![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....27#post5049327 Ik gaf enkel enkele voorbeelden waarvoor je algemene stelling niet gelden. Je "dit is iets wat de meeste vrouwen niet snappen" is niet direct een argument. Dat snap je toch. Het is eerder een denigrerende opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor u hier weer van alles uit peutert wat ik NIET schrijf, neen, ik spreek die pastoors niet voor. Maar ù zoekt in ieder hoekje en kantje om een verzachtende omstandigheid te vinden voor die vieze oude moslim-venten die een kind niet met rust kunnen laten. Als het pastoors zijn klaagt u de waarheid zonder meer aan zoals het hoort maar als het om moslims gaat, probeert u het goed te praten. Bah, schijnheilige vent!
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() @ Circe, de documentaire "Lion Women" is overigens 2maal op Nederland 2 te zien geweest.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 28 oktober 2010 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk past die mening niet in je kraam van "islamofoob". Die vrouwen lopen gevaar in Iran; omwille van hun mening en hun strijd voor de mensenrechten; en hier mag hun mening ook al niet weergegeven worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had zeer graag de mening gekend van die vrouwen. Wat zeggen die vrouwen zelf over de islam; over de overheid in hun land. Zijn de vrouwen islamofoob? Vinden ze dat de overheid de ware Islam aanhangt? Is hen ook gevraagd naar de anti-VS koers die hun overheid toch ook nog volgt? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() In plaats van duizend keer dezelfde vraag te stellen en te zagen, ga naar Iran en vraag het de vrouwen zelf als je persé wil weten wat ze denken. Vergeet je chador niet want zonder mag je in dat islamparadijs niet buiten komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Je trekt je op aan een mening van 1 Iraanse die je representatief stelt voor alle Iraanse vrouwen. Toevallig staat die ene vrouw onder reusachtige druk om een mening te verkondigen die de haatbaarden niet te zeer tegen de baard instrijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht je nu eindelijk eens lezen wat die vrouw haar mening is, zou je niet meer beweren dat ze de mening verkondigt van die "haatbaarden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon geen zin meer om alles te herhalen, herlees de hele thread, u heeft uw antwoorden al tien keer gekregen. Ik heb de documentaire inderdaad op TV gezien, omdat ik het begin gemist had heb ik hem op internet opgezocht en daar nog eens volledig bekeken, toen heb ik die link gepubliceerd en toen zag ik ook dat de documentaire een tweede keer was uitgezonden. Ik heb niets moeten installeren om die documentaire op internet te kunnen zien.
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt nooit geschreven wat de mening is van die vrouwen uit de documentaire. Laatst gewijzigd door artisjok : 29 oktober 2010 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik doe niet aan telepathie. 2. Ik durf voor mijn mening uit te komen. Maar ik weet zeker dat u ons hier even precies zult vertellen wat volgens u de mening van die vrouwen is want u doet natuurlijk wel aan telepathie ![]()
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|