![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vele anderen gaan wel wat kritischer om met data op het internet.
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij eigenlijk wel 1 zigeuner persoonlijk? Zeker jij zou hun levensvisie moeten delen en kunnen begrijpen; "De wereld is van iedereen, je kan dus gaan en staan waar je wil, alles op die wereld hoort iedereen toe, ik neem dus waar ik recht op meen te hebben", strookt dat niet zo'n beetje met je eigen ideologie? je doet hen trouwens onrecht aan door je stelling; 'hen bestempelen als brave lieden die niet stelen' - voor hen is het overigens geen stelen, maar nemen waar ze recht op (menen te) hebben - 'ze zijn niet allemaal zo, er zit misschien 'n enkeling tussen die niet deugt'->(volgens jou?), ze gaan er verdorie prat op dat ze dat 'recht' gekrégen hebben, wie ben jij om hen hun levensvisie te willen ontnemen? Rassiest!?¡!¿ Ik denk niet dat er veel zigeuners zijn die 't op prijs stellen dat jij voor hen op de barricaden springt, ze doppen hun bonen zelf en hebben iemand als jij - die hun eeuwenlange gebruiken/cultuur/levenswijze ontneemt/ontzegd/ontkend - niet nodig! Ze minachten zelfs de 'soort' die vol is van zelfhaat en cultuurrelativisme, de 'soort' die hun eigenheid verloochent en verkwanselt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 januari 2011 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begrijpt duidelijk het verschil niet. Wat de raadsman zegt is slechts de verrotte deur van een oud verkrot gebouw zonder ramen, intrappen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Statistisch irrelevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen ook problemen helpen vermijden.
Vorig jaar in mei in st.Marie de la mer geweest. Ik heb lang getwijfeld of ik tussen de zigeuners zou overnachten maar heb het toch maar niet gedaan. Ik kan dus niet bevestigen dat het veilig is. In october wel overnacht waar ik het niet echt vertrouwde. Resultaat 5.000 € schade en een hoop ongemak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien was het om een gratis partijkaart van het VB te kunnen krijgen ? ![]() Of heeft links gewoon een fobie voor multiculwaarheden..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Bewakingscamera's in winkels..ontsproten uit het vooroordeel dat iedere klant een potentiële dief kan zijn ..
Databanken over veroordeelde criminelen..ontsproten uit het vooroordeel dat criminelen revisideren.. Met bepaalde vooroordelen los je problemen sneller op.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn kinderen leer dat ze moeten voorzichtig zijn met honden zal niemand mij verwijten dat ik een vooroordeel heb. Zelfs niet als ik beweer dat sommige rassen gevaarlijker zijn dan andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |