![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei ik je al
Citaat:
Citaat:
![]() Het moet er voor Jan van den Berghe uitdrukkelijk bij vermeld staan teneinde dat ook homoseksuelen ( nu gaat het weer plots over personen ipv over de relaties ![]() Sinds wanneer valt een homoseksueel niet meer onder de term mens ? Het wordt echt van kwaad naar erger met je, Jan Laatst gewijzigd door praha : 15 december 2010 om 00:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Wat is de definitie van mens die die rechten van de mens hanteert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb ik het 'spelletje' al wel weer door... je had het evenzeer van meet af aan mogen stellen : Jij beweert dus zwart op wit dat volgens de uvrm homoseksuelen ( of diegenen die van hun huwelijksrelatie een homoseksuele relatie willen maken ) daar geen recht op zouden hebben. Dus vraag ik je : Waar is die restrictie te lezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, het wordt tijd dat u uw beweringen over de UVRM met citaten onderbouwd. Dus, voor de -ste keer, geef mij dat artikel waarop u heel uw redenering bouwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat win je daar nu mee? Goed, dan noem je dat type contract "geregistreerd partnerschap". Dan kan iedereen die wil trouwen om een documentje "geregistreerd partnerschap". Is het katholieken dan puur om de schijn van een term te doen? Dat is wel heel hypocriet.
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wetten zonder restricties en/of termen die geen restricties inhouden zijn algemeen geldende. Citaat:
Citaat:
Citaat:
btw leuke poging hoor, de bewijslast om te keren |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar bent U overtuigt dat er een restrictie is en derhalve is mijn ( moet ik ze naïef noemen ) veronderstelling dat ge er U er dus niet bij wilt neerleggen of er niet mee akkoord bent dus fout. Content nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hoezo?
Je neemt de naam 'huwelijkscontract' weg en vervangt het door 'contract geregistreerd partnerschap' en daarna mag het wel openstaan voor homo's ![]() Dat is gewoon hypocriet. 't is niet de naam voor 't contract dat telt. 't is de inhoud van het contract. Het is bijzonder lachwekkend om een bestaand contract een andere naam te geven omdat sommigen blijkbaar opeens niet meer tegen die naam kunnen. Het is ook bijzonder lachwekkend om exact hetzelfde contract twee verschillende namen te geven omdat sommigen anders blijkbaar spontaan in wijwateren uitbarsten. 1 contract = 1 naam. tedju toh.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Artikel 16 1. Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan. 2. Een huwelijk kan slechts worden gesloten met de vrije en volledige toestemming van de aanstaande echtgenoten. 3. Het gezin is de natuurlijke en fundamentele groepseenheid van de maatschappij en heeft recht op bescherming door de maatschappij en de Staat. " Staat het er uitdrukkelijk bij dat het óók voor bijziende vrouwen geldt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert iets. Ik stel een vraag. U antwoordt niet, maar stelt allerlei tegenvragen. Mij dunkt dat u dus wel op heel los zand staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |