![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik sloeg op school als eens eentje op de kop met mijn 'tupperware hard topped' brooddoos..met de hoek ervan kon je iemand makkelijk knockout slaan..man dat deed pijn.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat ge dan voorkomen dat iemand met slechte bedoelingen wel een mes meebrengt ? Bij mijn weten zijn vuurwapen altijd al verboden geweest op scholen en toch zijn er schietpartijen. Ge treft dus alleen de appelschillende student met uw verbod, de stekende individuen vegen toch hun voeten aan uw verbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En technische scholen , met scherp gereedschap, voorzien van permanente securitas bewaking.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 29 oktober 2010 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Hoezo? Al onze messen zijn pleite.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Ja, maar die zijn ook niet gek hoor. Als elektrisch gereedschap straks verboden word moeten ze flink aan de bak, dus dan maar met een zakmes.
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Waarom kom ik uit een beschermd milieu, huisvadertje? 't Is niet dat jij een self made man bent met een mentaal gehandicapte zoon dat jij de waarheid in pacht hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Niet mee eens. Op de straat (hoor mij eens bezig) bestaan er immers geen oneervolle technieken. Als ik morgen word overvallen, is de overvaller zijn kruis het eerste waar ik mij op richt. Niet een knietje, maar volle stampen, tot hij op de grond ligt. En dan nog een paar. Geraak ik niet bij het kruis, de ogen dan maar, of de oren. En dan het kruis. Ik vecht niet voor de lol of voor de eer, maar om te overleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Er wordt niet goed begrepen wat een hogere opleiding inhoudt. En vol afgunst en afkeer naar gekeken.
Zo van: een hogere opleiding kan geen meerwaarde bieden voor een mens. En dan een toontje dat mij vertelt dat ik bepaalde mensen niet interessanter mag vinden dan anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb ze in mijn loopbaan ook in allerlei vormen en gedaanten meegemaakt ; ongelooflijk arrogante snotneuzen : hooggeschoold , maar te lomp om te helpen donderen ! Veel praat wel , maar daar bleef het dan ook bij . "Krokodillen" noemden wij die gastjes . "Hoe groter den bek , hoe schever de poten" (wel lezen oep z'n Aantweirps) . Maar ik ben ook artistiek zeer hoog begaafde vakmensen tegengekomen , die niet beschikten over een universitair diploma , maar die door hun aangeboren talent en jarenlange ervaring de besten van België waren . En nog tot ver over de landsgrenzen ook .
![]() |