![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat zou best kunnen
![]() Maar belang heeft dat toch niet. Ethno-Vlamingen zullen geen kinderen hoeven te verwachten van Marrokko ongeacht de beste argumenten dat aan hun impotent/kinderloos brein ontspruit... enkel een imam kan hen nog helpen. Et ça, c'est la vérité ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 7 mei 2011 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vooruit dan maar!: 'One way ticket' to Brussel's, 'Allah' zal er wel voor zorgen dat ze het ginds naar hun zin krijgen! Het succes ervan lijkt mij wel uiterst twijfelachtig. Het Marokkaans model is hier niet meer een 'unicum' (exotisch) en de 'Trend' is eraf. De voorgarde heeft hier de laatste decennia ook wel lelijk huis gehouden. Daarbij is de aanbieding ook zeer gering: Een modelletje met een gaatje onderaan en een met een piemeltje. Qua kleur, is er eigenlijk ook weinig afwisseling en de intellectuele prognose is eerder aan de zwakke kant. 'John Lennon', 'Albert Einstein' en vele anderen waren niet Marokkaans. Het is wel begrijpelijk dat ze graag hun zwoele en dorre woestijnen willen verpachten om, van onze heerlijke fris-zonnige weiden en heiden te kunnen komen genieten. Dit zou moeten kunnen, tijdelijk en aan onze gewone Marktvoorwaarden!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wordt er in dat geval ook geluisterd naar de weggeefouders die geen moslimkind wensen? Als ik Edina goed begrijp moet zoiets dus weldegelijk kunnen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 mei 2011 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() bruggeman
Citaat:
met jullie gebetonneerde jungle ik beklaag ze, de adoptiemarokkaantjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Maar u zal ook begrijpen dat de adoptiegever, namelijk de Marokkaanse staat, zowieso het laatste woord heeft. En zij hebben het recht, -en doet dit dus ook-, WEL opschortende voorwaarden te stellen... namelijk dat de adoptienemers moslim zijn. Daar kan u enkel maar mee leren leven. Er zijn toch nog vele andere landen buiten Marokko waaruit u kan adopteren?
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 8 mei 2011 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien sedert dat Marokko iets meer dan sardientjes naar het Westen exporteert? 'Marokaanse belgen', zijn dat soms deze met een dubbele identiteitskaart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is meer algemeen. Politiek correcte Edina schrijft een paar pagina's terug dat de weggeefouders HET RECHT hebben (als ze moslim zijn zeker) om te eisen dat hun kinderen in een moslimgezin, geen homo's etc... worden opgenomen. Dit was nieuw voor me, maar blijkbaar mag hier dus wel een uitzondering op de AD wetten worden gemaakt. Daarom vraag ik me af of blanke belgische christelijke weggeefouders dus ook kunnen eisen dat hun kind enkel door katholieken zal worden opgevoed. U lijkt het normaal te vinden dat de marokkaanse regering kan beslissen wie hun wegwerpmarokkaantjes dan zullen adopteren, maar ik heb de indruk dat u datzelfde recht niét wenst te geven aan belgische weggeefouders? Klopt dit? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 mei 2011 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Banneling
|
![]() cynara
Citaat:
![]() Citaat:
tsjek Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 12:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 mei 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn deze zaken soms per internationaal recht geregeld? Noppes, denk ik, aangezien elk land dat zijn afval wegschenkt maar gewoon zijn eigen goesting doet in het opleggen van eisen en de landen die dat afval aanvaarden hebben maar te slikken of de afvalstroom naar minderneusophalende stortingsgebieden te zien afvloeien naah stuitend zowel dat gegeven zelf, als de manier waarop door een paar cynische vuilbekjes gevocaliseerd wordt hier over adoptiekinderen pfrt Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik met deze opmerking moslims zou op hun kap zitten. Normaal zou je nu toch alle hens aan dek moeten staan roepen voor het respecteren van de mensenrechten? Maar ja, net zoals in Egypte waar geen kat zeurt over de vervolging van de "lichtbruine" niet moslim, zal je waarschijnlijk zelfs geen interesse hebben in de schaarse overlevenden die in marokko nog christelijk of joods zijn. U weet toch ook dat ze ginds liever de weeskinderen laten verhongeren dat ze door christelijke zendelingen te laten opvangen en verzorgen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 mei 2011 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Daar zit dus het verschil tussen mij & u die wenst andere landen te binden aan dezelfde makke houding & afschuw jegens de eigen cultuur & waarden zoals Belgie.
![]() |