdat ze idd echt naïef is,maar het blijft wel een normaal mens van vlees en bloed,net als U vrouw
Weet jij dan echt zeker voor 100% dat U kinderen bv van U zijn,welk dubbel leven leeft U vrouw en zelfs U mss hé
Als man weet je dat. En ik ben nu niet direct één van de naïeve mannen die er rondlopen.
Nu goed een scheve schaats rijden, een flirt op een feestje dat zijn allemaal menselijke zaken die overal wel eens zullen voorkomen.
Maar dat ligt heel erg ver van vrouwen die zoveel partners hebben dat ze de vader niet eens weten te herinneren en hun kinderen dumpen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 10:04.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 10:06   #223
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En je vergist je van intellectuele literatuur.
Het moet zijn ; In 1795 schreef Markies de Sade zijn erotische werk La Philosophie dans le boudoir ou Les instituteurs immoraux
Heb ik nog niet gelezen. Wat is boodschap van Markies de Sade ?

Hoe dan ook, en dan kijk ik naar het jaartal 1795, werden de gehuwde vrouwen niet gelijkwaardiger sinds de Franse revolutie, in tegenstelling tot de ongehuwde vrouw die toch al op zelfstandig basis economische activiteit mocht ontwikkelen, oa prostitutie. Hoogdagen van de erotische literatuur, maar huichelachtig. Zelfs de Code Napoleon stelde overspel strafbaar met gevangenisstraf voor de gehuwde vrouw, terwijl de gehuwde man hoogstens een boete kon krijgen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 10:09   #224
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een man volgt zijn natuur en zoekt de meest geschikte partner om zich te vermenigvuldigen, (...)
Mambo, ik hoop dat de vrouwen dit niet lezen, die krijgen steevast lachkramp.
Oud 9 oktober 2010, 10:13   #225
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Beste Mambo,mss heeft deze vrouw wel DEZE ZIEKTE
Oud 9 oktober 2010, 10:14   #226
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Heb ik nog niet gelezen. Wat is boodschap van Markies de Sade ?

Hoe dan ook, en dan kijk ik naar het jaartal 1795, werden de gehuwde vrouwen niet gelijkwaardiger sinds de Franse revolutie, in tegenstelling tot de ongehuwde vrouw die toch al op zelfstandig basis economische activiteit mocht ontwikkelen, oa prostitutie. Hoogdagen van de erotische literatuur, maar huichelachtig. Zelfs de Code Napoleon stelde overspel strafbaar met gevangenisstraf voor de gehuwde vrouw, terwijl de gehuwde man hoogstens een boete kon krijgen.
Tja strafrecht is weer iets anders.

Nu ja vrouwen nemen maar de partner van hun keuze natuurlijk. Maar er zijn natuurlijk ook zo van die dingen zoals trouw, loyaliteit, liefde, eerlijkheid,deugden, waarden, normen...en zo nog één en ander.
En mochten er geen voorbehoedsmiddelen bestaan men zou heus nogal een rem zetten op avontuurtjes van één nacht puur uit instinct.
Oud 9 oktober 2010, 10:16   #227
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan nog, is er ook een zelfhulpgroep voor mensen die hun kinderen dumpen?

Want daar gaat het uiteindelijk om.
Niet dat ze voor de zoveelste keer met een ander in bed kroop. Dat typeert haar natuurlijk wel maar is niet de hoofdzaak.
Oud 9 oktober 2010, 10:37   #228
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan nog, is er ook een zelfhulpgroep voor mensen die hun kinderen dumpen?

Want daar gaat het uiteindelijk om.
Niet dat ze voor de zoveelste keer met een ander in bed kroop. Dat typeert haar natuurlijk wel maar is niet de hoofdzaak.
De gevolgen van deze verschrikkelijke ziekte zijn soms niet te overzien,en in nood hebben sommige mensen geen vrienden,wat ik erg rot vind ..........
Oud 9 oktober 2010, 10:45   #229
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En mochten er geen voorbehoedsmiddelen bestaan men zou heus nogal een rem zetten op avontuurtjes van één nacht puur uit instinct.
Ben je daar zeker van ? Ik niet. Mijn inziens zou dit resulteren tot meer voorzichtigheid, het juiste moment kiezen. Maar niet tot minder.
Wat niet zou beletten dat dit tot meer ongewenste zwangerschappen zou leiden, accidentjes zullen er altijd gebeuren, tijdens een onbewaakt moment. En uiteraard - als 'k je reacties lees - zal de vrouw met vinger worden gewezen naast het feit dat ze met de gebakken peren zit.
Oud 9 oktober 2010, 11:10   #230
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het woord slettebak is hier niet op z'n plaats Mambo. Hiermee veroordeel je per definitie de moeder, omdat ze nu eenmaal moeder kan zijn, en bestendig je enkel wat Simone de Beauvoir in 49' in haar lijvig werk met handen en voeten uitgebreid en op een intellectuele manier verkondigde. Je verkracht alle regels van de gelijkwaardigheid.
Het woord slettebak was er te veel aan Mambo. En ondergraaft je verdere argumentatie.
2
Oud 9 oktober 2010, 11:13   #231
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een man volgt zijn natuur en zoekt de meest geschikte partner om zich te vermenigvuldigen, de leer van Jezus Christus.
Dat is de man zijn natuur recht.
De vrouw moet de meest geschikte partner zoeken om haar kroost te beschermen en zo de meest geschikte partner trachten te vinden. één die iedere nacht een andere man neemt is wellicht niet daar naar op zoek en dus niet bezig met haar kroost of met de natuur, maar enkel met zichzelf en haar lust.

Je hebt ook vrouwen die gangbangen hé.
Volgens u hebben mannen rechten - vooral op plezier - en hebben vrouwen plichten.
U bent het prototype van de vrouwenonderdrukker, uw volgende stap is waarschijnlijk ons in een harem opsluiten met een doek op onze kop en een draai om de oren als we iets zeggen dat mijnheer niet aanstaat!
U hebt geen enkel respect voor vrouwen.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 oktober 2010 om 11:17.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 11:16   #232
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja strafrecht is weer iets anders.

Nu ja vrouwen nemen maar de partner van hun keuze natuurlijk. Maar er zijn natuurlijk ook zo van die dingen zoals trouw, loyaliteit, liefde, eerlijkheid,deugden, waarden, normen...en zo nog één en ander.
Allemaal normen die in uw degoutante macho-praat niet terug te vinden zijn.
Oud 9 oktober 2010, 11:34   #233
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Volgens u hebben mannen rechten - vooral op plezier - en hebben vrouwen plichten.
U bent het prototype van de vrouwenonderdrukker, uw volgende stap is waarschijnlijk ons in een harem opsluiten met een doek op onze kop en een draai om de oren als we iets zeggen dat mijnheer niet aanstaat!
Mannen geen plichten,waarom breng ik dan meer dan 10 jaar op (weliswaar met een onderbreking van 14 maanden dakloosheid) voor mijn kind,domme betalen wel,maar geen lusten volgens jullie
Nee wijven poepen maar,en ontvangen,meestal nog zonder werken !!!!
Oud 9 oktober 2010, 12:29   #234
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mannen geen plichten,waarom breng ik dan meer dan 10 jaar op (weliswaar met een onderbreking van 14 maanden dakloosheid) voor mijn kind,domme betalen wel,maar geen lusten volgens jullie
Nee wijven poepen maar,en ontvangen,meestal nog zonder werken !!!!
Mijn antwoord was gericht aan Mambo en ik zei duidelijk : "volgens u" (u = Mambo).
Ik ben ook gescheiden en bleef met twee kinderen alleen, op een bepaald moment kreeg ik ook geen alimentatie meer, 2 jaar heeft het geduurd, mijnheer had geen "inkomsten" meer (had er voor gezorgd dat hij afgedankt werd) en geen vast adres. Dat mijn kinderen niets te kort kwamen, kwam volledig voor mijn rekening, heel hun opvoeding, verzorging, alles wat ze nodig hadden, daar draaide ik in mijn eentje voor op.
Ex zat in de tussentijd in de kroeg nog meer schulden bij te maken. Een gezamenlijke lening die we nog tijdens ons huwelijk hadden aangegaan betaalde hij niet meer af (het was een nieuwe auto die hij nodig had en die hij perte totale gereden heeft, waarop hij besloot dat het niet meer nodig was te betalen gezien er geen auto meer was ). Ik deed mijn uiterste best om mijn baantje te houden en had dus een inkomen en mocht meemaken dat er op mijn magere pree loonsbeslag werd gedaan omdat die lening toch moest worden afbetaald.
Neen, ik ben niet dakloos geweest - gelukkig maar voor mijn kinderen - maar geloof me dat ik ook veel zwarte sneeuw gezien heb, kom dus niet af met uw verhaaltjes druipend van zelfmedelijden omdat u dakloos was. Denk aan uw vrouw die intussen UW kind (of was dat kind minder van u omdat u gescheiden was?) heeft grootgetrokken.
Oud 9 oktober 2010, 12:37   #235
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Zolang vrouwen deze ziekte hebben zie ik het probleem niet.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:56   #236
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een man volgt zijn natuur en zoekt de meest geschikte partner om zich te vermenigvuldigen, de leer van Jezus Christus.
Dat is de man zijn natuur recht.
De vrouw moet de meest geschikte partner zoeken om haar kroost te beschermen en zo de meest geschikte partner trachten te vinden. één die iedere nacht een andere man neemt is wellicht niet daar naar op zoek en dus niet bezig met haar kroost of met de natuur, maar enkel met zichzelf en haar lust.

Je hebt ook vrouwen die gangbangen hé.
Mambo...
Een vrouw die lust zoekt is een hoer.
Een man die lust zoekt... dan is het een natuur recht?
Djeeeses wordt eens wakker, het is 2010 ja!
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:58   #237
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als man weet je dat. En ik ben nu niet direct één van de naïeve mannen die er rondlopen.
Nu goed een scheve schaats rijden, een flirt op een feestje dat zijn allemaal menselijke zaken die overal wel eens zullen voorkomen.
Maar dat ligt heel erg ver van vrouwen die zoveel partners hebben dat ze de vader niet eens weten te herinneren en hun kinderen dumpen.
Om niet te weten wie de vader van uw kind is, heb je dus maar 2 mannen nodig op 1 maand tijd. Zo overdreven hoerig gedrag kan ik dat dus niet noemen.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 13:04   #238
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zolang vrouwen deze ziekte hebben zie ik het probleem niet.
En dorpstier dus
Oud 9 oktober 2010, 17:24   #239
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is geen oplossing. De pleegouders zullen het kindergeld goed kunnen gebruiken.
Die kiezen daar toch zelf voor?

Als je het niet kunt betalen, moet je het niet in huis nemen hé.
Oud 9 oktober 2010, 21:46   #240
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Draai het eens om wil je?
Vrouwen die hun kinderen dumpen, de nek omdraaien, begraven, afstaan, verkopen (jawel verkopen als een hond)
Die hebben geen respect !
Geen zelfrespect, geen respect voor hun kinderen en geen respect voor de vader.
Idd..vrouwen hebben zeker en vast plichten!

En degenen die vinden dat ze dat niet meer moeten hebben omdat hun lust hoogtij moet kunnen vieren zouden we beter idd een doek rond hun hoofd binden en een draai rond hun oren geven.

En als ze hun pleziertje opnemen dat ze het dan doen met hun partner en niet met god en alleman. En vooral dat ze na hun pleziertjes ook hun verantwoordelijkheid ten volle nemen.

Want blijkbaar rijpt bij vrouwen ergens het idee dat de man er alleen maar is om hun geld te geven en voor de rest vooral niet in hun weg te lopen.

Wel ze zijn mis!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be