![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dan heb ik liever dat ze deze mensen gerust laten en van hun uitkering laten leven. Komt zelfs goedkoper uit voor de maatschappij. Zij passen niet in het beeld dat onze maatschappij heeft over mensen, maar worden er gewoon in gedwongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
100 jaar geleden zou ik niet beter geweten hebben, dat is waar. Dus het had dan niks uitgemaakt. Maar nu zijn we 100 jaar later en nu kunnen we allemaal elkaars kloten kussen omdat we wèl beter weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs nefast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger die gasten konden niet mee op school, en ja er was altijd wel ne schoenmaker die ne gast van doen had om hem te helpen, of een of andere vakman die zo iemand als hulpje kon gebruiken. Die mensen konden zich daar dan in uitleven en die werkgever was content dat zijn werk meestal wel goed gedaan was, ook al duurde dat iets langer, of moest hij een extra controleren. Nu kan dat niet meer he, ... alhoewel we hebben er hier ook zo een aan een job geholpen, die gast is niet gehandicapt of zo, maar ja niet iedereen is voorbestemd om alles aan te kunnen. Ja ook die ambetante dingen moeten gedaan worden, en ja die gast deed dat dan wel graag en hij was onder de mensen en hij begreep ook wel dat hij een geweldige kans kreeg, werkt hier nu toch al jaren, en ik en mijne collega zijn daar toch nog altijd content om dat we er wel dat potentieel ingezien hebben. Ge moet daar geen spectaculaire dingen van verwachten, maar ge kunt er wel op rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dwing hen niet in het maatschappelijke keurlijf. Laat ons beginnen met plaats te maken voor he, zodat ze terug kunnen rondlopen met hun schalmei achter hun koeien en schapen. Want dat is het probleem van mensen zoals Bhairav, zij hebben geen plaats meer om vrij te zijn en verdwijnen daarom in hun gedachten om deze vrijheid te zoeken. Doch zelfs daar kunnen en mogen zij niet meer vrij zijn en wil onze maatschappij hen in een keurlijf steken. Jij hebt het geluk dat je jou vrijheid terug kan vinden in je job. Je kan je fantasie uitleven in je werk, mensen zoals Bhairav kunnen dit niet. Zij hebben andere normen en behoeftes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb school gelopen, mooi tot mijn 18e, maar ik geraakte maar tot in het 4e. Ze hebben tijd genoeg gehad om mij te motiveren. Maar nooit iets van gemerkt. Ik heb geen voeling met de arbeidsmarkt, en wil die ook niet hebben. Niet willen is weldegelijk een excuus in dit geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen hebben kanker, aids, chronische pijn en gaan werken maar meneer heeft "een rothumeur" Omdattem iets moet doen tegen zijn goesting. ![]() Toch straf hoec snel ik iemand doorheb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Elke dag 'n slecht humeur is trouwens niet gezond en dus ook een excuus om het niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien dat hij dat WEL heeft kunnen leren bewijst dat de rest luiheid is QED Laatst gewijzigd door Cdude : 12 oktober 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat als iets moeilijker is voor mij dan bij anderen (door een medische reden) dat ik het recht heb dat zo te laten en van een uitkering te leven. Het gaat erom dat ik een inkomen heb, niet dat ik per se moet werken. En als ge nu nog jaloers zijt, herinner uzelf er steeds aan dat mijn inkomen minder is als dat van u. |
|
![]() |
![]() |