![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een mens kan met zijn eigen geld en op zijn eigendom niet doen wat hij of zij wil. Het aantal regeltjes waaraan ge moet voldoen is hallucinant. Als ik ze niet volg dan kunnen ze mijn huis afbreken. Als een Imam zegt dat ik naar Mekka moet bouw, dan kan ik dit met een glimlach naast me neerleggen. Als de staat beslist van Quads te verbieden dan moet ik mijn ros op stal laten staan, als een imam dat doet, dan mag ik nog steeds blijven rijden. En het is dat wat bovenbuur volgens mij bedoelt. De staat, gezien de wettelijkheid ervan heeft veel meer macht om ons beperkingen op te leggen (en doet dat ook) dan individuele moslims. Ik ben er dan ook van overtuigd, mocht het Vlaams Blok zoals de PVV meeregeren ipv een marginale fractie te zijn, er zouden nog veel meer beperkingen volgen. En dat is geen goede zaak. Ja er zijn problemen in onze maatschappij, maar nee, ze zijn niet van die orde dat ze mijn vrijheid in zulke mate beperken als wat de overheid doet. En ja, ik sta huiverachtig tegenover de mogelijkheid dat mensen met het profiel van een FdW of GW ooit eens de macht zouden kunnen hebben. Ik heb alvast mijn vakanties in Nl stopgezet in afwachting van wat gaat komen daar. Zijn draad, zijn discussie.
![]() |
![]() |
#222 | |
|
![]() Citaat:
Maar feel free om zijn argumenten te weerleggen. Daar is de discussie voor.
![]() |
![]() |
#223 |
|
![]() Die zijn argumenten zij al zo dikwijls weerlegd. (de uwe ook trouwens)
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 juli 2011 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch betreft het hier steeds zaken waar de persoonlijke levenssfeer overgaat in de publieke. De Islam gaat verder en wil ook binnen je muren je leven bepalen. Voorlopig hoeven we ons van de ayatollahs en imams geen zak aan te trekken. In Nederland nemen ze nu maatregelen om in de toekomst te vermijden dat de islam het hele leven publiek en privee gaat dicteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij wil de islam niet alleen het hele leven, het hele doen en laten van de gelovigen bepalen, maar ook van de ongelovigen. Alboreto geeft dat voorbeeld van dat een huis bouwen aan een groot aantal regels onderworpen is. Indien de sluipende islamisering niet gestopt wordt, komen er in de toekomst gegarandeerd nog meer regeltjes bij, zoals dat het hem verboden wordt zijn toilet in de richting van Mekka te bouwen. En ook een leuke, dat het hem verboden wordt om een huis te hebben dat hoger is dan het laagste huis van een islamiet. Alboreto zal ook niet meer na een dag hard werken om zijn jizya te kunnen betalen, in zijn eigen tuintje van een koud biertje kunnen genieten, want het zal immers verboden zijn voor ongelovigen om zichtbaar alcohol te nuttigen, als alcohol al niet helemaal uitgebannen wordt natuurlijk. Verder zal Alboreto genoegen moeten nemen met dat hij altijd een tweederangs burger zal zijn met meer plichten en nagenoeg geen rechten. En mocht Alboreto denken dat het zo'n vaart niet zal lopen en dat er nooit een democratische meerderheid voor zoiets te vinden zal zijn, dan vergeet Alboreto dat ten eerste islam en democratie niet samengaan, sterker nog, islam verwerpt democratie aangezien democratie een menselijke uitvinding is, en niet een goddelijke, en alleen de goddelijke wetten en hiërarchie tellen in de islam. Ten tweede vergeet hij dan ook dat islam altijd geweld heeft gebruikt om de islamitische wil op te leggen, zelfs als de islam in de minderheid is. Niets duidt er op dat dat nu anders zou zijn. Integendeel, het volstaat om vandaag de dag te kijken naar landen als Thailand, de Filipijnen, Soedan waar de islam in de minderheid is, maar met afgrijselijk geweld de meerderheid de islam opdringt.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is toch totaal geen argument inzake seksuele intimidatie van vrouwen?Blijkbaar vind u het helemaal niet belangrijk dat vrouwen, homo's wel degelijk geintimideerd en zelfs bedreigd worden ! En wanneer je wilt discussieren over de vrijheidsberoving door de staat moet je daar helder in zijn in je opening van een discussie, nu is dat niet het geval,de opening is eerder misleidend omdat het helemaal niet weergeeft wat het onderwerp van de discussie is. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() Dankjewel voor deze hoogstaande bijdrage, we hadden precies nog wat oneliners nodig hier.
![]() |
![]() |
#230 | ||
|
![]() Citaat:
1 Een aantal moslims gaat hier veel verder in dan een vergelijkbaar aantal Christenen. 2 Die moslims hebben 0 zetels, en die regels worden voorlopig niet door hen ingevoerd. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij niet weet wat islam is, waar dat voor staat, hoe dat in zijn werk gaat enzovoort, dan raad ik je aan je daar eens in te verdiepen alvorens je hier topics start.
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk los je dit hele probleem niet op door alle moslims er maar uit te willen gooien. Maar toch moet je wel bewust maken van realiteit, de positie van vrouwen in het Westen heeft geen raakvlakken met de positie van vrouwen binnen de al of niet cultureel gekleurde islam, dat horen moslims dus los te laten en ook niet via opvoeding en rolpatronen nog op te leggen aan hun kinderen. Ik ben helemaal niet bang, wel boos, verontwaardigd dat de zo moeizaam bevochten emancipatie weer opnieuw in vraag wordt gesteld, door moslims. Dat klopt voor mij niet, wij moeten die strijd niet nog eens leveren, moslims horen de positie die vrouwen daardoor hebben te respecteren, daarover valt echt geen discussie te voeren en dat moet glashard duidelijk gemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() De dagelijkse realiteit weerlegt zijn argumenten elke dag...Maar daarvoor doen jullie de ogen en oren toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zit vastgeroest in je politiek correcte dwangbuis, die je niet toestaat kritiek te geven op immigranten, en nog minder over de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als blijkt dat een groep betweterig is, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, weining tot geen relativeringsvermogen, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, en zovele andere,... dan sta je voor een haast onmogelijke taak om dat te veranderen. Uiteindelijk moeten we wel besluiten dat de enige oplossing is: niet binnenlaten, en hardhorigen buitengooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In feite zijn mensen zoals u (onrechtstreeks) verantwoordelijk voor het succes van 'deporterende-boekverbrandende' populisten...u verwart 'laksheid' met vrijheid en zorgt ervoor dat problemen pas aangepakt worden als ze buiten proporties zijn uitgegroeid.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 juli 2011 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Vreemdeling
|
![]() Op vlak van criminaliteit:
Ik ben al bijeen geslagen geweest door 1 Marokkaanse Belg Ik ben al bijeen geslagen geweest door 1 Joodse Belg Ik ben al bijeen geslagen geweest door een groepje Belgische Belgen Voor mij is het dus duidelijk. Al die autochtone Belgen zijn krapuul statistisch gezien. Een crimineel blijft een crimineel, welke kleur of overtuiging hij ook heeft. Op vlak van religie moet ik toegeven dat ik tijdens men periode in Borgerhout er wel erg door geergerd werd. Een moskee naast onze deur en een kerk in de tuin. Uitslapen zat er nooit echt in. Welke me nu het meeste ergerde, de klokken of het gebed laat ik in het midden. Het is een kwestie van tolerantie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
http://exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook als pacifist dan kan je niet terug slaan hé en ik ben overal de sterkste jongen in het gym... ![]() |
|
![]() |
![]() |