![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard, maar dat is nu niet aan de orde aangezien er een federale regering moet worden gevormd. Vele varkens maken dun drinken. En op federaal vlak weegt een Vlaamse partij minder dan op federaal niveau. Dat is pure logica.
|
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahum ... en wat is dan het verschil tussen federaal vlak en fedeaal niveau?
|
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier de correcte tekst: Uiteraard, maar dat is nu niet aan de orde aangezien er een federale regering moet worden gevormd. Vele varkens maken dun drinken. En op federaal vlak weegt een Vlaamse partij minder dan op Vlaams niveau. Dat is pure logica. Dank u om mij er attent op te maken. |
|
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen met dezelfde zekerheid stellen dat op Federaal vlak een Waalse partij meer weegt dan een Vlaamse partij. |
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar met dezelfde analogie kan je wel stellen dat een Franstalige partij in Wallonië meer gewicht heeft dan op het federale niveau. |
|
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik zeg het wel. De Franstaligen hebben nog veel te veel invloed op de macht vergeleken met 1) hun aantal en 2) hun inbreng.
|
![]() |
![]() |
#227 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Doet mij denken aan een artikel in de Standaard, 2004 denk ik. "Als de haan kraait, gaat de leeuw liggen".
Laatst gewijzigd door Nexer : 27 oktober 2010 om 02:52. |
||
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |