Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2011, 19:27   #221
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brusselmans Bekijk bericht
Ik ben akkoord met mijn gepubliceerd materiaal. Dat neemt niet weg dat er aan de anti islam zijde geen margnaal gespuis zou zitten die het enkel te doen is om haat te zaaien. Of ga je dat ontkennen?
Je noemt jezelf marginaal gespuis ?
Tinneke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:30   #222
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hoera, driewerf hoera!

Die kirpan staat NIET voor onderdrukking of afwijzing van onze westerse waarden en normen, als symbool voor 'n criminele organisatie!

Maar;

'Kirpaan' is samengesteld uit twee woorden.
'Kirpaa' betekend 'genade' en 'vriendelijkheid'.
'Aan' betekend 'eer' en 'waardigheid'.
De Kirpan is een gereedschap van genade om de waardigheid van anderen te bewaren.
De Kirpan vertegenwoordigd eer en gerechtigheid
De Kirpan is de manifestatie van Vaheguru’s deugden om de zwakken te verdedigen, gerechtigheid te waarborgen en tirannie en negativiteit te vernietigen.
Dit is geen mes dat je zou gebruiken om voedsel of andere objecten te snijden.
Dit is geen aanvalswapen te gebruiken om onschuldige mensen te vermoorden.
Dit is geen dolk of zwaard want dit kan alleen gedragen worden door diegenen die het zullen gebruiken voor het verdedigen, beschermen en behouden van de waarheid en de rechtvaardigheid.
De kirpan is en blijft een religieus voorwerp, symbool voor een godsdienst die bij ons, West-Europeanen niks te zoeken heeft. Het is dus het symbool van de weigering van de Sikhs om zich in onze maatschappij te integreren.
Er bestaat trouwens een algemeen verbod op het dragen van wapens, en de uitzonderingen die de wet toelaat zijn volledige larie om toch maar bepaalde godsdiensten terwillig te zijn, wat niet kan.
Allé, als de Sikhs dit thuis willen dragen, zou men nog kunnen aannemen dat dit zou kunnen, maar ermee op straat lopen? En wat dan nog?

btw: zij zouden hun haar moeten knippen, in onze maatschappij dragen geïntegreerde mannen geen lang haar, da's vies.

Zo zie je maar, het gaat niet enkel over de Jodenhoed, hé.
Oud 28 februari 2011, 19:36   #223
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torah4all Bekijk bericht
IK moet daar niks aan doen, de politici, politie en het centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding! Maarjah, zolang die het probleem niet erkennen of een oogje dichtknijpen omdat ze te bang zijn dat ze een grote minderheid zouden shofferen...

Mijn vertrouwen in de Europese Politiek is zwaar gedaald.
En hoe denk je dit dan aan te pakken? Misschien moeten Joodse jongeren OOK solidair worden en bij een sms onmiddellijk in grote getalen komen opdagen wanneer er een conflict met moslimjongeren is.

Dat begrijpen die jongeren dan wel, wanneer er binnen de kortste keren stevig gebouwde jongeren op de zaken toekijken zullen ze gaan lopen.Of ook hun vriendjes optrommelen, u wint hoe dan ook want gaan lopen is hun eer verliezen, volgende keer denken ze wel na of het wordt rel, persaandacht zult u dan hebben! En wanneer de media iets aankaart beweegt de politiek.

Jij zult ergens mee moeten beginnen hoor. Er staat niemand van gelijke kansen of politie op iedere hoek!
Zorg wel dat je niet als eerste tot agressie overgaat, bel wat journalisten!
Laat u in ieder geval niet doen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 19:46   #224
Torah4all
Vreemdeling

Torah4all's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zijt niet verplicht hier te blijven als het u hier niet aanstaat.
We kunnen dit ook omdraaien, die kunnen ook weggaan als het hun hier niet aanstaat dat er Joden over straat lopen. Ze kunnen perfect naar Saudi Arabië gaan ...

Am Yisrael Chai!
!עַם יִשְרָאֵל חַי

Torah4all is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 20:08   #225
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Toen de Israëlische commando's de Gaza Freedom vloot aangevallen hebben in de internationale wateren op 31 mei en negen humanitaire hulpverleners vermoorde alsook de lading van broodnodige benodigdheden voor Gaza hebben gestolen, hebben ze veel mensen hun ogen doen opengaan, ze kunnen nog op weinig sympathie rekenen. Het goede nieuws is dat er wereldwijd geld ingezameld wordt om opnieuw een vloot te laten vertrekken.
Gelukkig hebben de uiterst vriendelijke heren van Hamas het voor het zeggen in Gaza. Echt een clubje waarmee men graag zaken wilt doen:

Citaat:
Hamas wil dat de Verenigde Naties (VN) stopt met het onderwijzen van de holocaust op scholen in de Gazastrook om te voorkomen dat de geest van de Palestijnse kinderen verziekt wordt.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...n_van_hol.html
Zulke dingen deden bij mij nu de ogen opengaan.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 20:12   #226
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik zo nu en dan eens zeg hoe het zit, wil dat nog niet zeggen dat ik er full time mee bezig ben haat te propageren.
MwhoeHAAhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mah Zeikstraal toch, gij zijt ne grappigaard!

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2011 om 20:21.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 20:20   #227
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
De kirpan is en blijft een religieus voorwerp,
Da wist ik al beste bad atilla, maar toch bedankt voor de moeite.
Citaat:
symbool voor een godsdienst die bij ons, West-Europeanen niks te zoeken heeft. Het is dus het symbool van de weigering van de Sikhs om zich in onze maatschappij te integreren.
Da zegde gij,.
Citaat:
Er bestaat trouwens een algemeen verbod op het dragen van wapens, en de uitzonderingen die de wet toelaat zijn volledige larie om toch maar bepaalde godsdiensten terwillig te zijn, wat niet kan.
*Doet verbod op wapens dragen aan haar laars lappen*
Citaat:
Allé, als de Sikhs dit thuis willen dragen, zou men nog kunnen aannemen dat dit zou kunnen, maar ermee op straat lopen? En wat dan nog?
Ik zie geen Sikhs met wapens waar ik kom, straffer nog, ik zie nauwelijks tot geen Sikhs rondlopen waar ik kom of woon!

Citaat:
btw: zij zouden hun haar moeten knippen, in onze maatschappij dragen geïntegreerde mannen geen lang haar, da's vies.
Wa's daar 'vies' aan? Als't niet gewassen of verzorgd zou zijn ja, maar mooi, glanzend, verzorgd haar, wat is dáár nu mis mee, mijn haar is ongeveer 1 meter lang, vind je dat vies? :O Merciekes
Citaat:
Zo zie je maar, het gaat niet enkel over de Jodenhoed, hé.
Ik heb hier mijn mening over 'de' jodenhoed niet geuit, ik zie nergens jodenhoeden rondlopen, net zomin als Sikhs, aan loketten, in openbare functies, voor of in de klas etc etc...

Stoort me niet wat iemand op zn kop zet, wat me wél stoort is de betekenis er van, wáár 't voor staat, en jij kan ervan maken wat je wil, die kirpan staat NIET voor wat jij beweert!
Oud 28 februari 2011, 20:58   #228
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
...en 't is 'Sikhisme'!
Met hoofdletter? Die "h" moet daar toch niet staan. Die spreek je toch niet uit.
Citaat:
Extreem-rechtse neonazi's, extreemlinks en ieslaam hebben 'n pact gesloten met elkaar.
Indien je islam-extremisten bedoelt kan ik akkoord gaan.
Een pact is misschien wat sterk uitgedrukt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:04   #229
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Met hoofdletter? Die "h" moet daar toch niet staan. Die spreek je toch niet uit.
Gaat gij mij hier komen vertellen hoe ik iets moet of w�*l schrijven, who died and made you king of the world?
Citaat:
Indien je islam-extremisten bedoelt kan ik akkoord gaan.
Een pact is misschien wat sterk uitgedrukt.
Nee vrouwtje, ik heb 't wel degelijk over ieslaaaam; islam zo je wil = extremistisch in se, ik vergeef je dat je dat niet weet, je hebt tenslotte het extremistisch haatboekje nooit gelezen!

Eerlijk gezegd raad ik je ook aan om 't toch maar niet te lezen, je zou 'n appelflauwte krijgen van de beledigingen, de haatspraak, de opdrachten tot doden, de intolerantie, de vrouwonderdrukking of minachting voor de vrouw etc etc..., d�*t kan jouw teerhartig zieltje niet aan, je zou niet weten hoe vaak op 't rode driehoekje te klikken...maar er is geen rode driehoekje in te vinden...stel je voor...

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2011 om 21:09.
Oud 28 februari 2011, 21:13   #230
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenlijk, wanneer hebt U geweten dat een leerling met petje op zijn hoofd in de klas kon blijven zitten?

Zo'n 25-30 jaar geleden, was het gegarandeerd een aantekening als een klasgenoot zijn pet/muts/whatever niet snel genoeg aan de haak hing...
Klopt!
Daarom dat ik het ook hypocriet vind dat er nu zoveel heibel wordt gemaakt over wat vroeger de normaalste zaak van de wereld was.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:20   #231
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Gaat gij mij hier komen vertellen hoe ik iets moet of w�*l schrijven, who died and made you king of the world?

Nee vrouwtje, ik heb 't wel degelijk over ieslaaaam; islam zo je wil = extremistisch in se, ik vergeef je dat je dat niet weet, je hebt tenslotte het extremistisch haatboekje nooit gelezen!

Eerlijk gezegd raad ik je ook aan om 't toch maar niet te lezen, je zou 'n appelflauwte krijgen van de beledigingen, de haatspraak, de opdrachten tot doden, de intolerantie, de vrouwonderdrukking of minachting voor de vrouw etc etc..., d�*t kan jouw teerhartig zieltje niet aan, je zou niet weten hoe vaak op 't rode driehoekje te klikken...maar er is geen rode driehoekje in te vinden...stel je voor...
Als bij elk koranvers een rooddriehoekske te vinden was, en de politiek correcte meute was voor de verandering eens consequent en klikte bij elke 'overtreding', dan bleven er uiteindelijk maar een paar vellekes van heel dat boekske over.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:32   #232
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, maar jij leek dat een ander te willen vertellen.

Citaat:
...en 't is 'Sikhisme'!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:45   #233
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, maar jij leek dat een ander te willen vertellen.
Leek? Je bent niet zeker dus?
Oud 28 februari 2011, 23:53   #234
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeleken met de koran was het 70 punten programma van het VB een sprookjesboek.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 02:16   #235
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Als bij elk koranvers een rooddriehoekske te vinden was, en de politiek correcte meute was voor de verandering eens consequent en klikte bij elke 'overtreding', dan bleven er uiteindelijk maar een paar vellekes van heel dat boekske over.
Dat zeg ik, dr zou nogal 'geklikt' worden, ze zouden nie weten wat hen overkomt en waar eerst te 'klikken', ziedet al voor U?

'klik' hier, 'klik' daar, 'klikklikklikkerdeklik', die klikvinger is afgesleten tot op't bot.
Oud 1 maart 2011, 02:20   #236
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Vergeleken met de koran was het 70 punten programma van het VB een sprookjesboek.
Sssshhhhht, 't 'VB'woord niet vermelden, dan gaat 't dak deraf!
Oud 1 maart 2011, 11:00   #237
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
lees de URVM nog eens door slimmeke...erkenning heeft alleen met subsidies te maken..

En alhoewel het hele ultraorthodoxe jodendom bol staat van gebrek aan wil tot integreren,idioterie en racisme is de hoed maar een hoed en geen cultuurvreemd tafelkleed met kijkgat..
"de hoed maar een hoed " en hoofddoek is maar hoofddoek. Je hebt het niet tegen het kledingstuk maar tegen de dragers ervan.
Gewoon haat dus.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 11:03   #238
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lees de bijbel eens... Van 't zelfde laken een broek.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 11:07   #239
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
"de hoed maar een hoed " en hoofddoek is maar hoofddoek. Je hebt het niet tegen het kledingstuk maar tegen de dragers ervan.
Gewoon haat dus.
Haat? Hoezo? de hoofddoek die uit religieuze overtuiging gedragen wordt is geen " sjalleke" en evenmin is de hoed die Joden uit religieuze overwegingen dragen zomaar " een hoed".
Dat weet u dan ook heel goed, dus vanwaar uw opmerking?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 11:16   #240
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Gewoon haat dus.
Een beschrijving van uw gevoelens tegenover mij ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be